November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    you got elfed is nu zelfs op tv :)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dat mag hoor meissie

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik las net in de agenda van je afspraak Linda.. hoe is het gegaan?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gooi het er maar lekker uit hoor meis!

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Vanochtend om 5.00 uur ging de wekker. Ik weet dat je er geen 5 uur overdoet om in Maastricht te komen maar we wilden voor de files uit rijden en dat is gelukkig gelukt. We hebben nergens vastgestaan en waren om 9.00 uur in het ziekenhuis. We moesten de tijd even doven en hebben lekker koffie gedronken en een boekje gelezen. Toen was het tegen 11.00 uur en zijn we naar de afdeling gelopen. Om 11.05 werden we binnen geroepen.
    De arts begon eerst over alles wat we mee hebben gemaakt en dat haar dat alles heel erg heeft getroffen. Thuis hadden we boekjes gekregen en waren dus goed voorbereid. Daarna begon ze met een schema alles uit te leggen qua stappen die genomen moeten worden en de wacht tijd ervan. Verder legte ze nog het een en ander uit maar dat wisten we eigenlijk allemaal al. We kregen ook het compliment dat we erg goed waren voorbereid en dat we ook voor uit hadden gekeken en dat vond ze goed. Maar goed nu willen jullie wel weten wat ze hebben gezegd.

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

nog meer spanning

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

trom geroffel

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De spanning loopt zo wel erg hoog op Linda :)

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    En ook nog haar 1000ste bericht dadelijk 8)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

1000 berichtjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en goed nieuws

Ze waren erg onder de indruk van ons verhaal maar we zijn volgens de regels geschikt voor PGD. We worden in januari in het team besproken en dan horen we zeker of we het traject in gaan. Maar als we dat gaan is het vanaf januari 9 maanden doelloos wachten eigenijk en vanaf september gaan ze dan beginnen met het maken van het onderzoek. Dit moet speciaal voor ons worden ontworpen en het testen ervan. Dit gaan ongeveer 9 maanden tot een jaar duren. Bij elkaar dus 1,5 tot 2 jaar voordat we aan IVF kunnen beginnen. Maar in het tweede deel word er bij mij gekeken of mijn FSH goed genoeg is en of ik gezond genoeg ben en krijg inleiding op IVF.

Conclusie. ik schreeuw het een heel klein beetje van de daken maar ik ben weer een beetje gelukkig aan het worden. moet ook zeggen dat ik eigenlijk na het gesprek tot aan nu helemaal straal. ik weet we zijn er nog lang niet en zekerheid hebben we ook nog niet voor 100% maar vandaag mag ik van mezelf blij zijn

Dit goede nieuws konden jullie zeker ook gebruiken na al het negatieve nieuws van mij. Ookal kan ik hier niets aan doen. maar ik moet even wat doen

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Liefs en knuffels Linda en Patrick

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Linda supr meis! Eindelijk goed nieuws!
    Je maakte het wel spannend hihi

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Super hoor Linda, dat hadden jullie ook wel verdiend! :thumup:

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Linda wat een goed nieuws! ben helemaal happy voor jullie!

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

dank jullie wel dames. Ik moet zeggen dat ik zelfs gelukkig wordt van het getypte berichtje van mezelf.

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gwen hoe gaat het nu met jezelf

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ehm wel redelijk.. moet 8 januari door de MRI-scan.. spannend allemaal. Maar begin nu alles beetje bij beetje wel weer op een rijtje te krijgen gelukkig!

Deel Deze Pagina