November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Irri is dat he sandra dat wachten iedere keer. Tim ook al meer spullen als jij

Hier ook zo hoor, Quinn is al vaker bij de dokter en zieknhuis geweest als ik, heeft meer zalfjes en medicijnen als ik . Best zielig, maar ja het moet.

Misschien even een hele stomme vraag ivm Quinn zijn medicijnen, ik heb ze net gegeven en ging eigelijk wel goed, ik heb er een paar korreltjes suiker bij gedaan, maar ik voel me er nu eigelijk schuldig over, en heb ik de grote vraag mag dat wel?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Verdorrie, kennen jullie dat bedenk je in de ochtend dat je vlees uit de vriezer moet halen, wil je zo aan het eten beginnen, shit vlees vergeten :)

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemiddag dames,

Wat is het hier stil zeg.. Ik hoefde maar 3 pagina's bij te lezen. Dat mogen jullie vaker doen als ik moet werken. Het werken is nog steeds helemaal het einde. En nogmaals over het ontgiften ik ga het allemaal opschrijven als ik alles weet en dan laat ik het jullie weten.
    Roelie nogmaals een supper dikke knuffel en ja mag hier altijd je hart komen luchten.

Over de site. Ik vind het geel heel moeilijk lezen en de achtergrond heel druk. Misschien is een effen achtergrond zoals meer mama's zeiden beter.

Ik ga er weer vandoor nog even wat strijken, eten koken en daarna sporten.

Morgen héérlijk vrij

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemiddag

Zo vandaag voel ik me eindelijk weer eens een beetje mens, een goeie nacht gehad tot 5.15 uur. Dus we mogen niet klagen.
    Dat Adriaan (door pech) thuis doet me toch heel erg goed want ik stond van het weekend echt compleet op instorten, of dat was al een beetje gebeurd. Nu er op letten dat het zo goed blijft gaan.

Morgen met Angelus naar het ZH voor een foto van zijn linkerknie, is hij vorig jaar op gevallen en blijft heel veel last houden, met lopen en dan uit zicht dit vooral in de nachtelijke uren.

Tevens is ie van de week (zegt ie) gevallen en daarbij zijn duim besseerd. (weet niet of het een nl woord is maar hoop dat jullie het snappen, hihih)
    en ja hoor jullie raden het vast al, morgen meteen ook daarvoor naar het ziekenhuis om van allebei de 'onderdelen' een rontgen te laten maken.
    Ze HA vermoed dat er een scheurtje in zijn duim zit of dat het zelfs gebroken is. Hij gebruikt hem ook absoluut niet en heeft zijn duim in zijn knuistje verstopt.
    HIj gaat lekker, hij gaat beter...................hihihihi

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Linda super om te horen dat het zo goed gaat. Echt fantastisch meis.

Roelie, och meid woonde ik maar niet zo ver weg van je. Echt heel vervelende situatie voor je zeg. En ondanks dat het hier weer de goeie kant op gaat, hoort je hart luchten hier dus ook bij, want ook dit konden we (en mochten) we altijd heel goed, dus ook nu even doen!

Meid, ik hoop echt dat jullie er sammpies uit komen. Goed praten, niet verwijten en heeeeeeeel duidelijk vertellen hoe je je hieronder voelt.
    Tja ik weet dat je dit al vaker gedaan hebt met hem, maar echt meid als je het de moeite waard vind blijven doen!
    Verder mag je me altijd bellen! en anders bel ik je van de week even. Hmmm het is dat ik morgen naar ZH moet anders had ik naar je toe gereden (echt eerlijk waar)

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sandra, die arme Tim, nog meer spullen erbij, ik hoop voor hem dat het gaat werken.
    Hoe gaat het met Arend en het poepen, krijgen jullie nu nog begeleiding?

Dees, lekker zo die HA en apotheek, ach ja zij hoeven het niet te betalen. En bedankt he!

Jen, meid knuff voor jou. Hier ook altijd goed opletten met het rondkomen. Dus ik begrijp je gevoel hoor. Het is omdat de dierentuin uitje in de maand van vakantiegeld is. maar zomaar een keertje lukt dit bij ons ook niet.

Gwen ga jou tip van de air-miles ook zeker gebruiken.

Ruby, hoe is het bij jou meid. Hoe gaat het met Rayan op de gewone melk? Geef je koemelk nu?

