November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    eh nitwits?

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    @ Muriel misschien heb ik erover heen gelezen maar hoe ging het met de prikjes van Hester?

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat ik er even mee stop...volgens mij gaat het allemaal niet helemaal eerlijk hoor! ALhoewel ik natuurlijk wel een pb'tje van iemand kreeg die het zo'n mooie foto vond :D. Dat vond ik wel weer heel lief.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve foto's zeg! En ik zie dus echt nooit op wie een baby lijkt, dus ik houd wat dat betreft wijselijk mijn mond... :-#

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Laat maar ben blont...je moet morgen...
    Voortaan eerst naar de agenda kijken en dan domme dingen zeggen/vragen Roelie!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pff.f...arme Ryan, hij wil even helemaal niets...helemaal overstuur ligt hij nu op bed. Zou hij toch last hebben van de zomertijd?

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zou kunnen Debby maar ik moet zeggen dat ik er bij Jens niks van merk...
    Misschien tandjes, buikpijn...geen idee....vraag me zo ff af hoe lang laten jullie je kindje huilen?

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja misschien tandjes inderdaad, hij is momenteel vreselijk aan het kwijlen! Meestal laten wij Ryan 10-15 minuutjeshuilen, vaak slaapt hij dan al lang! De laatste tijd was het zelfs zo dat als we hem op bed brachten, dan ging hij direct slapen. En sinds gisteravond dus niet...eigenlijk wel, maar later.

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    :confused: wat is hier allemaal gebeurd joh?!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Stelletje klettante's er hoefde toch niet weer pag bijgevuld te worden?

Ik kom zo even reageren

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We hebben Ryan maar een paracetamolletje gegeven...volgens mij komen er tandjes door...vreselijk kwijlen en af en toe ook huilen. En dan heeft hij z'n duimpje in z'n mond en dan begint hij ineens weer te huilen.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar hoe weet ik of het echt tandjes zijn...?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik weet het bij Eva ook niet zeker Debby. Maar alles wijst erop. Kwijlen, rode wangen/billen, bijten op knuistje.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryan heeft geloof ik geen rode billen, maar de rest wel...arme jongen...normaal gesproken sliep hij allang, en nu is hij nog wakker

15. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Hoi Dames,

Was de Lasagne lekker Linda en Roelie?

Peetje, Shit joh van die ontkalker. Hoop dat je er geen nare keel van overhoudt. Lijkt me dan dat je heel de dag zit te hoesten ervan?

Debby, Fayenne probeert ook haar handjes in haar mond te doen na ieder hapje maar ik ben sneller dus haal haar handje steeds weg wel flauw maar hou er ook niet van dat alles onder zit.
    Ik weet dat het een kind is maar zolang ik het kan verkomen dan doeik dat graag :oops:

Maria, Eva lijkt echt op jou.

Fayenne kwijlt ook enorm en knauwt ook op haar vuistje en heeft rode/schrale wangen maar geen last van rode billen ik twijfel ook of ze met haar tandjes bezig is.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier ook. Huilen om niets, kwijlen, vingers in de mond, rode wangen. Alleen de rode billen mis ik nog. Ik kijk iedere dag in zijn mondje maar nog niets te zien of voelen. Maar mijn moeder zei dat het best een tijd kan duren voordat er een tandje echt door komt. Waarschijnlijk voelen ze nu de druk zeg maar. O ja, niet te vergeten Deniz spuugt ook meer als normaal.

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria: Eva is echt typisch jou toen je klein was!

Roelie: jengelen: 20 min. krijsen: 10min

Maria: hier ook kauwen op vuist, rode wangen, kwijlen maar volgens mij geen doorkomende tanden hoor. hij huilt niet overmatig dus..

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat klinkt allemaal heel bekend...zooo zielig. Ik hoop dat de paracetamol werkt en dat hij lekker kan slapen, want dat vind ik zo sneu!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik probeer dat ook, maar omdat Ryan dus altijd duimt, lukt het niet...nou ja...het is dan even niet anders. Heb nu de kleren in de biotex staan, want die wortelen zijn zulke rotvlekken!

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :)
    Ja, gelukkig hoeft H niet 2x, hihi.
    Morgen moet ze aan de bak. En trouwens eerst ook nog naar de HA, vanwege haar voortdurende diarree-achtige luiers, die erg talrijk zijn soms.

Deel Deze Pagina