net terug van het shoppen met schoonmoeder en Martijn ligt lekker in bedje. Ik ben intussen aan het opruimen en maak me zorgen over mijn pakketje uit Amerika. Het is vorige week verzonden en nog steeds niet aangekomen.... Sandra: hee spannend! hebben jullie al iets anders op het oog? Wencke: doe je 1e of 2e graad? omdat je meeloopt in bovenbouw atheneum en gym Searfijntje: betaal je eigenlijk al veel voor een huis at nog gebouwd wordt, of is dat een speciale hypotheek. Je kunt toch niet 2 volledige hypotheken betalen? deze tripp trapp is het geworden, dit is mijn schoonmoeder erbij. Wel duur alles totaal was wel 240,-
ik join jouw club, ik wilde ook geen kinderen. Ik ging na 3 maanden samenwonen, na 1,5 jaar trouwen, heb een kindje en denk al na over de 2e
Hoi meiden! Nou mijn gesprek zit erop! Ik krijg vrijdag definitief een ja of nee te horen, hij moest eerst nog overleggen met de bedrijfleidster en er blijkt dus toch wel nog een kandidaat te zijn...al liet hij wel doorschemeren dat de voorkeur bij mij lag. Op zich was geen enkel probleem als ik ging werken op de dagen dat René thuis is, dus 2 weken achter elkaar op maa-din-woe (2 van die 3 dagen dus) en dan 2 weken achter elkaar op vrijdag en zaterdag, eventueel met koopavond op vrijdagavond. Verder was hij wel heel positief, ik zou goed in het team passen volgens hem enzo, maar hij zei wel dat hij eerst niet veel interesse had in mijn cv omdat ik te hoog opgeleid ben Nah ja zeg...ik heb hem dus maar duidelijk gemaakt dat ik liever met plezier naar mijn werk ga en van mijn hobby mijn werk maak dan dat ik een dikke baan in het bedrijfsleven neem waar ik me niet lekker voel... vond het wel wat raar. Hij begon gelijk daarna wel over doorgroeimogelijkheden gezien mijn opleiding(en)...ik wacht het rustig af tot vrijdag, word ik het niet is het heel jammer maar is er niks verloren en zoek ik rustig verder...ik heb voor mezelf besloten dat ik hoe dan ook ga werken. René en ik hebben vanmorgen knallende ruzie gehad en op dit moment praten we even niet meer, we hebben het inmiddels zelfs over uit elkaar gaan gehad En het zal wel cru klinken maar ik heb het ook even helemaal gehad eigenlijk, als ik dan toch alles alleen moet doen en ook emotioneel overal alleen voor sta dan ben ik er wel klaar mee...hij komt misschien vanavond thuis dan zie ik wel weer verder. Sorry dat ik even niet overal op reageer, ben eerlijk gezegd doodmoe momenteel heb nogal een heftige week achter de rug. -x-
Roelie: fijn dat je gesprek zo goed ging! de reden dat ze hoogopgeleiden vaak laten liggen is omdat veel bedrijven bang zijn dat die toch niet lang blijven. Dat ze zo;n baantje nemen omdat er even niets anders is en straks weer weg gaan als ze iets beter vinden. Wel leuk dat ze denken dat je goed in het team past. wat betreft René; ik kan me wel voorstellen dat je denkt als ik dan toch al alles alleen moet doen, dan doe ik het ook wel ECHT alleen. Ik kan je niet helpen, jullie hebben wel wat meer problemen gehad, maar jullie houden oook van elkaar anders hadden jullie niet voor Jens gekozen, en voor Niels en Lars.
fransje is een meisjesnaam... Roelie, wat goed dat je gesprek op je werk zo positief was. Wel raar trouwens, ik dacht dat je die baan al in de pocket had, maar niet dus. En dat gsprek met Rene, ik hoop dat je vanavond, of anders morgen als jullie beiden afgekoeld zijn goed kunt praten. In the heat of the moment zeg je vaak ook dingen die je niet meent. Peet, ik was, *en ik lijk wel een LP* 180 ofzo kwijt voor de complete stoel, incl verkleiner en kussen. Via internet. Serafijntje,2 jr is lang maar dan heb je ook wat....
Maria: chips, ebn ik blij dat ik niet hoefde te betalen. Mijn pakketje is er! Ze hadden het bij de overburen afgegeven maar hier geen briefje in de bus gedaan. Dat vind ik dus echt slecht. Nu hebben wij fijne overburen maar voor hetzelfde geld houdt iemand je pakje en weet je niet wie het heeft en of het überhaupt wel verzonden is. In dit geval toch een boek van 100,-
Gwen: spannend zeg. Wij zitten hier nu ook met een overbruggingshypotheek, het is allemaal te doen maar we krijgen het een stuk ruimer als de flat verkocht is. Dus we hopen dat dat snel is. Lenthe: Beterschap Haha Serafijntje, lekker van je geloof afgevallen Hier ook zo hoor, we zeiden allebei dat we nooit in een bepaalde wijk wilden gaan wonen en waar wonen we nu ? juist....daar ! haha Is trouwens wel echt lang wachten op jullie huis maar dan is dat straks extra genieten. Debby: niet goed van je schoonmoeder dat ze onderscheid maakt. Peetje: je pakketje komt wel hoor, ik heb ook vaker iets uit Amerika laten komen en de verzendtijden varieren enorm. 2 volledige hypotheken kan dus wel, hebben wij nu ook. Is niet leuk maar is nu even zo, plus dat je inderdaad wel een hele klap terug krijgt van de belasting. Leuke Tripp Trapp Roelie: een dikke knuffel voor jou, en ik hoop dat jij het word want goed nieuws heb jij wel heel erg verdient.
