Oja, Natasja, succes morgen! En komt vast allemaal goed met die narcose. Gwen, Sandra, spannend die huizenbussiness! Hoop voor jullie dat het snel rond is. Ik wenste altijd getrouwd te zijn, kinderen te krijgen, burgelijk he? Maar goed, het is gegaan zoals ik wilde. Alleen de volgorde? Beestje, beestje, zwanger, huisje? Beetje typisch. Maar goed die laatste twee kwamen bijna achter elkaar, iig in dezelfde maand, dus dat was niet zo erg.
Rachel: Wel fijn om te horen dat Fayenne zo goed vooruit is gegaan. Indigo: Ik weet niet of je het nog leest maar in ieder geval succes morgen in het zh.
kleuters ik zou na 1 week al in de ziektewet moeten... vreselijk... hihi, doe mij maar groep 3 of 4 of 5 of 6
Rachel, jij hebt dus nog niet de uitslag van de foto van de heupjes van Fayenne? Hoop dat het niets is. Wij zouden donderdag (morgen dus) naar de orthopeed gaan voor Fenna's heupjes omdat zowel het CB als de KA twijfelen over haar heupjes, maar die orthopeed is dus ziek, dus die heeft afgebeld. Lekker dan
en ja hoor (heb even de biep gegoogleld) http://biebcgi.utrecht.nl/cgi-bin/bx.pl ... al=1&sn=10 Maar als je niet in Utrecht woont heb je er niks aan Dus kijk even bij de plaatstelijk biep als je m echt wil lezen...
Nou ja het is niet zo dat ik niet meer verder kan leven zonder dat boek te hebben gelezen. Het staat niet boven aan mijn prio-lijst. Ik zou hem weleens willen lezen... ooit, maar als ik hem niet lees is het ok niet erg.
Goedenmiddag meiden, Pffff ben gesloopt, erg drukke dag gehad,maar wel lekker druk. Kreeg vandaag weer van het kdv de complimenten dat Quinn zo makkelijk kind was. Altijd vrolijk en huilt alleen wanneer hij moe is of honger (dan schreeuwd hij de hele boel bij elkaar ) Vanmiddag de medicijnen opgehaald en straks geven ik ben erg benieuwd weer. Ben trouwen goed boos op de apotheek die ons 2 weken geleden had geholpen. Ik had bij haar de machteging ingeleverd en zij zei dus dat het 2 weken kon duren, nou oke zo ver zijn we nu dus ik dacht laat ik het eens vragen hoe en wat he. Dus die vrouw keek me al raar aan, wat blijkt: hun keuren de machteging zelf en dan had ik gelijk al voeding mee kunnen krijgen ggrrrrrr. Nu gaat ze er morgen achter aan want de machteging is dus nergens te vinden. Anders gaat zij morgen even naar me HA om het weer in orde te maken. PPfff gedoe allemaal. Ik word morgen gebeld hoe en wat. Oke even(?) reageren: Debby: Ik kan me voorstellen dat je het krom vind van je schoonmoeder, dan moet ze wel een gelijke lijn maken vind ik dan! Natas: Succes morgen en fijn dat het nu goed gaat met Sanne! Melanie: Wat goed van Zefanja zeg helemaal droog! Peetje: Balen zeg al zo vroeg uit je bed! Je zal wel gebroken zijn Mooie triptrap zeg, en lief van je schoonmoeder Gwen: Ohw wat een lief stukje zeg uit Mika zijn schriftje! Gwen wat een gave foto! Uhh ik hou me even in met kleertjes kopen, de kast ligt al zo belachelijk vol en ik kan nog niet kiezen Blondie: Wat een gave foto! Wat gaat het snel zeg met je zwangerschap, super hoor Sandra: Spannend zeg ook je huisje verkopen, hopelijk gaat het allemaal lukken Wencke: Balen zeg van de onrustige nacht en beterschap voor je kids Roelie: Jeetje meis wat lijkt me het onwijs moeilijk en zwaar op dit moment met wat je mee maakt met Rene! Ik kan je jammer genoeg geen advies geven, hopelijk komen jullie er nog samen uit. Hele dikke knuffffffffffff Geen sorry zeggen dat je niet reageerd, heel begrijpelijk, kom maar lekker langs om even te spuien! Trouwen enzo Hier eerst heb een hele rare volgorde hoor uHuis uitgeschopt, dus maar in gaan wonen bij Piet die toen een huis deelde met zijn neef. Toen alleen gaan wonen. Samen wonen huur huisje Toen een huis gekocht Getrouwd Quinn en dat in 10 jaar hihihi Jen: Hoe is het met jou, ben je al weer helemaal opgeknapt en hoe was eigelijk het logeren gegaan met Esmay? Is esmay ook al weer een beetje opgeknap?! Nou geloof dat ik het voor vandaag zo beetje wel heb gereageerd.
Dees: Jeetje wat een muts was dat dan die je 2 weken gelee heeft geholpen. Vanavond komt star wars op tv. Leuk. Ik blijf die films leuk vinden.
Ja hij vind het prachtig! Volgens mij wil hij er alleen wieltjes onder want nu kan hij niet zien wat er achter hem gebeurd hihi
morrighan: wettelijk gezien kun je mein kampf alleen van de bieb lenen onder 'speciale' omstandigheden. voor onderzoek bijvoorbeeld. dus hij staat niet gewoon zomaar tussen de andere boeken. Dees: geweldig die foto's van Quinn in de bumbo, hij zit er hartstikke goed in! Wat is hij a groot geworden zeg, ik vind zijn koppie veel veranderd. Daphne en Maria: doe mij maar 2,3 of 4 vmbo-t. Ik heb niks met kleintjes hahaha (behalve dan met martijn)
hihi grappig Peetje, hoe is hij veranderd, vind ik altijd leuk om te horen, aangezien ik het zelf eigelijk niet zie.
Hoi mama's vandaag weer heerlijk gewerkt. Hoe is het allemaal met jullie? Gisteren avond is er een wereld voor me open gegaan tijdens het ontgiftings diner. Zaterdag ga ik echt van start. Het zal zwaar zijn maar ik heb het er echt voor over.
Hey meiden! Vandaag weer lekker gewerkt, net even de administratie gedaan en daar werd ik niet zo vrolijk van... Ik moet echt gaan afzeggen voor onze dierentuin meet, ook onze vakantie naar frankrijk gaat in het water vallen....Tenzij we een loterij winnen ofzo... We zitten financieel even zwaar KUT om het maar grof te zeggen.... Een paar flinke tegenvallers gehad met oa de studiekosten, een terugvordering van mijn oude zorgverzekeraar vanwege het feit dat ik een uitkering niet had mogen ontvangen, het eigen risico van mijn nieuwe zorgverzekering wat ik moet betalen vanwege mijn bezoekje aan de KNO-arts, gisteren aangifte gedaan en ook de belastingdienst verwacht centjes te gaan zien van ons.... We waren net zo lekker op weg! Krijg je dit soort dingen.... Baal hier echt vreselijk van, maar kan gewoon niet anders. De knip gaat hier echt even compleet op slot! Sorry voor mijn niet zo'n gezellige berichtje, maar ook ik heb nu even een humeur om te schieten...