Zie wist dat er iemand was die het ook gaf. Zal het veel viezer smaken dan de Zantac. Ik ben benieuwd of de arts ons apotheek heeft kunnen vinden, dat is dan wel weer het nadeel van een zkh in een adere plaats.
Even iets anders.... ik denk dat ik zwanger ben.. Alleen, tja, ik ben niet echt ongesteld geweest omdat ik de pil slik, maar ja. Het is de cerazatte en als je die niet precies slikt dan werkt hij niet... Dus nu heb ik ook geen flauw idee van wanneer ik zou moeten testen enzo...
oeps, was denk ik niet geheel de bedoeling? Uhh wanneer zou je moeten stoppen met de stop week ik zou dan een testje doen, of anders de ha even bellen vragen om bloedprikken daar is het makkelijk uit te lezen. Spannend wel zeg! Zou je het wel zo snel willen achter elkaar?
Haha maar als het al zo zou zijn, wat niet kan omdat we het nogn iet gedaan hebben, dan zou hij of zij erg welkom zijn natuurlijk.
goeiemiddag dames, Zo lekker een rustig aan ochtend gehad, uitgeslapen, heerlijk eindelijk onder de zonnebank gelegen, mijn broodje werd klaar gemaakt en de kids werden verzorgd. HEERLIJK O lieve Roelie, knuff meis, helaas begrijp ik je maar al te goed. Gelukkig is Niels door zijn oorapk heen. Weer een beetje gerustgesteld. Linda goed dat je het even aan gaf, ik zou daar ook nooit bij stil hebben gestaan. Pfff hier het huis elke dag stofzuigen, elke dag troep opruimen, of eigenlijk meerdere keren per dag. Om de 2 dagen het toilet, tja kids die zindelijk worden. De keuken alle dagen schoonmaken en de vloer dweilen. Stoffen doe ik wanneer ik tijd over heb, maar zeker 1 keer in de week. De douche, eh nou eh doe word vaak vergeten, behalve de wc en vloer ervan dat gebeurd elke dag. Boven verdiepingen stofzuigen, 1 per week. Wassen, 2 a 3 maal op een dag en nee gelukkig net niet alle dagen. Maria, ik trapte er ook bijna in totdat ik je 2e berichtje zag, hahaha Blondie, fijn dat het mee gevallen is het verhuizen. Heerlijk meteen kunnen ontspannen in bad. Gwen, fijn dat het je met je moeder wat beter gaat. En o spannend ik zal voor je duimen. duim duim duim duim duim Hoe het met mijn nichtje gaat. Heb er ffies terug nog gesproken, ze hadden het erg druk met alle het bezoek en geregel vanwege de verzorging voor de kids, maar ja zoals een echte mama dat doet. deed ze toch al een hoop zelf ondanks dat ze haar arm in het gips had. Ze was aan het wandelen met haar dochter (in de rolstoel) en was al 'stoer' boodschappen aan het doen. Echt heel knap van haar hoor. Vooral omdat ze ook nog bij de Deen werkt. Heb haar nu eventjes niet gesproken, maar had dit met haar besproken, omdat ze nu zoveel aanloop had heb ik gezegd dat ik haar nu even met rust liet en wat later weer contact op neemt. Had nog wel ff haar boodschappen met de auto thuis gebracht, want ja ze is helemaal niet eigenwijs of zo hoor. Verder spelen er nog een hoop zaken en zorgen voor hun mee, maar dat was al voor de dood van Milan. Wil binnenkort nog langs zijn grafje om een knuffel langs te brengen.
we hebben tegenwoordig een super mooi tv beeld hahaha. Gister een nieuwe babyfoon via MP gekocht. Een teddybeer met een camera in zijn neus. Dus beeld en geluid nu. Zo lief om te zien. We hadden er erg mazzel mee, hij was nog splinter nieuwe en in de doos nog helemaal dicht geseald. en we moesten maar 25 euro betalen.
Hey meiden, Na heel lang nadenken heb ik besloten om terug te trekken van het forum. Vanwege de reden dat ik na de geboorte van Sanne niet of nauwelijks de kans heb gehad om te komen. Dus het is absoluut niet zo dat ik het hier niet leuk vind, in tegendeel zelfs. Maar ik loop zo achter...en Sanne is nog steeds niet de oude, dus ik kan het niet meer bijbenen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik ga me terug trekken, maar blijf wel lid en kom zo af en toe eens kijken. Ik hoop dat jullie het snappen. Liefs, Natasja
NATAS jammer dat je ons gaat verlaten maar wel begrijpelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met Sanne en wens jullie het allerbeste met haar. en dat ze snel weer de oude word knuffel sandra
STATS: H is nu 62 cm en 6100 gram. Ze zit nu voor t eerst ietsiepietsie onder de gemiddelde-lijn, eindelijk weer eens wat anders
Natasja. Jammer maar begrijpelijk. Ik wens jou en en je lieve Sanne het allerallerbeste toe. Hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen, al is het maar 1 keer per maand ofzo. dat we in ieder geval weten dat het goed gaat met je kleine uk. Liefs. Maria
Zo, deze week ineens 4 armbanden bestelt. Hihi. Op de een of andere manier wil iedereen witte. Dus ik zal binnenkort maar een kuub witte kralen bestellen.