Je kunt een Nederlandse versie gewoon downloaden via internet, en in België worden gewon nieuwe versies verkocjht in het nederlands voor nog gen 10,- maar ik heb het nooit gelezen, het schijnt verschrikkelijk saai en langdradig te zijn
euh nee want als je zoiets googled of download dan wordt (edit word, foei van mezelf) je 'red flagged' door de FBI etc net als wanneer je bom ofzo googled. bepaalde steekworden worden vastgelegd in grote databases en dan dkan het zijn wanneer er iets gebeurd (edit gebeurt, ooooh wat ben ik slecht) dat ze jou ondervragen. maar seriously hoe behulpzaam was dat red flag systeem om 9-11 te voorkomen? volgens mij doen ze er niks mee
Natasja: Succes voor morgen. Blondie: Hey een fotootje van Reese als avatar. Leuk! Mocht je op onze babykalender ook een fotootje willen moet je het even laten weten ok? Roelie: Fijn dat het gesprek goed ging. Alleen die knallende ruzie is wel even wat minder. Peetje: Mooie stoel. Ik ga hem ook halen maar dan in het donker hout. Ik ga hem net als Maria via internet bestellen. Dan ben ik voor de complete stoel 180 euries kwijt en volgens mij 10 euro bezorgkosten. Maria: jij had die stoel toch ook via een duitse site gekocht? En hoe lang heb je er op moeten wachten?
Goedemiddag Dames, Even snel een berichtje. Roelie, dacht dat je al aangenomen was? Serafijntje, tja wat zal ik ervan zeggen Ruby, die mop is niet te hoor. voor de rest ff vergeten Fayenne heeft nog fysio voor haar voorkeurshouding we hebben 28 april nog een keer fysio en dan kijken we even hoe en wat verder. Fysiotherapeut wil namelijk afwachten wat er uit de controlefoto komt van Fayenne's heupjes. Dit kan namelijk een teken zijn van haar voorkeurshouding. Fysio zei dat Fayenne met grote sprongen voorruit was gegaan. En nu gauw mijn schoenen aantrekken en werken bah bah heb helemaal geen zin vandaag.
Zo terug van werk én babymassage. Dat doen we gewoon er gelijk achteraan. Voor alle duidelijkheid ik werk sowieso op woensdag. Alleen doordat er twee leerkrachten ziek zijn moest er wat geschoven worden met leerkrachten. Dus de klassenassistent die normaal op de donderdag en vrijdag mijn groep doet was vandaag ook in mijn groep en ik dus in 4 en morgen is een extra dag voor mij, want dan ben ik normaal vrij en sta ik dus weer in 4. Ik moet zeggen, ik vond het wel weer leuk om op een wat hoger niveau te praten met de kinderen, maar aan de andere kant blijven kleuters nog steeds het leukste. Hier moet je al weer heel erg er bovenop zitten qua gedrag, en anders maken ze daar meteen misbruik van. Uitproberen de hele dag enzo. Maar bij de kleuters is dat onbewuster en dat vind ik juist zo schattig aan kleuters. Ze kunnen er niet zoveel aan doen dat ze zo onbehouwen zijn af en toe, dat moeten ze gewoon nog leren. Babymassage was wel aardig. Ik geloof niet echt dat ik ervoor in de wieg gelegd ben. Ik vind het veel leuker om naar al die babysmoeltjes te kijken dan te masseren. Hoewel quality time met Fenna ook leuk is, maar dat doe ik dan liever thuis en dan liever spelend denk ik dan masserend. Ze lijkt er ook niet echt rustig van te worden. Ze is en blijft een beweeglijk kind. Roelie, tis nog niet echt geklaard bij jullie dus, zeg maar echt niet eigenlijk. Ik hoop dat jullie vanavond eens echt kunnen praten en dat jullie er samen uit gaan komen. Wat Peetje (dacht ik) al zei, jullie hebben niet voor niets voor jullie kids gekozen samen. Peetje, leuke stoel, en Martijn zit er ook zo lekker wijs in wel duur inderdaad Blondie, wow alweer bijna 15 weken. En Reese 4 maanden, tjee... En begint het al weer te wennen het zwangeren? Of was je het toch al niet ontwend? Debby, pap is inderdaad ook niet verplicht, Fenna ging er ook wat minder makkelijk van poepen, maar nu met het hapje erbij compenseert het elkaar weer Dees (dacht ik) jij vroeg toch naar de losec? Wij maakten altijd een spuitje met daarin de pil, dan zogen we net gekookt water erin en dan goed schudden tot hij oploste, en daarna klein beetje voeding erbij om de smaak wat minder vervelend te maken. Dat hielp bij Fenna beter dan zonder voeding. Verder... ehm... weet het even niet meer...