Nou ik heb vanmiddag 2 uur gewandeld/ gewinkeld. Nu ligt meneertje in bed. Hij probeert hier in de box ok steeds te draaien maar kotm niet verder dan zijn zij. Ik hebnet de badkamer gepoest, en ik heb van die ontkalker/ badkamerreiniger va AH eigen merk. dat is zo smerig, dat slaat helemaal op je adem! ik moet dat sprayen, en dan raam en deur open zetten en dan een 15min weggaan. Als ik dan terugkom dan zit die chemische lucht nog helemaal in je keel en je gaat er van hoesten. niet gezond volgens mij. Debby: heeee wat goed zeg van Ryan! gelukkig dat je er bij was. Dees: grappige foto van Quinn! Baker je nog steeds in? want dat moet met 5 maanden helemaal afgebouwd zijn geloof ik. Ik be overgestapt naar een slaapzak en dat werkt hier prima Serafijntje: als ze iets willen, dan zal het ook gebeuren ook. Volgens mij nals ze het zelf kan is het geen probleem Rachel: mmmmm nu ben je nog niet veel wijzer. Maar doe rustig aan hoor, dadelijk val je!
En dan gaan jullie zeker als ik woensdag en donderdag moet werken heel veel typen..... Jullie zijn echt niet aardig....
bye the way het is vandaag al 7 maanden geleden dat is Isa is geboren en is overleden. Wat vliegt de tijd toch inmens snel vinden jullie ook niet
ik zag het vanmiddag op je banner ja... de tijd gaat heel snel. Maar aan de andere kant kan ik het me als de dag van gisteren nog herinneren. Maar dat zul je jij ook hebben. OW, nog 1 ding en dan zeg ik er nooit meer iets over. Het account van Ilse is nu helemaal weg. Deesje. Om de vier uur. Hier dus steeds om de 3 uur. Ik zou dat extra uurtje wel waarderen
Hahahaha Dees, hoe krijgt Quinn dat nou weer voor elkaar . Hij is echt de nieuwe Houdini . Serafijntje: Ryan zit ook heel graag zelfstandig op schoot en dat doen we dan maar...hij zit dan wel in z'n rug ondersteunt. En vaak leg ik hem na de fles even in de box, dan vindt hij het in de box altijd leuk en kan hij even lekker rustig uitbuiken. Melanie: wil jij je dochter een beetje in bedwang houden, want ze is natuurlijk verloofd met Ryan . Zie allerlei woorden voorbij komen over uitjes en sexy benen van Quinn...arme Ryan is helemaal in tranen . Maria: wat irritant zeg dat je nu nog geen gel hebt! Ben je nog teruggegaan? Rachel: wel vervelend dat ze niet weten waar die duizelingen door komen! Hopelijk gaat het dan ook snel weer over... Peetje: heb jij eigenlijk nog last van je heup/enkel door de val? Oh dat is inderdaad van die superchemische troep...2 dagen later ruik je het nog! Maar de badkamer is in ieder geval weer lekker schoon . Linda: jeetje meis...de tijd gaat inderdaad hard zeg! En ik hoop dat de tijd ook zo snel gaat, dat jullie ook snel een gezond kindje in jullie armen vasthouden (en een heleboel novembermama's over de vloer hebben voor kraamvisite). Hadden jullie eigenlijk nog een informatiegesprek in het ziekenhuis?
Oh ja, nog een vraagje aan de moeders die ook bijvoeden. Ryan zat er vandaag helemaal onder...z'n hele gezicht, z'n haar, op een gegeven moment vloog er zelf iets door de lucht . Heb hem uiteindelijk maar even in bad gedaan, maar hij is nog oranje . Maar mijn vraag is: stoppen jullie kindjes ook steeds hun hand in de mond na een hapje? Of pakt de lepel vast? Daardoor zit Ryan er dus helemaal onder...hij stopt z'n duim na iedere hap weer in z'n mond...en alle vingers zitten danover z'n hele gezicht en z'n hele gezicht er dan dus onder...iemand nog tips?
Zo hier al een tijdje klaar met eten, nou dat gebeurd niet al te vaak. Heerlijk. Maar net wat ik vanmorgen dacht, ik stort nu helemaal in zeg. pffff en vedikkies nog steeds niet onder de zonnebank geweest. Dus geen tukkie gedaan, papa wel die zou maar een uurtje a 1/15 nou maak daar dus maar bijna 3 uur van. GRRRRRRR, hij wel en ik niet dat is niet eerlijk. Alsof hij altijd de hele dag met de kids rondrent en het huishouden doet en en en en en en . AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Zo dat lucht op, hij staat namelijk mee te lezen, hihihihi
Echt niet te geloven zeg! Dat gaat zo vreselijk hard, het lijkt nog maar zo kort geleden allemaal, soms... Maar Isa* en Ryan hebben vandaag/deze maand mooi wel hun 'ver-maand-dag'! Volgende maand moeten ze m helaas weer inleveren
is wel sneller klaar, buiten regen doet de rest anders moet je Ryan helemaal schoonpoetsen. (oops wilde al Quinn typen,