Esther, leuke foto van Vincent in de wagen.
    Tja we moeten er hier ook aan gaan geloven ben ik bang. Ze wil niet echt meer in de wagen liggen, tenzij ze eindelijk in slaap gevallen is. Maar kan er zo moeilijk afscheid van nemen, eh tja ik weet, maar ze worden dan al weer zo groot. hahaha ja echt erg, maar dat had ik bij allemaal hoor. :oops:
    Maar ze heeft nog maar 2 cm 'over' nou ja ze ligt met haar beentjes in kikkerhouding. Doet ze zelf hoor.

Ook leuke foto op zijn stoeltje. Wat een wijsneusje die nov.babies.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Tari: wat heerlijk dat je weer wat beter voeld, wat een beetje slaap al niet kan doen en een geluk bij een ongeluk (adriaan) dat het nu even kan bijtanken! Volgens mij had je niet heel veel meer nodig om helemaal in te storten.
    Ben benieuwd morgen in het ziekenhuis.

Huisje wel tevree ;)

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind deze wel heel geschikt voor hier!

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Melanie: Ik hoop dat morgen de rontgenfoto's goed zijn.
    Hier past Deniz nog net in de wagenbak. Hij wil er ook nog in liggen. Ik wil proberen het zo lang mogelijk vol te houden maar ik denk dat dat ook niet lang meer zal duren.

Dees: Nou lekker dan dat ze zeggen dat de machtiging nog bij de ha ligt. Duh je bent toch niet gek of zo. Ik kan me voorstellen dat je daar kwaad om wordt. Nou, nog ff tot 10 tellen en hopelijk is het volgende week allemaal geregeld.

Ik heb zo eens alle meningen van de dames gelezen en nog wat dingetjes aangepast. Het geel is nu weg en is rood geworden. Verder de oude achtergrond (die foto van wolken) weer terug geplaatst. Mochten er nog op en aanmerkingen zijn laat het weten. We gaan gewoon net zolang door tot we allemaal tevree zijn :D

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dees: Dat is zeker zeer geschikt voor hier. Raak er gewoon een beetje ontroerd van.

11. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    :idea: Stasia, ik vind m ook een beetje saai :oops: (ben niet zo'n heel grote fan van rood met blauw) Maar verder erg mooi in elkaar gezet!

( en mijn stem telt natuurlijk maar een klein beetje want ik laat niet zo vaak van me horen.)

12. Lo dames,

log ff in om te melden dat het hier goed gaat. De kids waren lief vandaag. Wel wat strubbelingen af en toe maar dat hoort erbij. Mag niet klagen.

En Stasia, ik vind de rode letters wel beter, maar weet het nog niet helemaal. Vind de logo's van de jaargetijden wel erg leuk verzonnen! :)

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Ik ben ook nog niet helemaal tevree met die rode letters. Moeten nog ff kijken hoor. Misschien heb jij nog ideetjes? Ja die jaargetijden vond ik zelf ook wel grappig :D

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees, heel mooi stukje verwoord het heel goed hoor!
    Maar inderdaad schelde niet veel dat punt van instorten, maar ik moet er wel heel goed op blijven letten en niet overmoedig worden.
    Want ja volgende week sta ik weer alleen voor hahaha, kijken wat we er dan weer van bakken. Maar ik hoop dat de nachten zo blijven gaan, als dat zo is zal het vast wel goedkomen.

Stasia, de rode letters zijn beter te lezen. Welke achtergonden kan je nog meer uit kiezen dan?
    Morrighan ook jij mag je mening geven hoor, daar werd tenslotte naar gevraagd ;) :D

Daphne, je hebt het overleefd. Eindelijk vrij nu?

Gwen, hoe is het afgelopen met jullie 'huis'?

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Melanie, jammer genoeg kan ik he niet zelf zo mooi verwoorden. Ik zag het staan tussen de krabbels van Hyves.

Misschien heb je nu een beetje erngie kunnen opbouwen zodat je er weer tegen aan kan meis, oke als je je gedeisd houd :)

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Melanie: Je kan eigenlijk ieder plaatje dat op internet te vinden is gebruiken. Je zit alleen soms met het formaat. Deze foto was mooi groot zodat je geen "naad" dwars door je beeld hebt lopen. Verder vond ik die kleine wolkjes van vanmiddag ook wel erg leuk.

Morrighan: Jouw mening telt net zo hard mee hoor. Ik heb om meningen gevraagd dus ondanks dat je niet een hele actieve poster bent telt jouw mening ook mee.

