November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Tjee Linda, wat gaat dat hard! Zie je er alweer helemaal zwanger uit met bol buikje en al?

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Zo Reese staat nu ook met foto in beeld :D
    Weer een stapje verder voor mij.

Ik zie er niet echt zwanger uit vind ik, nog een hoop los vel en vet van Reese haha.

Maar heb gisteren wel Franske weer gevoelt dus dat is dan wel weer heel leuk :D

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Lin: mooie avatar!!

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gwen, wat een lieve tekst. En hij nog best veel geslapen. Eva slaapt minder dan dat!

Natas, succes. En dat prikje. Ik denk maar. Heb een kind gebaard wat is nou een klein prike....

Dafje, succes in groep 4. Al zit je ochtend er al weer bijna op.

Debby, wel jammer dat je schoonmoeder zo doet. Maarja ik weet ook niet hoe ik er op zou reageren.

LindaV, niet om het een of het ander maar franske is een meisje hoor.... ikweet het zeker.

Ruby, die mop kan wel. Ik ken er een en die is veeeeeeeeeeeel erger. (ook over een moslim vrouw)

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Dat denk ik dus ook :D

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hmm we zullen zien peetje

7. stiekel

stiekel Bekend lid

zo eindelijk knop doorgehakt.
    wij krijgen vrijdag een makelaar bij huis.
    we gaan het huis verkopen en hoop dat ie snel weg is,
    ik heb het helemaal gehad met deze woning en heb geen zin om er nog langer krom voor te liggen :( :( :(

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow sandra, spannend! die van ons staat nu 3 weekjes te koop.. best spannend allemaal!
    vandaag hebben we de bevestiging toegestuurd aan de makelaar van het huis waarop we geboden hebben dat we er voor gaan! Nu alles financieel etc. nog regelen en dan hebben we een nieuw huis! wihaaa

9. stiekel

stiekel Bekend lid

GWEN
    oooooooooh spannend voor jullie.
    hebben jullie al kopers voor jullie woning gehad?
    anders zit je toch met dubbele lasten?

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    nog niet verkocht.. we gaan er uiterlijk 1 augustus in.. dus we hebben nu nog 4 maanden voor verkoop. Mocht het later worden dan hebben we een tijdelijk overbruggingskrediet.. hopen dat onze verkoop dus snel gaat!

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    nog ff een spam met fotootje.. hoe bedoel je nieuwsgierig? hahaha..

12. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Spannend Gwen! En Stiekel ook, fijn dat de beslissing is gevallen!

Dafje, succes met groep 4! En Roelie met je gesprek.

Melanie, knap van Zefanja dat hij droog is gebleven! En wat fijn dat je een beetje goed hebt geslapen.

Hier was het vannacht iets minder, want ze zijn allebei ziek, ze hoesten en niesen en huilen. Sofia had ook best hoge koorts. Heel zielig, hiervoor had ze die buikgriep. Ze wordt dan meteen weer zo mager... Ik zag vandaag dat Thije anderhalve kilo zwaarder is dan Sofia toen ze zo oud was (scheelt best veel op 8 kilo). Nu weegt ze 12, en Thije dus een dikke 8, hij haalt haar zo in volgens mij.

Wat schattig, die tekst van Mika's kdv! Leuk dat ze dat doen, gebeurt dat altijd?

Ik heb gisteren meegelopen op de school, in een brugklas gymnasium en een 5 atheneum. Ik hoefde nog niets te doen (gelukkig!), moest me alleen uitgebreid laten uitchecken... Verder ben ik druk bezig met mijn opleiding en met lezen lezen lezen. Ik heb me in m'n hoofd gehaald dat ik toch maar beter de complete geschiedenis (is een redelijk ruim begrip) kan kennen voordat ik écht begin met lesgeven.

13. stiekel

stiekel Bekend lid

GWEN
    dan hoop ik dat jullie je "oude" woning snel verkopen.
    want met die overbruggingskrediet heb ik een slecht voorbeeld gehad(oud collega).
    en wat een leuke foto( kiekeboe i see you)

LENTHE
    beterschap bij jullie thuis toegewenst

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Had trouwens een kledingpakket gekocht met véél kleertjes.. heb eruit gehaald wat ik kan/kon gebruiken en mijn smaak is. De rest "gooi" ik weer in de verkoop. Dus voor de liefhebbers..

http://link.marktplaats.nl/160009184

Lenthe.. beterschap!

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh Gwen, wat spannend dat jullie vandaag de bevestiging hebben gestuurd. Tjee, zo zie je maar hoe snel het ineens kan gaan... Voor jullie ook spannend Sandra, dat de knoop nu is doorgehakt. Hebben jullie al een nieuwe woning op het oog? Ik ben ook erg benieuwd of Indigo al meer nieuws heeft over de woning.

