Dames, ik ben onze site een beetje aan het veranderen i.v.m. dat geel. Ik heb het geel nu iets donkerder gemaakt en een ander achtergrondje. Laat ff weten wat jullie er van vinden.
Ik vind het dan zo saai maar dat is mijn mening. Maar als de meeste dames een effen achtergrond willen vind ik het ook prima hoor. Dus dames laat je horen.
Het maakt mij eerlijk gezegd niks uit. Het gaat mij om de agenda en of de achtgrond nou paars met groene stippen is of zwart, bijwijze van spreken is een 2de.
stasia ik vind het wel leuk zo, moet nog ff wennen aan die gele letters, maar ik kan het nu iets beter lezen. Kom straks ff beter reageren.
Sterkte lieve Jen en Roelie! Erg vervelend om zo in geldnood te zitten. En ik hoop heel erg dat het net René wel weer goedkomt! Mooie foto's van de 8 november-mannen! Die van mij zou zelfs nog uit zó'n troon kukelen denk ik... Hij heeft totaal geen belang bij lichamelijke activiteiten, hij trappelt soms een beetje, maar als daardoor de speeltjes niet dichter naar hem toe komen houdt hij daar ook maar weer mee op en kraait gewoon wat voor zich uit. Hihi. Ben wel heel erg blij dat de late voeding niet meer nodig is; hij slaapt nu van 19.00 tot 7.00, is zó heerlijk (had dit al eerder verteld geloof ik - sorry, ben erg trots en ook verbaasd omdat dit bij zijn zussie bijna een jaar heeft geduurd!). Hoewel, vannacht heeft hij zich (en mij) een paar uur wakker gehoest, zó zielig! Hij huilde niet eens, lag alleen enorm te blaffen. Nu ligt hij weer te slapen, terwijl hij normaal overdag niet slaapt, behalve 's middags, ik hoop niet dat hij Sofia achterna gaat... Die heeft bijna 40 graden koorts (dus ik probeer heel hard me niet te druk te maken en geen 112 te bellen.... ). Peetje, wij hebben precies dezelfde Tripptrap. En ik doe de opleiding voor eerstegraads docent. Mooi filmpje Muriel! Ik heb zoooo'n zin om straks weer helemaal 'mezelf' te zijn, zonder borsten met melk erin zeg maar. Maar ik zie er ook zoooo tegenop om te stoppen met de BV. Ik ben er echt heel erg aan gehecht geraakt. En Thije ook... Straks heb ik 6 maanden BV gegeven, is echt 100 keer meer dan ik had gedacht van tevoren, maar toch... Nu voel ik me toch weer een egocentrische moeder die ermee wil stoppen. Dus dat hele stoppen staat wel een beetje op losse schroeven. Maar ik moet toch een keer stoppen... Nou ja, even 'hardop' piekeren . Ik dacht dat ik pas véél later aan kindjes zou beginnen. Maar na 11 maanden met Harmen was ik al zwanger (oeps), tegelijkertijd gingen we samenwonen (dat was wel gepland), na anderhalf jaar samen zijn we getrouwd en 14 maanden na Sofia kwam Thije. Ben dus blij dat we het nu even iets rustiger aan gaan doen! O ja, groot nieuws (vind ik zelf): we gaan misschien in New York wonen! Harmen zou voor zijn volgende functie waarschijnlijk al naar het buitenland, maar nu is hij gepolst voor een functie bij de VN (via heel lullige vriendjespolitiek, waar hij dankbaar gebruik van maakt). Het gaat om een functie over drie jaar (hoezo vooruit plannen?). Geen idee wat ik daar dan ga doen (een boek schrijven ofzo) - maar voor New York ga ik dolgraag mee. Het is nog helemaal niet zeker ofzo, maar ik ben er heel erg enthousiast over.
Mooi, heb ik meteen een logeer adres. Wanneer kan ik langskomen? Lenthe, ik herken je BV verhaal. Ik wil ookniet stoppen maar aan de andere kant 'verlang' ik er ook naar om eens niet met volle tieten rond te lopen. Gewoon te kunnen slapen zonder me zorgen te maken om een kletsnat bed. Ik ben nu ook een voorraad melk aan aan het leggen maar dat schiet voor geen meter op. jennie, balen van je geldzoren. Sterkte. En idd even de broekriem aantrekken maar ná regen komt zonneschijn, hou dat in je achterhoofd. Roelie, ehb je al met Rene gepraat?
