November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Roelie Yes Yes Yes Yes super meis!
    Jens ook gefeliciteerd met je tandje!

Joehoeeeeeeeee

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou hier is het ramp, vamorgen na de medicijnen gegeven te hebben aan Quinn zijn flesje gegeven, hij dronk met moeite en liet zeker 180cc staan en de rest kwam er net zo hard weer uit :(

Toen ik bij me vader was om 13uur hij huilde enorm dus maar weer een flesje, na 3 slokken weer klooien liet hij 160 cc staan en toen kwam ook alles er weer uit, verschrikkelijk huilen daarna.

Hij ligt nu op bed en heeft verder nog niet gegeten, snap het niet, hij heeft vandaag maar 1 fles op en daar liet hij ook nog eens 60cc van staan pfffffff

Ik ga nu even zijn luiers in de gaten houden aangezien hij niks opheeft. Kijk even hoe hij staks met zijn omgaat en of het binnen blijft anders bel ik de arts op.
    Quinn ligt ook de hele dag te hoesten, helemaal als hij ligt, verslikt zich enorm, dit herken ik zo van het begin toen we aan het klooien waren, pff word er zo moedeloos van

Sorrry dat ik even een ego berichtje doe

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ff hupsaflups snel vanaf mijn werk.. MOET ff mijn ei kwijt..
    we hebben een bod op ons huis! Tis een jong stel die in juli is uitgerekend en willen er dus al snel in..! whaaaa ben helemaal hyper.. zou dan toch alles nog op zijn plaatsje vallen? Met het bod zijn we het al aardig eens.. dus denk dat we het er wel over eens worden! hyperdepieper.. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dus Roelie.. ik ga even mee in je vreugdestemming! Gefeliciteerd meis!

Bij mijn mams is gelukkig niets ernstigs gevonden. Ze heeft nu een week zo'n kastje bij zich en dan kijken wat daar weer uit komt.. pfff ook wel weer een pak van mijn hart! :D

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow balen Dees! Ik stuur even wat positieve energie naar je toe! hopelijk gaat het snel beter! Maar is dat van die nieuwe medicijnen denk je?

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jeeeej goedzo Gwen.

He toch Deesje, en het leek erop dat het beter ging. Wat vervelend dat Quinn nu niks hheeft gegeten. Hou het goed in de gaten hoor meis en gelijk de HA bellen.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Esther, ik herken ook jouw BV verhaal. Ook ik zit te denken om niet 6 maar 9 maanden BV te geven.
    Al moet ik dalijk werken. Gaat het in feite om 21 werkdagen. Daarna heb ik weer 6 wk zomervakantie.
    Ik moet dan pas ik aug weer beginnen. Dan zou Eva al ruim 9 maanden zijn.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw thnx die positieve energie kan ik wel bebruiken
    Ik heb geen idee of het van de niewe medicijnen komt, maar zie wel dat het met de dag erger word sinds we zondag met de Zantac gestopt zijn.
    Quinn word er ook niet vrolijker op, hij kan best veel hebben ben ik van mening, maar als hij hoest dan zie ik een gezichtje met irritatie/pijn.

Probeer nog steeds te hopen dat De losec nog zijn werk moet doen

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gwen: Leuk dat jullie kopers hebben voor jullie huis. Dat moet allemaal goed komen.

Dees: He gatver en het ging toch goed met Quinn? Goed in de gaten houden hoor en bij twijfel gelijk de arts bellen. Beter 10 keer voor niets..........

O jee het luchtalarm, tot later.

9. Gwen, klinkt goed allemaal zeg! Nou hopen dat het gauw rond komt allemaal!

Dees, het wil dus nog niet vlotten met Quinn.. tjonge wat een gedoe. Waarom waren jullie eigenlijk ook alweer gestopt met de zantac? Was dat vanwege zijn ontlasting?

10. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Roelie, Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    Jens ook gefeliciteerd met je tandje.

Dees, Jeetje balen meid dat het weer minder gaat met Quinn.

Gwen, Super dat jullie kopers hebben voor het huis.

11. Mijn zwager was er net, zomaar aagewaaid uit noorwegen :) Gezellig ff bijbeppen. Hij is via Zweden, Denemarken en Duitsland met de trein naar Nederland gereisd. Is onderweg nog bij een paar mensen wezen buurten die hij kent en bij verschillende vestigingen van yout with a mission langsgeweest en hij kwam mij als eerste met een bezoekje verbleiden :) Ik voel me zeer vereerd :D

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    leuk zeg! Dat is een flinke treinreis geweest. Lijkt me trouwens wel ontzettend leuk om met de trein door verschillende landen te reizen.

13. Ja, wij hadden ook nog wel eens keer zoiets van dat we zouden gaan backpacken, maar dat is voorlopig even geen optie.. misschien als de kids groter zijn weer...

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja klopt ivm zijn ontlasting, hij had ruim 2 weken lang 8 tot 10 waterpoepluiers (leuk woord voor galgje)
    Ben toen zelfstandig gestopt en de KA vond het verstandig dat we dat hadden gegaan.

Opzich werkte de zantac echt goed voor zijn maagje en snel ook, misschien dat ik me daar op focus en moet ik niet doen

Ohw net heeft Quinn weer gegeten en heeft nu 60cc laten staan en alles binnen gehouden, dus ........ we hopen verder

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dees: hoe lang heeft Quinn de meds nu? Want bij mij is toen uitdrukkelijk verteld dat de meds pas na 2 weken gaan werken. Ik kreeg zelfs het advies om Reese in het begin 3 paracetamol p.d. te geven tot na 1 week en het de 2e week te doen als ik dacht dat het nodig was.
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt omdat hij nog bijna niks heeft binnengekregen, geef hem maar een dikke knuffel van mij.

Gwen: Da's goed nieuws :)

Dafje: da's gezellig, bezoek uit een ander land ;)

16. Zit je niet tegelijkertijd in een sprong toevalling Dees, dat hij ook zo weinig drinkt?
    Enne wil je niet ontmoedigen, maar hier werkte de losec heel snel..

17. Oei ik heb gisteren hele erge buikspieroefeningen gedaan, en ik heb gewoon spierpijn ervan. Dat had ik nog niet gehad van het aquarobiccen... Goed teken zeggen ze he? :)

18. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    GEFELICITEERD ROELIE!

EN Gwen, wat geweldig, een bod op jullie huis! Hopelijk worden jullie het snel eens over de prijs.

Sterkte voor Quinn (en z'n mama)!

Hier wat minder: ik heb spruw! Grmbl, na 5 maanden! Doet zó zeer, er zit gewoon een wondje op m'n tepel, zit weer net als helemaal in het begin met tegenzin en pijn te voeden. Ik vind het zó jammer, het ging net zo lekker allemaal... Nu hebben we medicijnen, hopelijk wordt het snel beter (Thije vertonnt trouwens helemaal geen symptomen). Weet iemand trouwens of ik nu mijn ingevroren melk moet weggooien? De huisarts zegt van wel, de apotheker van niet... Zou wel heel jammer zijn want sinds Thije 's avonds laat niet meer drinkt was ik eindelijk een mooi voorraadje aan het opbouwen.

Deel Deze Pagina