November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Pfff zit ff bij te komen van het sporten. Pittige lerares hebben we, hoor! :D

Dank dank dank voor alle complimentjes over Ventje Vincent :D Gloei van trots, hoor :D

Wencke, ik herken het wel. Nu de 6 mnd in zicht komt, ben ik mijn grens alweer aan het verschuiven naar 'langzaam afbouwen tot 9 maanden'. Aan de ene kant mis ik ook wel een beetje de vrijheid van het niet de borst geven, maar aan de andere kant: het is zo gezellig en intiem en hoe lang is het nu op zijn/ons hele leven?

Jennie, TOP dat je toch meekunt naar Blijdorp! Succes met de financiele perikelen. Hier begint het weer bij te trekken; ik voel met je mee, meis.
    Sandra, hier ook een eigen zaak; dan heb je magere jaren en hopelijk ook vette jaren.

Ik ga douchen en lekker bijtijds het mandje in!

2. stiekel

stiekel Bekend lid

AMA
    dat klopt een half uurtje rijden en Roelie ook ongeveer

3. stiekel

stiekel Bekend lid

nou ik wens jullie allemaal trusten

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik ben er ook weer weg van....lekker op tijd naar bed!

Truste allemaal voor diegene die hier nog binnen komen wippen...

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sandra en jen truste!

6. Melanie, ja eindelijk vrij :) Heerlijk genieten morgen van Fenna :D

Gwen, is het geen idee om in elke fles een halve eetlepen nutrix te doen, dat verzadigd gewoon meer, dat helpt bij Fenna ook heel goed. Kan me ook wel voorstellen dat Mika veel wakker is, als hij ook snel weer honger heeft. Reageert natuurlijk op elkaar.
    Mini-meet is gezellig, ga morgen ff kijken of dat kan rond die tijd..

7. Indigo, hoe was het in het ZKH?

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik zit helemaal klaar voor atwt, is zo spannend, komt het weer later :(

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oef nog 3 zit ik al weer op de 8400

10. Ik zit bijna op de 5000 :)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    8400 :oops:

12. Dees, megatyper :) En stom is dat he? Als je zit te wachten op je programma en dan komt het later, of erger nog het komt niet!

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja ik erger me er kapot aan, en het is nu zo spannend! hihi

14. Ga mijn bedje eens opzoeken...Truste en tot morgen!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Denk dat iedereen op een oor ligt
    Ik ga ook meiden sweet dreams!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hihi ik eindig en begin weer
    Goedemoggel meiden

Hier een redelijke nacht, Quinn vanaf half 6 in en uit me bed voor een speen, tot kwart voor 7 toen was hij het echt zat en wilde de fles.
    Ik moet me zelf echt eens op tijd naar bed schoppen, zit nog steeds in mn zwangerschapsverlof ritme :(

Straks gaan we even naar opa, die heeft Quinn al een tijd niet gezien, dus werd wel weer eens tijd.
    Ga nog maar eens aan de koffie, proberen wakker te worden

Hey geen afspraken voor vandaag

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

18. Goedemorgen!

Ga straks eerst es effe huishouden, is sinds maandag niet meer gebeurd en daarna effe er op uit. Weet nog niet wat, maar gewoon effe weg uit huis, wandelen ofzo...

Dees daar wordt je gaar van he als je steeds heen en weer moet voor de speen. Sterkte vandaag!

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Deniz heeft ons weer lekker tot half 9 laten uitslapen :D Hij heeft net zijn fles gehad. Zo meteen ff een boterhammetje eten.

Ibrahim kwam gister vrij laat thuis en maakte me wakker. Hij gaat per vandaag in een ander filiaal werken. Dat ligt hier op de hoek. Dan is hij eerder thuis omdat ze daar om 9 uur sluiten. Zijn salaris blijft wel het zelfde, dus in principe krijgt hij salaris verhoging. Hij wordt daar een beetje de baas zeg maar.

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Verder goedemorgen voor iedereen. Vandaag lekker uitgeslapen, net ontbijtje op en vandaag lekker op pad om alle boodschappen voor het ongiften en voor patrick te gaan kopen.

Verder hebben we geen van alle een afspraak. En het is super rustig op het forum. Misschien ook wel even goed om wat rust in te brengen als dat vanzelf gaat.

Ik wens iedereen een fijne dag en Melanie succes in het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina