Ik moet heel eerlijk zeggen dat H eigenlijk niet vaak huilt... bijna nooit eigenlijk. Alleen als ze honger heeft of een heeeeele vieze luier. Dus gelukkig komt dat bijna nooit voor! (hoop niet dat ik nu het over me afroep, haha)
Ryan dus ook niet meer sinds we de medicijnen voor zijn reflux hebben. Maar helaas vanavond dus wel weer...dus het moest echt iets zijn!
Wou dat ik het eens een avondje niet hoefde te zeggen, maar ik ben wederom MOE.... Dus ik ga zo lekker slapen! WELTERUSTEN ALLEMAAL!
Ja idd worteltjes zijn echt rot vlekken Fayenne heeft vanavond worteltjes op en daarna een fles en de speen is helemaal oranje aangeslagen en krijg het er niet meer af.
Fayenne huilt inprinciepe ook nooit alleen als ze honger heeft of een poepbroek en als ze vind dat het genoeg is geweest in haar bedje. Oja hier had Fayenne vanavond oranje ontlasting je kon echt zien dat ze gisteren worteltjes op had. Manlief kon er niet tegen heeft gevraagd of ik haar verder wou verschonen
ow weinig huilen.. daar kan ik alleen maar van dromen.. Hier ben ik allang blij als hij even niet huilt.. Momenteel is het weer drama.. vandaag overdag 2 keer een half uurtje geslapen. Net weer KRIJSEN in bed.. hij heeft nu de strijd opgegeven..
Over rotvlekken gesproken, ik heb een truitje (in Turkije 1 keer aangehad) waar vlekken op zitten afkomstig van een appel. Hij was toen aan een appel aan het sabbelen en er is wat op zijn truitje gekomen. Nou ik krijg het er dus mooi niet meer uit I al 2 keer gewassen en heb ok al shout geprobeerd. Iemand nog tips? Debby werkt biotex goed? Die vlekken zitten er al een tijdje in.
Volgens mij is iedereen weg. Hmm was toch al van plan om vroeg mijn mandje in te duiken. Morgen weer werken.
Je kan het even proberen, even een nachtje in de biotex. En anders een soort groene zeep. Wij hebben zeep uit Frankrijk en dat werkt echt supergoed! Wil het wel meenemen als we elkaar weer zien, dat je dat nog kan proberen.
Jeej Fenna rolt van rug naar buik, naar rug naar buik, Lekker rollend de kamer door Wat een guitig gezicht! Jeej voor Ryan! Knappe vent! Wat een lieve foto's van Eva, Ryan, Deniz en Jens Heerlijk die babyfoto's Ow en wortelvlekken, als het witte doeken of kleertjes zijn: bleek. Anders... jammer, maar nog geen oplossing gevonden. Ben benieuwd of de sperzieboontjes er een beetje uit gaan... Debby, mijn suggestie was ook dwangbuis Beetje zielig, maar wel effectief Fenna doet precies hetzelfde. Nou alles zit gewoon onder, jammer dan, gelukkig hebben we een maxicosizomerhoes over de wipstoel gedaan, scheelt wassen.
Oke ben niet meer aan reageren toegekomen, heb net namelijk Quinn heerlijk in bad gedaan, een groot water ballet Aangezien Quinn nog maar weinig in bad mag, geniet ik er zoveel meer van en QUinn ook, hij vind het echt feest als hij in bad dobberd. Straks even me spulletjes voor morgen klaar leggen en hopelijk een rustige en normale nacht! Geloof dat iedereen al vertrokken is ook