Haha geweldig filmpje Muriel! Dat doet Ryan dus ook en hetliefste 's ochtends vroeg in het weekend als mama mag uitslapen .
We hebben ook een ander bijtspeeltje van Playgro en die noem ik altijd maar 'het Beest'...geen idee wat het moet voorstellen
zoooooo tae bo gedaan in het water, ik voel me goed! net nog even de kliko buiten gezet en gekeken voor de zomervakantie. Ik denk dat we naar Frankrijk naar het meer van Annecy gaan. Linda: hoe ging dat ontgiftingsdiner, wat moet ik me daarbij voorstellen? Jen: oooh wat balen meid! wat ontzettend klote! Muriel: ja ik sta waarschijnlijk al met foto op de FBI website haahahahhaha//// wow die Hessie kan gillen, wat lief! Gwen: bedankt voor de tip, maar ik heb pas 191 airmiles Esther: oooh dat jasje van Vincent is echt übercute!
Nog even snel Over het ontgiften ik ga zaterdag beginnen en dan krijg ik ook de verdere informatie. Ik ga het wel kort omschrijven en dat horen jullie dan nog van mij Esther wat een leuke foto's van Vincent En wat een mooie stuk mama's kunnen babytjes goed in zitten Muriel Hester zier er natuurlijk helemaal top uit he in die outfit Leuk filmpje ook Ik ga snel mijn mandje in want morgen vroeg gaat de wekker weer. Slaap lekker iedereen
Goedemorgen, Wat een leuk filmpje Muriel! Zo schattig he? Esther, vincent is al een hele man he? in zijn stoeltje, maar ook in zijn buggy Dees ook een leuke foto, leuk dat Quinn ook zo gek met de bumbo is Linda, ben ook wel benieuwd naar dat diner! Nou vandaag laatste werkdag (stom dat ik heb gezegd in te willen vallen, ik wil namelijk niet echt, maar doe het puur voor nood, omdat er verder niemand anders is. Dit wordt dan ook geen gewoonte.) Nou tot vanavond weer!
Goedemorgen trouwens, Nog even snel een paar reacties (voor zover ik iets heb onthouden ). Roelie: jeetje meis, ik hoop toch dat je een goed gesprek met René kan voeren! Hopelijk is alles vanochtend weer uitgepraat! En ik zal voor je duimen morgen of je de baan krijgt. Ook ik had de indruk dat je de baan al had...niet dus...nou ja, goed duimen! Jennie: balen meis, kan me voorstellen dat je even niet gezellig bent! Dikke knuf voor jou! Ehm...ehm...oh dit is echt erg! Ik weet het gewoon niet meer . Nou ja, dan ga ik maar richting het werk! Fijne dag iedereen!
Goedemorgen dames, Daphne, Ik heb al wel de uitslag van de foto 27 feb zat Fayenne net op het randje van niet de arts heeft toen besloten om de natuur nog even zijn gang te laten gaan. Nu moeten we 23 april terug voor een controle foto om te kijken of het verbeterd is of dat het slechter geworden is. Dees, lekkere muts heeft jou geholpen dan 2wk geleden. Wat een leuke foto's van Quinn. Jen, Jeetje balen meid. Esther, wat een leuke foto's van Vincent. Muriel, Leuk filmpje van Hester. Zo'n ezel hebben wij ook Fayenne vind dat nog steeds het favoriete speeltje volgens mij. Indigo, succes in het ZKH. nou gauw een fles maken ligt er 1 te gillen boven
Goedemorgen iedereen, Iedereen lekker geslapen? Ik wel, gisterenavond nog even lekker naar pilatus gegaan en daarna lekker mijn bedje in om 23.30 uur niks voor mij maar ach het kwam een keertje zo uit. Indigo veel succes in het ziekenhuis en ik hoop dat je met de onderzoeken verder komt. Verder iedereen een fijne dag toegewenst. Liefs Linda
Goedemorgen meiden, Hier lekker geslapen, Quinn melde zich om half 6, speentje en een keer om 6 uur weer een speentje en heb mogen slapen tot kwart voor 8, wow heerlijk. Gister de nieuwe medicijnen gegeven, poehh ik hoop dat hij eraan went want wat een ramp zeg, hij vind het zo vies, en is natuurlijk raar om via een spuitje te krijgen. Maar toen ik het spuitje schoonmaakte zat er best nog wel wat medicijntjes in. Vanvond weer een poging. Ik zit met smart te wachten op een telefoontje van de apotheek, ben erg benieuwd. Roelie: hoe is het met jou meis, hopelijk hebben jullie het nog een beetje kunnen uitpraten. Linda: ben erg benieuwd naar je ontgiftings kuur, vind het heel stoer dat je er zo voor gaat. petje af hoor!
