Indigo: Balen dat het huis niet doorgaat. Maar ik denk dat jullie wel een goede beslissing hebben genomen. Het moet natuurlijk helemaal naar jullie zin zijn. Het is tenslotten geen pakje boter wat je koopt. Hmm dus nog niet echt veel wijzer na een dagje ziekenhuis? Dus nu naar de reumatoloog. Hopelijk is het geen reuma. Dafje: Op die site zie ik alleen dat je een stoel krijgt als je een rekening opent. Ga eens op zoek bij diverse banken. Wij hebben nog geen rekening voor Deniz maar ik wil het binnenkort wel gaan doen.
Dat is maar één bepaalde vestiging Stasia, dus je moet even goed kijken. Je krijgt het boek van Ikke, een ikke spaarpot en een knuffel van ikke als het goed is.
http://www.rabobank.nl/particulieren/pr ... ening#tab1 Hier staat meer over de algemene voorwaarden enzo... Jeej pagina 1700!
Ow.. ik heb net toch iets lekkers op. Beetje vreemd voor de tijd van het jaar, maar we hadden ze in de vriezer gestopt Rara...
Roelie: YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS gefeliciteerd met je baan! En een applausje voor Jens zijn tandje =D>