Zo heb alles weer een beetje bijgelezen Roelie: super 1,5 kilo afgevallen. Ik ben hier ook op mijn gewicht aan het letten aangezien afvallen niet mag, tot nu toe niks meer aangekomen Lenthe: das ook niet mooi dat je kilo's er niet af willen, maar ik ben er van overtuigd dat dat nog wel gaat komen. En positiebroeken zitten toch ook heel fijn (vind ik tenminste hoor, ik heb na de bevalling van Reese ook geen gewone broek meer aangehad ..) Indigo: o wat spannend. Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken met jullie huis. Ben erg benieuwd. Hope: het is je vergeven dat je niet alles meer weet (volgens mij zijn er hier meer mama's die daar last van hebben, mijzelf incluis) Gwen: wens Mika maar veel plezier op het KDV vandaag Dees: hier is ook het gillen en krijsen ontdekt, gisteren in de auto op weg naar huis. Het leek wel of ie er lol in had om meer geluid te produceren als ons haha. Oei, ontstoken oogjes das inderdaad niet lekker. Wat moet je daar aan doen als ik vragen mag? (heb het al gelezen ) Linda: helemaal super dat je baan je bevalt en dat je er zo'n goed gevoel aan over houd En fijn dat het monumentje van Isa geplaatst is en dat het er mooi uitziet Stasia: hier nog een verlate gefeliciteerd Roelie en Ruby: helaas zit mijn april maand al volgeboekt dus ook 6 april gaat me niet lukken Tari: he bah de waterpokken. Hoe ziek worden kindjes daarvan? ook met hoge koorts? (heb het al gelezen dat het in derdaad zo is, wens het manneke maar beterschap) Dafje: Leuk dat het flasmobben leuk was, ik had er wel van gehoord maar al een tijd geleden, wist niet dat het nog gedaan werd. Haha lag me rot om al die voetbal supporters, Remco probeert van Reese ook een Feyenoord supporter te maken, ik ben benieuwd (stiekem probeer ik hem PSV te laten zeggen, kijken wat papa dan zegt haha ) Stasia: Komt Ibo of iemand van daar toevallig nog bij de Feyenoord shop? Ik wil ook graag zo'n speentje voor Reese. Hope: ja inderdaad ben weer zwanger, weet niet of je het al wist maar wij wisten het sinds 21 januari Natas en Sanne: heel veel beterschap Muriel: fijn dat het spiraaltje zetten zo meeviel Peetje: nageltjes knippen doe ik niet, heb ik geen geduld voor, dat doet Remco dus (en die heeft vorige week per ongeluk in Reese zijn duim geknipt, vette paniek was dat en ook heel zielig. Remco voelde zich ook heel erg schuldig maar zoiets kan gebeuren.) Dees: haha die Quinn is dus een echte houdini. Debby: oops das schrikken dat Ryan zich ineens omdraaide, maar wel weer een mijlpaal Maria: Eva is echt sprekend jou Ruby vrijdag is ok, wil je me je adres dan nog even pben? Jen: beterschap voor jou en je meisje Dames met afspraken vandaag: succes Dames in het algemeen en in het bijzonder Roelie: bedankt voor het lieve kaartje Het verhuizen ging eigenlijk vrij soepel, om half 12 was de truck volgeladen (en dan ook echt VOL pffff, wist niet dat ik zoveel rommel had :S ) toen naar het nieuwe huis gereden en gelunched. Daarna de hele zwik weer uitladen en om 15.30u was de truck leeg. Toen nog even alles inruimen en om 18.00u was alles zover opgeruimd en hebben we lekker de shoarmataxi ons eten laten brengen 's Avonds voor het eerst heerlijk in bad gelegen (en tv gekeken, want we hebben nu een tv op de badkamer ) Al met al is het me meegevallen, en achteraf denk ik dan dat het zo stom is dat ik me druk gemaakt heb )
Oh goed om te horen dat de verhuizing achteraf toch wel meeviel . Enne...ik denk dat wij de 20e toch maar niet komen (grapje hoor, wij zijn zeker van de partij!), want Arnoud wil ook zoooo graag een tv in de badkamer, dus geen rondleiding voor hem .
