Bij de trekpleister is er nutrilon in de aanbieding. Weet alleen niet welke nummers. Volgens mij vanaf 1 jaar. En bij het kruidvat hebben ze een leuke roze tas. Die ga ik halen voor Eva, voor als ze weer eens gaat logeren.
ik moet om half 3 bij de HA zijn Ik vermoed zelf dat het van mijn oren of van mijn ogen afkomt ik zie af en toe ook wazig
Middag meiden! Kom er even snel tussendoor vliegen en ben daarna weer weg.... Indigo; Beterschap, weet precies hoe je je voelt, want hier gaat het precies hetzelfde! Ben alleen niet zo misselijk...... Blegh, werd vannacht rond 1 uur wakker en moest echt rennen naar de wc....daarna weer op bed, uurtje later weer wakker en weer rennen.....zo is het bijna de hele nacht gegaan. Met als gevolg dat we ons vanmorgen een beetje verslapen hebben.... Esmay moet om 07.00 uur op het KDV zijn, maar we werden pas om 07.30 uur wakker....Nou ja, eventjes gebeld dat we later zouden zijn en Erwin heeft haar rond 08.00 gebracht.... Meiden ik duik weer in bed....tot snel !
Succes Rachel laat je ons even weten hoe en wat? Ik ga weer aan de slag hier kom straks nog wel ff kijken waar de teller op staat Ik ga trouwens morgen weer een dagje Jensloos oefenen...ik moet met Niels naar de controle van de KNO en mijn moeder heeft meteen Jens geclaimd voor de hele dag...potver...maar ik kan dan wel mooi ff studeren en er vast aan wennen dat ik hem straks 2 dagen per week moet missen...*slik*
Jennie beterschap! Ik lees mijn berichtje terug het lijkt nu net alsof ik Lars en Niels niet ga missen Jawel hoor, alleen die twee voelen zich te groot om met me te knuffelen en Jens niet
Ja ik laat jullie weten van hoe of wat. ik ga ff douchen en aankleden tot straks anders tot vanavond.
He nee..... Indigo & Jen >> dat was niet de bedoeling... dat jullie mij achterna zouden gaan in het buikgriep-festijn Beterschap meiden!
Pfff...volgens mij heb ik mijn dagje vandaag even niet. Ben moe en sjaggie...of ik heb gewoon te weinig geslapen. Nou ja, vanavond lekker op tijd erin. En Arnoud staat nu heerlijk voor me te strijken
Oh dat zal het zijn Maria! Ik kan altijd heel slecht tegen dat soort wisselingen inderdaad. Was al kind zijnde ook al op mijn best als ik gewoon naar school ging. Ritme en regelmaat is erg belangrijk in mijn leven
Zo weer terug van de wandeling. Dus 2 dingen (apotheek en boodschappen) kunnen al van het lijstje af. Nou de 2 minder leuke dingen nog. Maar eerst even uitpuffen van de wandeling. Het is trouwens heerlijk weer hier. O hmmm eerst maar even Deniz een schone broek geven want die zit uitgebreid te poepen in zijn wipstoel
Oh heerlijk Stasia! wij gaan straks (als Ryan wakker is en de fles heeft gehad) ook even lekker wandelen en winkelen. We hadden altijd luiers volop in voorraad, en nu zijn ze bijna op. Maar ik heb nog een voordeelbon van Pampers liggen (euro 10,-- retour), dus ga vanmiddag nog maar even 3 pakken halen .
Goeiemiddag dames, ik ben sinds gisteravond weer terug van een 'weekendje weg'. Was heerlijk! Ik ben sinds mijn thuiskomst in etappes aan het bijlezen, maar omdat de pagina's steeds verspringen, heb ik vast wat berichten gemist. Ik noteer steeds op welke pagina ik ben gebleven, maar zodra ik daar weer verder wil gaan, staan er andere berichtjes op die pagina. Hoe dan ook, ik spring er vanaf hier maar weer in. Niet dat ik veel online zal zijn de komende tijd, want ik krijg het op werkgebied steeds drukker. Momenteel ben ik bezig met de voorbereidingen voor een lezing, die ik donderdagavond moet houden. Ik ben ook bezig met een nieuw project voor een bso, waar ik binnenkort een uitgebreid gesprek over heb. Dit loopt via het museum waar ik rondleidingen aan kinderen geef. Het lijkt erg leuk te worden. Dit doe ik allemaal tussen de verzorging van Nynke door (ik werk zoveel mogelijk thuis, maar Nynke gaat niet naar een kdv en we hebben ook nog geen oppas voor haar) en dat is best lastig te combineren. Bovendien loop ik enorm achter met mijn administratie - dat is toch echt wel een groot nadeel als je een eigen bedrijf hebt. Helaas zijn mijn inkomsten nu ook weer niet zo hoog dat ik hiervoor een boekhouder in dienst zou kunnen nemen. Maargoed, niet geklaagd: ik krijg langzaamaan weer meer opdrachten, dus ik ben ook weer lekker bezig met andere dingen en dat doet me goed! Veel lieve groetjes en beterschap voor alle zieke mama's en kindjes!
Oh ja ik heb ook nog een bon liggen. Die kan je alleen bij de Etos inleveren. Bij 3 pakken pampers krijg je direct 10 euries korting. Maar telkens als ik ze wilde halen was er weer ergens een aanbieding van 3 halen en 2 betalen.
Serafijntje: Is toch alleen maar goed dat je het druk hebt met je bedrijfje. Lekker hoor maar idd daar moeten sommige dingen (even) voor wijken.
*geeft haar zelf een verschikkelijke harde schop onder haar kont* Zo ga eens met de was beginnen...............
Zo hier ook weer terug van de boodschappen doen, idd heerlijk weer! Heb al het een en ander opgeruimd, zo nog ff stofzuigen en eten maken. Quinn ligt weer de gillendekeukenmeid uit te hangen in zijn bedje hihi. Er zijn pampers vij de c1000 in de aanbieding roelie! Van de week ook weer halen, want de luiers zijn hier de afgelopen weken er door heen gevlogen! Jen en Indigo beterschap, volgens mij is de buikgriep ook besmettelijk via het forum hihi ahww nee is niet leuk!