November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Dank je wel!

2. En natuurlijk veel sterkte met de pijn die ermee gepaard gaat, kan me er een klein beetje iets bij voorstellen denk ik, maar vast niet helemaal. Beterschap!

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben 'even' afwezig geweest, maar hoefde gelukig niet zoveel bij te lezen. ;) Snel voordat ik ga koken nog een paar korte reacties:

Roelie, dubbel gefeliciteerd: met jouw nieuwe baan en met Jens z'n eerste tandje! Twee mijlpalen op 1 dag, wow! Wanneer ga je beginnen?

Dees, wat vervelend dat het weer minder gaat met Quinn. Hopelijk gaat het snel beter.

Gwen, wat een supernieuws dat jullie kopers hebben voor jullie huis. En wat een geweldige timing nu jullie net zelf bezig zijn met een woning in Deventer.

Lenthe, wat naar dat je spruw hebt. Ai! :cry: Hopelijk wordt de pijn snel minder.

Dafje, sterkte met je buikspieren. ;) Ik kan je de hand schudden: ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste pilates les gehad en ik had woensdag ook een vreselijke spierpijn (boven) in mijn buik. Dan voel je in ieder geval dat je gesport hebt. ;)

Rachel, het zit je ook niet mee op werk gebied. :cry: Goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Als je niet (nog) meer wilt of kunt werken, moet je het ook niet doen. Je hebt de afgelopen weken wel genoeg overuren gemaakt, toch?

Verder heel veel liefs en een goed weekend gewenst voor iedereen die ik 'vergeten' ben. :D

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou de voeding is deze ronde erin gebleven, joepie
    Quinn knapte gelijk ook weer goed op en was weer mega vrolijk heb zelfs het schaterlachen mogen ondekken bij hem
    Deze mama is weer een beetje rustig
    Ook was zijn luier goed vol geplast, hoe het kan geen idee, maar dat zat wel goed

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat is goed nieuws!

Lenthe :cry: sterkte [​IMG]

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeieavond,

Gelukkig heeft angelus zijn duimpje niet gebroken en heb ik het thuis maar in gezwachteld. Hopelijk dat het met rust nu beter gaat.
    Zijn knie was op de foto ook in orde, dus daarmee moeten we nog wel terug naar de HA.

Estrella is helemaal niet in haar hum vandaag, ze wil heel slecht drinken en huilt veel heb het idee dat haar mondje zeer doet maar er is niets te zien. Heb het even goed ingesmeerd met dentinox.
    Ze heeft nu 2 ontstoken oogjes.
    Ze ligt nu even in de box te brabbelen, dus ff snel mama tijd. De jongens liggen al op bed.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wencke, o spruw he verdikkies meid, maar moet thije ook niet behandeld worden. Dat is echt geen pretje met voeden, ken het helaas van angelus (achteraf)

Gwen super nieuws bij jullie, kopers voor jullie huis, jullie een nieuw huis en je moeder die goed nieuws heeft!
    Goed hoor.

Roelie, jeeeeeeeeeehhhhhhh aangenomen, gefeliciteerd en Jens al een tandje, wow wat een grote knul zo zeg.
    En hoe is het nu met jou en Rene, hebben jullie er nog over kunnen praten, ik hoop het wel voor je meis.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees, meid dat is wel balen van Quinn en zijn nieuwe medicijnen, ik hoop dat ze nu wel de goeie kant op gaan, ik las dat hij ze nu wel binnen houd. Zal voor je duimen hoor.

Peetje wauw wat een super uitslaaptijden hebben jullie trouwens, half 9. Heerlijk.

Maria, lieve huggs plaatje!

Stasia, vind de agenda zo goed hoor, met deze achtergrond en de letterkleur.
    Zal de nieuwe link even er onder zetten.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hhm ik time het tegenwoordig niet zo goed denk ik. Heb (had) ik even tijd is het hier uitgestorven.
    Jammer...

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    SSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

stil hier, echo!

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Lenthe Beterschap

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    ik ben er :D

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha toch nog iemand!

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    heb jij trouwens ook msn? Want je staat er bij mij niet tussen, maar ja als je het niet hebt verklaard het een hoop.

Alles goed verders?

16. En ik ben er ook :)

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hmm weer alleen,

Hey als ik niet gezellig ben gewoon ff zeggen hoor, ;) :)

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    kijk, daar komt wat binnen rollen,

19. Jeej, Fenna wordt 6 maanden op een zaterdag! Mooie dag voor een feestje! :)

20. Jij eng? Hoe kom je daar nou bij :) Supergezellig juist :)

Deel Deze Pagina