Ruby, waarom krijgt Rayan het HebB prikje apart? Eva heeft die prik ook gekregen en die zat gewoon gemengd bij die andere. Hib ofzoiets. Ze heeft tot nu toe dus elke keer 2 prikken gehad. Pneu en Hib en HepB.
MURMEL hun beebje is ja 10weken te vroeg geboren en heeft geen rond koppie. zij vind hun beebje dus een vreselijk lelijk kindje en kijkt vervolgens naar Tim. pak hun kindje gewoon bij het hoofdje waneer ze hem recht op zet(hand boven op hoofd vasthouden) ondanks het feit dat hij nu dus al 2keer een ademstilstand heeft gehad wil ze dus geen matrasje gebruiken die dus aangeeft wanneer hij weer geen adem haalt.(ze hebben dus wel 1tje) tja vind het gewoon zielig hoe zij met hem omgaat maarja wie ben ik om daar over te oordelen
Zo ff illegaal op mijn werk. Hoera voor Fenna Gwen: Wat leuk dat jullie er waarschijnlijk toch uitkomen met dat huisje.Maar waarom nu ineens wel? Sandra: Leuk dat je er weer bent. Das wel frusti geweest zeg als je niet op internet kan. Linda: Heb ik iets gemist? Wat voor maillijst heb je het over? Blondie: Ik zal kijken of het me lukt om een speentje te halen. Ze zijn van Difrax, ik weet niet of Reese die normaal ook heeft.
MURMEL ja dat is ook niet leuk. ik heb het ook echt te doen met het kereltje. en zo zijn er nog een paar dingen die ze doen wat ik mijn ogen niet kan.
Stiekel, Jeetje zeg dat is echt naar hoe ze met hun zoontje omgaan. Blondie, Super dat de verhuizing goed is gegaan. Zo wat een luxe tv in de badkamer.
Ik ben ook enorm illegaal hierzo Heb het ziekenhuis gebeld en ben door de arts vrij vlot terug gebeld. Zo netjes, ik was helemaal verbaasd. KOn weer netjes mijn verhaal doen, ze herkende de bij verschijnsel niet, maar omdat Quinn kma heeft zou dat kunnen samen hangen. Ik krijg nu Losec voor geschreven, nou ja ik Quinn natuurlijk. Zijn er hier meiden die ervaring hebben met Losec want het schijnen korrels te zijn. De bel afspraak voor maandag blijft staan, want dan weten hoe het dan met Quinn gaat. Ze vond het verstandig dat we waren gestopt en dat we gelijk actie ondernamen. Ik ben zo blij met dit ziekenhuis, echt we worden nu al mensen behandeld en niet als een nummer!
Pff linda het zit met echt dwars, dat ik zo stom ben dat ik niet aan je gedacht heb met betrekking tot het sturen van de mail.
Lieve dees zoals ik al schreef ben ik niet boos. Je hoeft je dus ook niet vervelend te voelen. Ik kan heel goed begrijpen dat het je is overkomen. Ik denk dat het mij ook zou zijn overkomen. Zand erover en verder gaan.... KNUFFEL voor jou
Dees, wij gebruiken ook Losec voor Ryan. Wij lossen de pil op in water en geven dat dan in een spuitje. Het is heel vies en RYan moest ook heel erg wennen aan de smaak. Het lijkt op een soort kalkkorreltjes.
Meiden even kort, mijn humeur is nog steeds beneden alle peil sorry Deels door het feit dat René pleite is en ik het gewoon balen vind, deels door de spanning en zorgen om mijn nieuwe baan, deels om wat hier gebeurt op het forum...maar dát is zeker niet de hoofdreden dat ik me gewoon even erg verdrietig en alleen voel... In ieder geval zijn Niels zijn oortjes weer apk gekeurd voor een jaar en hij mag gewoon gaan zwemmen, dus zodra ik morgen weet welke dagen ik ga werken kan ik hem weer laten indelen. Allemaal een fijne dag! -x-
Deesje. Linda zegt het gewoon zodat het niet nog een keer gebeurt. Ik weet zeker dat ze het niet rot bedoelde. Nu weten we het gewoon allemaal voor de volgende keer. Ik kan me best voorstellen dat het vervelend is voor haar. En jij bedoelde het gewoon goed. Dus nu zijn we weer koek en ei.