Hahahaha, op die vraag zat ik al te wachten Tessel is onze dikke rode kater, die een echt papa's-kindje is en daarom ook tegelijk met zijn papa jarig is, hahahahaha!
Dafje: wow al een week meds vrij. Dat gaat hier nog wel even duren vrees ik, volgens de KA zit Reese 1 tot 1,5 jaar vast aan deze meds
Vandaag geen afspraken? Dafje dat is idd erg goed, medsvrij. Vraagje, wat is ikke? Ikke ken dat niet zo goed.
waar kan je zien wie er lid wil worden? Ik zat me ineens te bedenken dat het een bekende van me kon zijn... Kan je anders ff pb-en maria?
Goedemorgen, Melanie, succes in het ZKH. Blondie, Ezel met rammelpoten is van Playgro en kun je halen bij Prénatal. nu weet ik het niet meer aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhh Schoonmaakbedrijf is pissig op mij omdat ik gezegt heb dat ik niet voor hun extra wil werken of in ieder geval met mate. Ze snappen schijnbaar niet dat ik er geen reet aan overhoud. En ik krijg vandaag eindelijk mijn geld van de friettent na dat dirk hun heeft opgebeld. Ik werd steeds aan het lijntje gehouden.
He Indigo, jammer van het huis maar als ik zo je redenen lees dan lijkt me dat een goede keuze. Enneh, loopt die snelweg niet dwars dior Maastricht? erg irritant overigens? Ow en erg jammer dat je gisteren 'niks wijzer' bent geworden. Daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.
Jeetje indigo, dat is natuurlijk schrikken. Hoop dat het toch geen reuma is, maar uiteindelijk iets anders wat wel gewoon te verhelpen is. Dikke knuffel!
He jakkes Indigo, wat een rotgedoe met je handen, dat is iets wat je echt niet wilt... Wanneer je ontstekingsremmers slikt zoals Naproxen of Ibuprofen, wordt het (de pijn) dan minder? Zijn je handen ook dikker geworden enzo? Want dan pas zou je toch aan reuma moeten kunnen denken? Wim heeft het af en toe aan een paar vingers, echt superpijnlijk inderdaad... Dat is een soort reuma dat af en toe de kop op steekt maar gelukkig niet doorlopend is. Maar bij jou is het dus wel altijd? Had je dit ook al voor je zwangerschap? Wanneer kun je terecht bij de reumatoloog? Heel veel sterkte meis xx
Enneh... klinkt als een wijze beslissing vwb het huis! En je weet het he... als je eenmaal 1 leuk huis hebt gezien, komt de zoektocht (en dus ook de vindtocht) in een stroomversnelling! Bij ons werd een mooi huis voor onze neus weggekaapt en een week of 2 later hadden we plotseling ons huidige huis gekocht (terwijl we toch echt een heel lastig soort huis zochten) ! Ik hoop dat het ook voor jullie geldt!
Indigo, jammer van het huis. Vervelend dat je niks wijzer bent geworden in het ZKH. Fayenne heeft ook een regenboogrekening zij heeft alleen de Ikke grote knuffel en de Ikke spaarpot.