Wij gaan over een paar maanden onze woning (appartement) ook te koop zetten. We hebben vorig jaar (al voordat we wisten dat ik zwanger was) een woning gekocht in een nieuwbouwproject. Onze huidige woning is echt te klein met Nynke erbij, zeker omdat ik een thuiswerk ruimte nodig heb. Maar om tussentijds nog te verhuizen zie ik echt niet zitten. De woning die nu gebouwd wordt (op een paar honderd meter van onze huidige woning), wordt pas over ruim een jaar opgeleverd. We moeten dus nog even geduld hebben. Het is echt een langdurig project. En ook wij zitten dus met een dubbele hypotheek (zo'n 2 en een half jaar lang!). Voordeel is wel dat je heel veel belastinggeld terug krijgt. ;)

Wat trouwens nog wel grappig is om te vertellen: wij hadden allebei een droomwoning voor ogen... een mooie jaren 30 woning, met kamer-en-suite, glas-in-lood ramen, hoge plafonds met stucwerk, etc. Vooral ik was niet van deze droom af te brengen. En zie nu het resultaat: gezwicht voor een nieuwbouw woning - waarvan ik altijd riep: dat zou ik NOOIT doen, belachelijk dat je een huis koopt waar je pas 2 jaar later in kunt gaan wonen... :rolleyes:

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahaha, van je geloof gevallen, Serafijntje, wat ERG!
    Maar het wordt vast een hele mooie woning... misschien in jaren-30-stijl?

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Natasja, dit lees je niet meer voor jouw operatie, maar ik wil je alsnog veel sterkte wensen. Hopelijk heb je niet te veel last gehad van de narcose en gaat het snel beter met je.

Jennie, fijn dat de puffer nu al goed werkt en dat Esmay nu al minder lijkt te hoesten. Hopelijk gaat het snel weer helemaal beter!

Leuke foto, Blondie. En alvast dubbel gefeliciteerd voor morgen.

Maria, kom maar op met jouw mop. ;)

Wencke, beterschap met Sofia en Thije. Spannend dat je al hebt mogen meelopen op school. Als je het weer wat minder druk hebt (voorjaarsvakantie?) spreek ik graag weer eens met je af.

Gwen, leuke foto van Mika! :) Wat een mooi kereltje is het toch. En wat een lieve tekst van het kdv. Leuk dat ze dat zo bijhouden.

Dafje, was het leuk in groep 4 vanmorgen? En ben je nog naar baby massage geweest of heb je dat nu moeten afzeggen?

Debby, jij ook al lekker aan de klets geweest vanmorgen. Wat vreemd dat jouw schoonmoeder met 2 maten meet. Mijn schoonouders doen ook wel eens dingen mbt Nynke waar ik niet zo achter sta. En ik baal dan heel erg van mezelf dat ik daar niets van durf te zeggen. Ik begrijp je dus al te goed, maar het is natuurlijk wel heel vervelend.

Ruby, leuke mop. Die kan echt wel, hoor!

Roelie, voel je je al wat beter? Hoe is jouw gesprek vandaag gegaan? Heb je goed kunnen aangeven wat je zelf wilt? Ik hoop dat je er met René ook goed uitkomt. Wat het is natuurlijk flink balen (en dat is nog zacht uitgedrukt) dat je je er zo alleen voor voelt staan.

Rachel, hoe was het bij de fysio?

Melanie, jammer dat je zo'n rommelige nacht hebt gehad. Hopelijk kun je vannacht lekker doorslapen. Wat stoer dat Zefanja voor het eerst in zijn meegroeibed heeft geslapen. Toch weer een mijlpaal! En wat knap dat hij droog is gebleven. Heeft hij inmiddels al wat leuks uitgezocht?

Petra, vervelend dat je weer een gebroken nacht achter de rug hebt. Welke kleur tripp trapp heb je uitgezocht? Fijn dat je toch nog een gesprek krijgt bij het kdv.

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Nee, zelfs dat niet, haha!

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ach, zo heb ik nog wel meer van dat soort verhalen, hoor... Dingen die ik ooit heel stellig heb beweerd, maar die uiteindelijk toch heel anders verliepen ... Zo zou ik NOOIT binnen een jaar gaan samenwonen en zou ik NOOIT in een 'echte' bruidsjurk trouwen. :rolleyes:

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    ... en ik ben dus na ca. 9 a 10 maanden gaan samenwonen én ik droeg een 'echte' bruidsjurk op mijn trouwdag. :)

Ik ben er vandoor - het is hier flesjestijd!

Deel Deze Pagina