November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gefeliciteerd Maria!

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    :) :)

Alsnog gefeliciteerd, Maria! En, wat heeft Eva voor jullie gezongen?

3. Hessie mijn papa had de laatste voor mij weggegrist. Nu moeten ze weer besteld worden en dat kost geld en mijn papa zegt dat ze dat niet hebben bij de bank :) je mag in blijdorp mijn tutpopje een dagje lenen :)

kusjes Fenna

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Over die 20 weken... ik vind dat wel een mooi moment om de week aanduiding in mijn banner te gaan veranderen in maanden. In het begin vond ik het nog wel leuk om te zien hoeveel weken Nynke was, maar nu zie ik liever het aantal maanden. Op haar website wordt trouwens het aantal dagen geteld. Dat is ook wel leuk. Die tel ben ik zelf al lang kwijt geraakt... :rolleyes:

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ow ik heb vandaag een cd gekregen van de nutriciaclub. En echt jeugdsentiment, berend botje, witte zwanen zwarte zwanen, op een klein stationnetje enz. Leuk!

6. Dames ik ga naar bed. Ik ben morgenochtend misschien nog ff van de partij, maar morgenmiddag gaan we naar friesland en daar blijven we tot zondagmiddag/avond.

Als ik er niet meer ben morgenochtend, dan een fijn weekend allemaal! Truste!

7. nutriciaclub?

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Truste Daphne en veel plezier.

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja kon je op de 9maandenbeurs lid van worden. Kost niets hoor.

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee, leuk! Hoe kom je daar aan? Ben je lid van de nutricia club? Zo ja, waar kun je je aanmelden?

** Serafijntje bekent: zij wil ook het gevoel van jeugdsentiment ervaren met liedjes van berend botje enzo **

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    krijgt een pasje en af en toe post met acties erin. Wat ik er van moet verwachten weet ik nog niet maar als het gratis is kan het weinig kwaad.

Je kan via de site ook lid worden.

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hihi, Dafje was me al voor met die vraag. Dus nu komt jouw antwoord vóór mijn vraag. Ook wel eens leuk! :)

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
  14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ga gelijk even kijken ...

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga naar mijn mandje toe. Weltrusten.

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jaaaaa, Nynke is nu ook lid van de nutricia club. Als welkomstcadeau krijgt zij ...
    ...
    de CD met kinderliedjes. :)
    Bedankt voor de tip, Stasia! Ik kan nu helemaal blij gaan slapen. Welterusten allemaal - voor zover er nog iemand online is of komt. ;)

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey leuk die link van Nutricia! Ben ook meteen lid geworden en krijg dus binnenkort ook de CD ! Verheug me er nu al op...

Esmay net wakker gemaakt voor een flesje, wakker maken ging al moeilijk, mevrouw lag compleet in coma! Schone luier aangedaan, flesje geven, stopt ze gewoon na 60 cc met drinken en ze vertikt het om nog meer te drinken! :confused:

Nou ja, het zal wel....Heb haar net maar weer op bed gelegd, want ze bleef gapen. 't is nu net stil.....hopenlijk een rustige nacht zonder onderbrekingen!

Morgen ga ik toch eens proberen of ze op 4 flessen wil, misschien is dit wel een teken dat ze daar aan toe is.... :(

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou, ik ga maar eens afsluiten.
    Geloof dat er verder toch niemand meer is...

Meiden welterusten allemaal !

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik ben er nog, nadruk op nog, want duik zo me nest in, alleen
    Heb Piet op de bank geschopt, ik word als ik naast hem zit al gek van zn gepiep (ademhaling) laat staan als ik naast hem lig en om te voorkomen dat ik straks in stata ben een kussen op zn kop te drukken bescherm ik hem maar :)

Meiden truste en sweet dreams!

Deel Deze Pagina