Meiden, ik ga ook afsluiten.... Flesjestijd voor madammeke en daarna bedtijd voor mama! Truste allemaal!
zo hehe en nu echt even niks meer, en volgens mij is iedereen nu weg hihi Ohw trouwens Quinn zijn bumbo stoel is binnen, hij vind hem geweldig! Meneer en zijn troon! Heb er een foto van maar die plaats op morgen wel, nou geen zin meer in
Peetje een papfles hoeft niet perse voor het slapen gaan hoor, mag ook als eerste fles, want ipc wordt het straks dan bambix en dat is een broodvervanger, dus voor de broordmaaltijd 's morgens wordt het dan een papfles en later schakel je dan over naar brood. Snap je wat ik bedoel? Dus als je toch nutrix wil geven, maar hem niet durft te geven voor het slapen gaan kan je hem 's morgens geven die papfles. Of 's middags rond de broodmaaltijd-tijd. Trust meiden en tot morgen!
Goedemorgen, Ik ben weer klaar voor het werk. Straks de kleine man even uit bed halen, aankleden en naar oma brengen. Helaas haalt mijn schoonmoeder Ryan nog niet op, omdat mijn schoonvader nog met z'n kunstknie zit. Maar aan de andere kant zal ik wel blij zijn als ze het straks wel weer doet, want ik moet nu iedere keer de kinderwagen in en uit laden. En de kinderen van mijn schoonzusje haalt ze wel op, want ze vindt het zielig om die kinderen wakker te maken en de oudste is dan ook strontsjagrijnig. Dus dat vind ik niet helemaal eerlijk, maar ja...ik durf er ook niets meer van te zeggen . De blauwe achtergrond is wel duidelijker! Saaier, maar duidelijker. Daphne: veel plezier met babymassage (gaat dat eigenlijk wel door, omdat je extra moet werken?)! En veel succes met het lesgeven aan groep 4, je kan het hoor! En als ze vervelend zijn, stuur je ze gewoon naar een andere klas . Roelie: jij heeeel veeeel succes met je gesprek! Ben erg benieuwd!! Rachel: succes bij de fysio met Fayenne. Moet je voor haar heupjes heen of ergens anders voor? Over de papflessen, dat is nog niet "verplicht" hoor. Wij geven Ryan ook nog geen papfles, omdat de ontlasting er ook vaak moeilijker/harder door wordt en Ryan al genoeg harde ontlasting heeft vind ik. Alhoewel Dees volgens mij zei dat Quinn juist zachtere ontlasting kreeg? Of kwam dat niet door de Nutrix? En Ryan drinkt ook nog steeds uit de S-speen, dat gaat prima. Maar hij krijgt dan ook "maar" 4x150+5 en 1x180+6. Peetje: dat is wel vreemd dat je geen afspraak zelf hebt bij het kdv. Wij gingen eerst heen voor een soort intake, daarna mochten we samen met Ryan daar een keer kijken (half uurtje) en daarna ging Ryan op proef. Zou zeker even bellen! Zo...ik ga lekker werken! Tot vanavond!
goedenmorgen ook hier is de dag weer begonnen Tim kwam zoals de gewoonlijk(laatste tijd) weer lekker om 7.30uur Arend weer naar school,en hubbie weer aan het werk
Tuurlijk kom ik zo af en toe eens ff vertellen hoe het met Sanne is, en hoe hier de boel verloopt. Het is ook meer van: ik kom af en toe even dan dat ik mij helemaal wil afmelden. Nu ik dan toch ff achter de pc zit...met Sanne gaat het op dit moment erg goed. Ik las iets over de flessen. Sanne krijgt 5x 200 cc Nutrilon AR met zo af en toe een kinder-danoontje of een half fruithapje. Ik ga er weer mee stoppen, want ik moet me om 11.00 uur melden op de opname, ik wordt vanmorgen geopereerd (ik heb hydradenitis...ff googelen ). Blehh, zie wel een beetje op tegen de narcose. Maar goed...wat moet, dat moet. Een fijne dag gewenst! Liefs, Natasja