goedemorgen Martijn heeft geslapen tot 8.30! om 7.00 huilde hij even maar we lieten hem even liggen. Hij heeft gisteren 1 schep nutrix in de laatste fles gehad, en vanmorgen 1 schep in de 1e fles. Vanmiddag komt mijn zus hier en dan gaan we lekker wandelen en winkelen, als het weer het toelaat. Martijn wil heel graag rollen maar het lukt nog net niet, hij wordt dan heel boos en gaat huilen en krijsen hahaha, dan help ik hem maar even. Net lag hij op zijn buik en pakte hij de woezel en pip kubus, maarja dat ding is kei groot en hij kreeg hem niet meer weggelegd. Dus hij kon nks meer zien door die kubus hahaha. Oohja ik heb een mooi hangertje gekocht, zal een foto maken, en daar op de zijkanten Martijn en 26-11-2007 in laten graveren. Daphne: ik ken het, in noodgevallen zeg ik ook geen nee hoor. Ik vind dat er een beetje bij horen. Dees: lijkt me ook ontzettend wennen medicatie via een spuitje.
Goeiemoggel, Ik zag een stel leuke foto's voorbij komen. Muriel: Leuk filmpje. Deniz heeft dat ezeltje ook en is er helemaal weg van. Debby: Ik heb bij de aankoop van de kinderwagen er speciaal op gelet dat de buggyzit 2 kanten op kan zeg maar. Mijn zus had dat toendertijd niet en haar zoontje vond het dus hlemaal niet leuk want hij zag zijn mama niet meer. Dees: Lijkt me een heel gedoe om medicijnen door een spuitje te moeten geven maar ja het is natuurlijk voor een goed doel.
mogge zo hier ook weer klaar voor de nieuwe drukke dag om nog even een antwoord te geven of wij al een andere woning op het oog hebben. nee nog niet. we willen eerst dit huis kwijt en dan eerst even een huurhuis zodat we rustig rond kunnen kijken in duitsland. maar of we deze woning snel verkocht hebben weet ik niet, want bij ons in de straat staat een andere woning al ruim 1 jaar te koop. maar we zien wel. idd kwamen weer leuke foto's en video's voorbij. ook Tim zal mij niet meer zien als we de kinderwagen ombouwen naar de buggy. STASIA medicijnen geven via een spuitje vond ik heel makkelijk gaan want zo heeft Tim dus 2x zijn antibioticakuur gehad PEETJE wat lekker dat Martijn jou lekker heeft laten slapen tot 8.30 en rollen lukt Tim ook nog niet ROELIE ik hoop dat de probleempjes zijn uitgepraat want dat soort dingen zijn nooit leuk. big hugggggggg en ik zal duimen voor je morgen RACHEL hopelijk zijn de foto's de 23e beter JENNIE dat is idd zwaar klote.(geld problemen) maar dat is bij ons dus eigenlijk ook een beetje de reden waarom wij dit huis gaan verkopen. wij betalen voor dit huis alleen aan hypo SCHRIK NIET 995 euries maar kom op meid hoofd omhoog voor ons komen ook wel weer betere tijden dames met een afspraak vandaag succes ik moet vanmiddag om 13.30 met Tim naar de huidarts