17. stiekel

stiekel Bekend lid

ja vreselijk man al die zalfjes hiero
    ben allang blij dat ik die 2 tubes die ik vandaag heb gekregen niet hoefde te betalen(31euries per tube)

TARI
    ja voor Arend lopen we ook nog steeds in het ziekenhuis voor zijn poeperij.
    maar heb er een hard hoofd in want zodra ik stop met de laxeermiddelen heeft hij al weer een verstopping.
    ik word maandag weer door het zh gebeld hoe het met hem gaat.

sorry meiden ga jullie even verlaten zal straks verdere reactie geven.
    want het lucht alarm gaat af

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    echo

echo

echo

echo

echo

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Muriel, leuk filmpje!!!! heerlijk he dat gebrabbel en gekraai. Mooi ook hoe ze zo reageert als ze haar naam hoort!

Dees, hoe gaat het met de medicijnen? merk je al iets? of kan dat nog niet? Wel lekkere mutsen daar bij die apotheek van jullie! Wat een mooi stukje trouwens!

Peetje.. wow! tot 08:30! toen zat ik al klaar op mijn werk haha..

Indigo, hoe is het onderzoek gegaan?

Roelie, dikke knuf voor jou!

Stasia, vind het wel duidelijk hoor zo.. al is een effen achtergrond mooier.. wellicht iets anders dan de wolken met een printje erin of zo?

Wencke, je mag er ook trots op zijn dat je al bijna 6 maanden BV hebt gegeven!! Had het ook zo graag gedaan..enne.. NYC?? wow!!! heb ik misschien wel eindelijk een excuus om er eens heen te gaan en je op te zoeken!! het is echt een van mijn mekka's als musicalfreak en wil er dan ook zeker ooit in mijn leven nog eens heen!! beterschap met Sofia! En als je het niet vertrouwd.. de dokter bellen he!

Linda
    , wat fijn dat het werken je zo bevalt! Heb echt enorm respect voor je!

Melanie, jeetje bij jullie houdt het ook maar niet op he.. hopen dat het toch meevalt en het niet gebroken is. Sterkte ermee! Wel lekker dat je in ieder geval even lekker hebt kunnen slapen. "ons" huis is zo goed als van ons! we zijn nu van alles aan het regelen! Binnekort voorlopig koopcontract tekenen. Ben er zo blij mee! Morgen trouwens weer kijkers bij ons huis. Allemaal duimen!! Zou wel héél mooi zijn als dit wat wordt!

Vandaag Mika voor de 2e keer naar het KDV geweest. Wéér de opmerking dattie wel érg druk is.. niet wil slapen.. hmmpf.. ja, dat weet ik nu wel.. :( Het is een enorm tijdrovend kereltje. Ze gaven ook aan dattie continue honger heeft. Zodra ie de fles maar ziet gaan de armpjes al vooruit.. zijn mondje begint de zuigbeweging al te maken.. dus toch maar eens overleggen met CB of zo om te kijken of we hem ergens wat meer verzadigd mee kunnen krijgen.. Hij krijgt nog 4/5 flessen.. de eerste met nutrix.. 2/3 gewone.. groentehapje.. pyamapapje.. weethet ook niet.. denk dat ik anders maar vast fruithapje er bij ga doen of zo..

Morgen dus weer kijkers voor ons huis.. zó spannend allemaal nu! Duimen jullie mee?

Verder ben ik aan het mailen met aantal dames die tijdje geleden aangegeven hadden wel zin te hebben in een mini-mika-meet. Voorlopig hebben we het volgende "afgesproken": 21 mei lekker wandelen bij Paleis het Loo op speciaal pad voor rolstoelen (dus ook geschikt voor wandelwagens) en dan onderweg lekker picknicken. Zijn er meer dames die meewillen?

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen dat klinkt wel erg gezellig. Zal het even in gedachten houden.

Gwen, was wel een lief tekst in zijn boekje.
    Tja en dat hij zo druk is. Ach ze kunnen nou niet eenmaal allemaal zo rustig zijn. Misschien komt het inderdaad wel doordat hij zo'n honger heeft.
    Als je zelf honger hebt slaap je ook niet.

Muriel inderdaad een leuk filmpje van Hester, lekker brabbeltante. Zo leuk!

Wencke, als je het niet vertrouwd met sofia gewoon de ha bellen, jij kent haar het beste!
    en is toch super knap dat je BV geeft of hebt gegeven. Zou je er mee willen stoppen?
    Als je dat wilt moet je doen waar JIJ je goed bij voelt hoor.

Deel Deze Pagina