November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Ben er ff beetje uit geweest, dus heb alles gauw bijgelezen, maar heb hier op mn werk niet genoeg tijd om op iedereen te reageren, s#rry...

Hier alles OK, was gisteren beetje druk op mn vrije dag, lekker met dinnetjes afgesproken met kids, maar wat een chaos is dat zeg... en dan zijn ze allebei nog zwanger van een tweede ook, wat een drukte zal dat worden. MIJ niet gezien ;)

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goede baan-move van Ibo, Stasia, gefeliciteerd met zijn promotie! En lekker dat hij nu wat eerder thuis zal zijn!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat voor spullen moet je allemaal halen, Linda?

Nu heb je zeker echt 'vrij', nu je weer lekker aan het werk bent. Dat voelt zeker heel anders dan eerst he?
    Goed joh! :thumup:

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Jen goed van je dat je positief blijf denken hoor!
    Dees hier ook een tijdje ATWT gevolgd, maar kom er niet meer aan toe om het te kijken. Heeeeeeeel soms, pik ik 's avonds nog wel eens een klein stukje mee, maar het is dan al snel te laat.

Hier vandaag wel een afspraak stond alleen niet in de agenda, was op korte termijn.
    Maar vanmiddag om 15.30 uur naar het zh en 2 rontgen van angelus te laten maken, knie en duim.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Succes Melanie, vanmiddag in het zh! Ik hoop dat het allemaal meevalt...

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen Muriel gezellig dagje gister gehad, zo te horen.

Stasia inderdaad nog gefeliciteerd met ibo zijn promotie.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat hoop ik dus ook Muriel. Maar heb er bijna een abbonement binnenkort ook voor estrella heen.
    Kan wel een vast parkeerplekje gaan vragen, hihihi

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Stasia
    Ohw wat lief van Denniz zeg, kan hij dat Quinn ook weer niet aanleren hihi
    Wat goed van Ibo een andere werkplek, voor jullie ook erg fijn

Dafje;
    Ja zeker erg vermoeiend met die speen, maar hopelijk is het maar een periode

Linda:
    Een hele fijne dag gewenst.

Muriel:
    Klinkt als een hele drukke maar gezellige dag

Melanie:
    Succes in het ziekenhuis, je moet vragen voor familie korting :) flauw.

Merk hier trouwens nog weinig van de Losec bij Quinn, hij verslikt zich nog steeds veel, veel hoesten en kokhalzen en nog behoorlijk last van zijn Reflux :( hopelijk gaat het snel werken enmoet ik gewoon wat geduld hebben, al is die wel wat op op dit moment

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Goedemorgen allemaal

Jen: echt balen die belastingdienst trubbels :(
    Hoop dat jullie er snel uit kunnen komen.

Leuke foto's die ik allemaal voorbij zag komen :)

Die ezel met de rammelpoten heeft Reese ook bij zijn oma in de box, is hier inderdaad ook een groot succes
    (waar kun je die trouwens kopen?)

Dees: Heeft Quinn ook motilium en vind ie die wel lekker? Anders kun je om het te leren die motilium met het spuitje geven. Reese doet dat zonder problemen, alhoewel als ik dan met zantac aan kom zetten dat doet ie wel wat moeilijker. Ik gooi tegenwoordig alle meds in een fles met een klein beetje water om te verdunnen, dat is dan zo op en daarna maak ik dan zijn melkfles. (maar volgens mij werkt dat niet met losec of wel?)
    En inderdaad een hele mooie tekst op dat tegeltje

Lenthe: wow New York, das een mooie uitdaging

Muriel: wie is Tessel :oops:

Gwen; ik ga duimen dat jullie huisje snel verkocht wordt.

Stasia: Dat is goed nieuws :) gefeliciteerd

Tari: succes bij het ZH

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Blondie:
    Quinn krijgt alleen losec, hij kon niet tegen de Zantac jammer genoeg dat werkte als een trein, helaas ook op zijn darmen.

De losec kan jammer genoeg niet in de fles omdat bij oplossing in water er allemaal korreltjes vrijkomen. Nu gaat het wel beter met het spuitje met een klein beetje suiker, gister werd hij zelfs boos dat ik niet snel genoeg was, raar mannetje

11. Melanie, succes in het zh!

Muriel, gezellig toch zo'n lekker vrij en druk dagje!?

Dees, de losec helpt ook alleen tegen de pijn he, niet tegen het spugen en kokhalzen. Dat blijft. Het is een ontstekingsremmer namelijk.

Stasia, Gefeliciteerd met Ibrahim zijn promotie! Lekker dat hij nu eerder thuis is, omdat het zo dichtbij is. Heerlijk!

12. volgens mij is die van Playgro of Lamaze Blondie.. Had hem tenminste wel eens op een site gezien met die speelgoedmerken.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dafje dat is toch eigelijk met Zantac ook zo?
    Daar werd zijn maagje heel rustig van en dus ook Quinn werd rustiger in zijn lijfje

14. Mij is verteld dat Zantac de maag rustiger maakt inderdaad door middel van het remmen van maagzuur, maar dat losec de slokdarm onsteking remt én het maagzuur remt. Vandaar dat hier eerst zantac werd geprobeerd en daarna losec.

Fenna is overigens officieel een week medsvrij! :D

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik wacht het wel even af hoe het gaat lopen.
    Ik maandag toch nog een bel afspraak met de ka, dus we hebben nog even de tijd

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hai Dames,
    Sorry dat 8k gisteren niet gereageeerd heb op jullie.
    Ehm ff iets anders. Kreeg net een uitnodiging van iemand die op onze hyves wil, maar ik ken haar niet.
    Kan natuurlijk ook van iemand zijn die gewoon bij een novembermama hyve wil (aangezien die er meerdere zijn).
    Moet ik haar accepteren of negeren, of is het soms iemand van hier?

17. it wasn't me :)

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb ook ff gekeken maar ik ken haar ook niet. Misschien even een berichtje sturen?

Dees: Ik zal ff aan Deniz vragen of hij Quinn smst hoe hij dat doet met uitslapen. ;)

19. Jeej! Ik zag Roelie, nou ja Jens natuurlijk, op de meeting toen met zo'n tutdoek van ikke, en ik vond en vind hem echt helemaal geweldig, maar Jeroen had het erover dat die alleen voor Baby's van de maand waren, dus dat hij er niet aan kon komen. Nou komt hij net binnen met die tut/speendoek van ikke :D en hij heeft ook nog een vingerpoppetje met rammeltje van ikke meegenomen en een polspoppetje met rammeltje van ikke. Haha, en ik was net op zoek naar nieuw speelgoed voor Fenna. Ben op zoek naar een leuk speelkleed, want nu ze zich om gaat draaien ligt ze op haar buik maar een beetje te kijken om zich heen en ze wil dingen gaan pakken, in de box kan dat want daar ligt speelgoed enzo, maar als ik haar op de babygym leg zit ze tegen een kale groene bodem te kijken...

Iemand nog suggesties voor een leuk speelkleed. Had al wat leuke gezien van liliputiens, maar die zijn zo duur en niet op marktplaats te vinden..

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, lijkt me een typisch geval van weigeren en even berichtje sturen, niemand kent haar :(
    Zal ik dat ff doen?

Deel Deze Pagina