Nou ik ga ff broodje eten en Jens de fles geven en dan kom ik nog ff kleppen al heb ik werkelijk geen idee meer waar we gebleven zijn
Zo ik ga er van tussen. Moet nog veel doen. Eerst even een wandeling naar de apotheek en gelijk maar ff wat boodschappen halen, dan nog 2 wassen opvouwen en het huis stoffen en zuigen. Dus tot later.
Hallo, Wij zijn net terug van babyzwemmen, was echt superleuk! En Ryan vond het gelukkig ook heerlijk (zal zo ff spammen ). Wat een gedoe zeg met die pagina's...nou ja...laten we er verdermaar geen energie meer insteken. Elmo: bedankt voor de snelle acties en toelichting!
Het is een half uurtje. En hetis vooral veel heen en weer drijven en zingen met z'n allen . Alleen op de liedjes moeten we n og even oefenen
Ik spring er gewoon hier weer in heb echt geen idee meer waar ik was... Indigo beterschap! Hier ook nog ff 2 wassen wegvouwen en stofzuigen, alvast de lasagne klaarmaken en eens kijken of ik mijn no-claim nou terugheb...verdorie als ze geld van mij moeten hebben moet ik ook snel betalen en nou duurt het tot het aller-aller-allerlaatste moment...ga ik in het vervolg ook doen met mijn rekeningen
Goedenmiddag dames, Ik moet zo na de huisarts toe ben benieuwd. Dirk heeft gelukkig vanmiddag vrij gekregen want durf zo echt niet te rijden. heb bijna alles gelezen maar doordat die pagina's steeds verspringen weet ik niet meer waar ik gebleven was. ik kom straks wel ff vertellen hoe het is gegaan.