Nog geen idee Maar bedacht het me net ineens dat het nog 8 dagen is, en dus op een zaterdag... ff nadenken.. hopelijk hebben we geen afspraken.. Straks ff kijken...
nee daphne hier ook niet. Mag ik ook jou vriendinnetje zijn, aaaaaa toeeeeeee nouuuuuuuuuu, hihi ben een beetje melig krijg je als de kids zo vroeg op bed liggen.
Ik ga ff afwassen vaatwasser kapot en vandaag zouden ze een nieuwe brengen maar er was iets mis gegaan dus moet blijven afwassen tot maandag
zal je ff toevoegen zo... Blondie, ik maak gewoon even de melk op van nu, sowieso duurt het nog ongeveer 6 dagen voordat de blikken hier op zijn. En daarna gaan we gewoon beginnen met nr. 2 Komt niet echt op de dag aan lijkt me zo. Dus twee dagen eerder zal geen probleem zijn Moet alleen ff kijken wat we doen met de voeding bij mijn moeder. Ze moet die na deze week maar meegeven dan maken we die ook nog ff op. Dus we hebben de laatste blikken nr.1 voeding gehaald deze week Niet eens bij stilgestaan...
Goedenavond meiden! Allereerst; Roelie gefeliciteerd met je baan ! Helemaal gaaf ! Wanneer ga je beginnen? En heb je het met de uren en dagen naar je wens kunnen rondkrijgen? En Jens zijn tandje door ! Helemaal top ! Go Jens... Wencke; He bah meid, da's wel heeeel vervelend als alles net lekker loopt dat je dan zoiets krijgt! Sterkte ! Indigo; Ook jij heel veel sterkte, jammer dat je nu nog niks wijzer bent! Voor wat betreft het huis denk ook ik dat jullie een goede beslissing hebben genomen als ik het zo lees... Dees; Tsjonge jonge, kan het nu niet eens een keer gewoon goed gaan bij jullie! Sterkte meid! Ik hoop dat de Losec alsnog gaat aanslaan... Gwen; Bij jullie dus ook goed nieuws! Hoop dat jullie er uit komen met de bieders! En hoe staat het met jullie paleisje? Is dat ook gelukt? Fijn dat er met je moeder niets ernstigs is ! Voelt ze zich ook beter nu? Pfffff jeetje, doe het uit mijn hoofd en ben bang dat ik een paar mensen vergeet.....weet het echt niet meer In ieder geval voor iedereen een dikke knuffel!
Nou het vroege flesje gisterenavond was dus geen succes....om 00.15 uur werd mevrouw strontsjagerijnig wakker, ze had honger! Gelukkig ging ze na de fles wel weer meteen slapen tot 7 uur vanochtend. De eerste fles hebben we dan ook maar aan oma overgelaten aangezien wij alletwee om 07.15 uur de deur uit moeten.... Normaal maken we haar gewoon om 06.00 uur wakker, maar we vonden het nu wel lekker om (na een korte onderbreking vannacht) wat langer te blijven liggen... Vandaag heeft ze weer wat minder goed gedronken, ga toch maar weer neussprauy gebruiken. Daar was ik op aanraden van de HA mee gestopt, die dacht niet dat het zin zou hebben, maar ik heb het idee dat ze toch nog te weinig lucht krijgt door haar neusje en dat ze daardoor wat lastiger drinkt... Maar oh wat een lekker meissie is het zeg ! Geniet nu echt vollop van haar, zou haar het liefst langer wakker houden, zo vrolijk en gezellig is ze ! Ben echt superblij dat we nu kunnen genieten van haar ipv alleen maar zorgen te hebben... Moet eerlijk zeggen dat ik door de moeilijke eerste maanden wel op zie tegen een tweede. Als die er al komt dan duurt dat nog wel een paar jaartjes... Zo genoeg geouwehoerd, ik brei er een eind aan...
Reese heeft nog niks extra's gehad (op 1 x worteltjes na) hij krijgt alleen Nutrix 's avonds. Ik wil over een week of 2 beginnen met bijvoeden maar wil wel alles vers gaan maken. Hier wel al nummer 2 ingeslagen, was in de actie bij het kruidvat
Ai Blondie.....vaatwasser kapot, da's balen zeg ! Helemaal nu je pas na het weekend een andere gaat krijgen... Succes met afwassen dit weekend!