Oh heerlijk Serafijntje dat jullie zo'n leuk weekend heb gehad! Hebben jullie Nynke erg gemist of viel het wel mee? En alleen maar lekker toch dat je het nu zo druk hebt!
Ja Serafijntje, ik denk dat dat wel de nadelen zijn van thuis werken. Wat voor basisschoolproject is dat dan? Ben wel benieuwd hoor.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond het heerlijk om eens 2 dagen zonder Nynke te zijn. Even niet voor haar hoeven zorgen, even niet Nynke op de eerste plaats, maar tijd voor mezelf en vooral: voor ons! Zaterdag zijn we de hele dag naar de sauna geweest en zondag naar het museum. Dat zijn 2 dingen die we moet Nynke niet gedaan zouden hebben. Het gaf me wel veel rust dat mijn ouders voor haar zorgden. Ik wist dus gewoon dat ze in goede handen was. En natuurlijk was ik gisteren ook wel heel erg blij om haar weer te zien en vandaag geniet ik extra intens van haar.
Het is een nieuw project (moet nog worden opgestart) in opdracht van een bso in het kader van het culturele erfgoed. De kinderen krijgen opdrachten en ik ga ze daarin begeleiden. De bedoeling is dat we veel naar buiten gaan. Ze gaan bijvoorbeeld hun eigen wijk ontdekken door te speuren naar bijzondere plekjes en daarvan foto's te maken. Het fijne weet ik er ook nog niet van, ik heb er binnenkort een gesprek over en dan weet ik meer. Het is bedoeld voor kinderen van 6 tot 12 jaar.
Jeetje, schrok me net dus wild! Was Ryan aan het verschonen (op een kleed achter op tafel) en was net klaar, stond ernaast, en meneer draaide zich zo om op zijn buik. Bijna dus naast de tafel...gelukkig stond ik ernaast! Dus hartstikke trots natuurlijk, maar ook wel geschrokken .
Dat is heel normaal hoor Serafijntje! Wij waren gisteravond even uit eten met z'n 2-en en vond dat dus ook heerlijk! Gewoon even ontspannen en inderdaad geen kind op wie je even moet letten en voor moet zorgen! En daarna geniet je inderdaad weer dubbel . Dat project klinkt wel leuk zeg! ben erg benieuwd...
Ik dacht net ga eens bij QUinn kijken want het gezellige gillen was over gegaan in huilen. Kom ik zijn kamertje in, ben er hard weer uitgelopen en heb me rot gelachen. Ik HAD Quinn dus onder de deken gelegt en helemaal ingebakerd!
Hiep hiep hoera voor Ryan! En voortaan jouw moeder niet meer zo laten schrikken, he? Wat knap dat hij al omrolt. Nynke rolt nog helemaal niet. Ze kan al wel steeds langer zelfstandig rechtop zitten. Ik vraag me af of dit nu al mag of niet. Ik heb gelezen dat ze niet te lang mag zitten als ze nog niet zelfstandig kan zitten. Maar wat is 'zelfstandig zitten'? Nynke kan dus zonder mijn hulp rechtop blijven zitten, maar ze houdt het maximaal 2 minuten vol. Ze trekt zich dan wel via mij (of iemand anders) omhoog, ze kan nog niet uit zichzelf vanuit ligstand gaan zitten. Wanneer ze ondersteund wordt (bijvoorbeeld in een kinderstoel) houdt ze het heel lang vol. (We hebben zelf nog geen kinderstoel, maar we hebben het vorige week bij vrienden geprobeerd.) Mag ik dit toelaten of moet ik het juist afremmen? (Ik bedoel niet het zitten in de kinderstoel, maar het zelfstandig zitten op de grond of bij iemand op schoot).
zo net ff lekker lopend boodschappen gedaan, lekker ff alleen met Estrella want ja alle mannen liggen op bed te slapen, hahahaha. Angelus zijn nieuwe bed staat in elkaar zijn kamertje opnieuw ingedeeld, woonkamer opgeruimd en straks nog ff boven verder en nog ff onder de zonnebank, een uurtje ontspannen. Nou niet slecht toch?! O debby meid dikke knuff hoor en wat een kanjer die Arnoud, lief dat hij staat te strijken. Serafijntje,lekker toch even andere bezigheden alleen maar goed nieuws en dat project klinkt heel erg leuk! Super dat je bedrijfje weer begint te lopen. Jen ook jij beterschap meis.
hahahah leuk die foto Dees. Estrella ligt ook altijd zo in haar inbakerdoek, heb het maar opgegeven in die. En ga er zelf een maken (vanuit het boek Regelmaat en inbakeren) misschien dat ze dan ook weer doorslaapt.
Estrella vind Quinn ook al zulke sexy benen hebben, tja krijg je he als ze op schoot zit mee te kijken. Volgende keer even boven de 18 vermelden, aub
Net naar de apotheek gelopen voor tandgel. Wilde ze me eerst kauwtabletten geven. Hmmm kan ik me niks bij voorstellen. Toen een of andere druppels voor dóór de voeding. Gaat ook niet echt met BV. Ik wilde graag gel. Dus gaf ze me een of ander doosje. Dentinox. Grr heb ik alsnog druppels gekregen. Grrr
Debby ook Ryan een kanjer, hij heeft zich omgerold, echt super. Alleen de lokatie was iets minder. MAar zeker een trotse mama
Wat knap van Ryan! Tuurlijk kan ik me voorstellen dat dat even lekker is Serafijntje,maar dat maakt je heus geen slechte moeder hoor. Dat project klinkt leuk.