Wencke: Zo weer een hele lap tekst Jeetje is jullie Sofia nog zo ziek? Wow naar New York. Het is wel populair bij de november mama's om naar het buitenland te verhuizen.
zo ik zit hihi Hier bijna alles al weer gedaan, alleen de keuken en de wc nog maar dat doe ik strakjes wel Vanmorgen is oma gezellig langs geweest en we zijn even lekker wezen wandelen, oma heeft een heel leuk setje gekocht voor Quinn, hij had nog niet genoeg kleren Zo lief van dr. Meneertje ligt nu lekker op bed, ik heb gegeten, en doe even de relax stand. Jammer genoeg nog niks van de apotheek gehoord. Jeetje Wenke arme Sophia nog ziek, en goed ook als ik het zo lees en NY, spannend hoor! Roelie meis waar ben je, maak me een beetje zorgen om je hoor! Leuk die achtergrond van de kalender, maar ik kan heel moeilijk het gele lezen, we houden jullie wel bezig he
stasia: ik vonde de oude achtergrond leuker, maar dat terijde. Het geel is nog steeds moeilijk te lezen
Hoi meiden Ik las dat ik gemist werd, toch maar ff inloggen dus... Hier gaat het redelijk, er is (nog) niet gepraat...tjsa René kwam gisteravond om 22.30 thuis en vertrok alweer om 6.30... Vanavond is hij ook weer laat thuis dus geen idee wanneer we eens gaan praten en wat daar de uitkomst van zal zijn. Voel me erg verdrietig, maar zoek ondertussen wel mijn afleiding in de gewone dingetjes en ben fanatiek aan het studeren. Wat betreft mijn baan, toen ik vorige week gebeld werd deed hij het voorkomen alsof ze me graag wilden hebben en zijn letterlijke woorden waren: dan spreken we af voor volgende week om alles door te praten, de dagen en de tijden enzo...dus ik had geen reden om aan te nemen dat er meer kandidaten zouden zijn of dat het een sollicitatiegesprek zou zijn...vond ik niet fair en ik ga dat ook nog wel ter sprake brengen. En ondertussen wacht ik het gewoon af, als ik het niet word is het jammer maar zoek ik gewoon verder. Ik lees ondertussen wel mee, ben op de hoogte van alles en iedereen en leef met jullie allemaal mee, maar kan het momenteel echt even niet opbrengen om op iedereen uitgebreid te reageren...het forum begint net weer wat gezellig te worden ik heb gewoon even de behoefte niet om het vol te kalken met hoe klote het met mij gaat. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Sjemig Roelie, schiet niet op zo he op deze manier. Vind het wel heel knap van je dat je je zo p je studie kan richten, wel een mooie afleiding. Nogmaals een hele dikke knuf, Ohwja Het is idd gezellig op het forum meis, maar we staan altijd voor elkaar, voor en tegenspoed (jemig we lijken wel getrouwd met zn alle). Dus je kan als je je behoefte hebt ook hier je ei kwijt meis!
aarrgggggggggggg word er helemaal simpel gestoord van! Ben ik net eindelijk gebeld door de apotheek, die was lang de HA gelopen op voor die machteging. Zegt ze doodleuk tegen mij, de machteging lag nog bij de HA, nah ben toch niet helemaal achterlijk, ik heb hem zelf opgehaald en bij de Apotheek ingeleverd. Maar mijn HA is dus met vakantie, en hij heeft hem niet helemaal ingevuld, dus nu gaat ze maandag weer lang bij hem, en dan wor dhij verder ingevuld. Echt hoe kwaad kan je worden. gggrrrrrrrrgggggggggg zo
zo we zijn weer thuis was wel even balen in het zh. had om half 2 een afspraak maar dat werd dus al weer gauw 2 uur en Tim was bekaf dus die zette het op brullen totdat hij bij de dokter op tafel lag nou ik kan jullie wel vertellen dat Tim nu al meer poeders en zalfjes op de wastafel heeft staan dan mij (weer 3 smeerseltjes erbij). ROELIE kop op meis en sterkte met alles (hubbie,studie en kids) en wat flauw dat ze niet zeiden dat er meer kandidaten waren. IKKE ja ergelijk is dat voor je denk je dat alles geregeld is nottttttttttttttttttt LENTHE beterschap bij jullie thuis en spannend zo'n vooruitzicht NY wat betreft achtergrond ik vind hem super alleen net als meerdere dames vind ik ook het geel een beetje moeilijk te lezen