goeiemorgen, een rommelige nacht, maar ondanks dat kwam Estrélla pas om 6.00 uur. Dus hehe eindelijk. Zefanja heeft voor het eerst in zijn meegroeibed geslapen en was er maar 1 keer uitgekomen en heeft de hele nacht lekker geslapen, hij was alleen wel al om 6.00 uur wakker. Maar nog wel droog, dus hij mag vandaag een kleinigheidje uitzoeken! Roelie, meid heel veel succes vandaag met je gesprek en ga er lekker voor! Rene heeft dan gewoon pech hij heeft de kans gehad om te overleggen hoor. Rachel succes bij de fysio. Debby, dat is dan wel meten met 2 maten zeg. Wij moeten ze ook altijd brengen en halen. Terwijl de oorspronkelijke afspraak was dat ze hier zouden op komen passen. Ach heb me er al bij neergelegd. Ben al lang blij dat ze het willen doen. Hier het voordeel dat ze bij mijn ouders veel meer ruimte hebben en ieder een eigen bedje. Is het geen idee, om 's avonds de kinderwagen en de spullen al in de auto te leggen of door Arnoud te laten doen, wij pakken alles al de avond daarvoor en laden dat in. Verder pfff kom er even niet op, mijn hersenen laten het afweten. meiden een fijne dag vandaag
Jennie, klinkt goed dat Esmay nu al minder lijkt te hoesten met de puffer! Whahaha, Ruby, ik lig dubbel om die mop Daf, succes met groep 4! Deb, werrukse vandaag. Sandra, lekker zeg Tim pas om 7.30 uur. Vincent hier snapt niet dat 5.30 eigenlijk nog net ietsiepietsie te vroeg is Natas, succes met de operatie. Melanie, stoere Zefanja helemaal droog
goedemorgen Ik had vannacht om 3.45 weer de eer om eruit te mogen en een flesje te geven. bah vandaag komt mijn schoonmoeder en ga ik met haar een tripp trapp stoel uitzoeken. Ruby: hahahahahaha! ja denk dat ze die grap zeker kunnen waarderen in de lounge hihihi Daphne: bedankt voor de tip! ik dacht dat het 's avonds moest vanwege het doorslapen Debby: beetje dubbel als je schoonmoeder je neefjes en nichtjes wel ophaalt en Ryan niet. Is toch hetzelfde zou ik denken. Ik heb gebeld naar het KDV en dat klopte inderdaad niet, ik krijg een gesprek. Natas: oeeeh een operatie! sterkte meid! Melanie: ooooh eindelijk wat langer slapen voor jou! En wat goed van ZEfanja!
Dafje, succes vandaag met invallen in groep 4! Kan je nu ook niet naar babaymassage? Of is dat pas vanavond? Dees, loop jij jezelf ook niet voorbij? Als ik jouw dagschema's soms lees.. Debby, werkse! Wel vreemd trouwens dat ze de één wel ophaalt en de ander niet.. Roelie, succes met je gesprek vandaag! Rachel, succes bij de fysio met Fayenne! Natas, sterkte en succes vandaag! Misschien wel tot straks Melanie, wow wat super van Zefanja! Knappe kerel hoor! =D> Ik wil toch even een stukje uit Mika's KDV-boekje plaatsen. Vond het zó lief : Hoipiepeloi, M'n eerste dagje blokkendoos zit er bijna op. Ik moest wel een beetje wennen aan alle geluiden van de kindjes om me heen maar zittend vanuit mijn wipstoel kan ik alles mooi bekijken en dat is wel heel leuk! Slapen heb ik niet zo heel veel gedaan dus zal ik vanavond wel heel moe zijn van alle indrukken die ik heb opgedaan. Groetjes, Mika en Cindy eten+drinken: 10:50 fles helemaal leeg, 13:40 fles helemaal leeg slapen: 09:45-10:45 11:00-11:30 14:00-14:45 goh.. dat weinige slapen verbaast me niets haha..
gwen: leuk zo'n berichtje van het KDV! en Mika slaapt inderdaad niet veel hihihi, was hij 's avonds ook erg moe?
nou nee.. niet dus.. we hebben hem om half 7 erin gelegd.. maar heeft nog liggen mopperen/krijsen tot half 8..
He bah Roelie das inderdaad niet fijn dat je je dingen niet door hebt kunnen spreken met Rene. Succes bij je gesprek vandaag En schop Rene maar onder zijn kont dat ie het maar moet regelen met zijn baas, dat moet te doen zijn. Remco en ik hebben het zo ook geregeld dat één van ons op donderdag later begint ivm het wegbrengen van Reese. (Reese wordt dus ook gebracht en gehaald) Ruby volgende week is goed, ik kan op ma - di - wo (goeie mop ) Gwen, fijn dat Mika zich zo goed vermaakt heeft op het KDV Jen; sterkte met het puffen van Esmay, ik hoop dat het met 1 puffer over zal zijn En over de papfles, Reese drinkt al zijn flessen nog wel gewoon leeg, dus pap en gewoon. Dus kan je hierin niet helpen. Natasja: succes met je operatie Melanie: Ja Zefanja heeft zeker wel een kadootje verdient, knap van hem.
Zie net dat ik morgen alweer 15 weken zwanger ben. En Reese heeft ook een feestje want hij is dan 5 maanden