Ik had op het forum gevraagt of het misschien een optie was onder het kopje "na de bevalling" een topic te openen Gezondheid. (reflux, kma exceem enz) Die is er wel voor de bevalling. IK had zoiets om ervaringen te delen want het staat nu over zoveel topic verspreid, en ik had gister zoiets dat mis ik echt. Maar helaas gaat niet door, is niet nodig. Vind ik echt jammer. HIer trouwens een goede nacht gehad, maar weer stipt om half 6 Quinn weer wakker, en wel weer tot kwart over 7 kunnen rekken met een speentjes. Straks weer werken, dus ben weinig online vandaag.
Goedemorgen! Wat is het hier rustig zeg de laatste dagen.... Hier alles goed, Jens heeft alleen nu echt last van zijn tandje en is erg huilerig... René heeft vandaag een rijvaardigheidstraining in Barneveld dus ik ben alleen...gelukkig komt mijn beste dinnetje straks gezellig langs. Kreeg vanmorgen nog een telefoontje, René's collega met wie hij een vrachtwagen deelt staat te laden, gooit de deur dicht en die valt zo in het slot met de sleutel er nog in...oeps. Gelukkig heeft René zijn sleutel hier liggen maar ik heb geen auto bij de deur...lastig! Dus nu is mijn vader met Lars (want die is zo vaak meegeweest dat hij precies weet waar die fabriek is ) onderweg naar die collega met de sleutel...haha wat een commotie... Maar wel erg klote voor die collga natuurlijk, kost zoveel tijd... Heb ooit iets soortgelijks meegemaakt met René in Engeland, toen brak de sleutel af in de deur...oeps...en dat was nog de tijd dat we geen mobieltjes hadden! Nou goed, ik zal me aankleden en hier eens wat gaan doen, ik spring er vanaf hier gewoon weer in heb alles bijgelezen ben dus helemaal op de hoogte van alles en iedereen! Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen Ik was er gisteren niet omdat we de zolder aan het strippen waren. Martijn was de hele dag bij mijn ouders. Vanavond gaat hij daar weer heen en blijft hij er slapen. Wij gaan naar 'Arie en Sylvester' Martijn kan nu zelfstandig van rug naar buik rollen en andersom lukt bijna. Hij probeert nu te kruipen maar dat is geen succes, soms krijgt hij zijn beentjes onder zijn lichaam, maar echt vooruit komen kan hij niet. En dan gaat hij maar huilen... Hij kan zichzelf wel ronddraaien als hij op zijn buik ligt Ik kan nu eindelijk zeggen dat ik me 100% goed voel als mama, ik kon heel moeilijk er aan wenne, ik vond het zwaar en mistte mijn werk. Nu voel ik me eindelijk zoals ik me hoor te voelen. Ik voel me rot als ik Martijn niet bij me hebt, en vind het een verschrikkelijk idee om dadelijk te moeten gaan werken en hem naar de opvang te moeten brengen. Ik ga zo aankleden en boodschappen doen, maar eerst: Melanie: arme Angelus, en arme jij. even een heftige tijd lees ik, houd jezelf goed in de gaten he?! Gelukkig heet ANgelus niks ernstigs, arme Estrella met 2 ontstoken oogjes! Gwen: hahaha dus het KDV vind hem hongerig. Arme Mika, hij is gewoon lekker vrolijk en wakker en dat mag dan niet. Stasia: goed nieuws zeg van Ibrahim! en wat en heelrijk mannetje toch die Deniz, tot 8.30! Indigo: jammer van het huis, maar ik neem aan dat jullie nog blijven bezichtigen. Rot dat je zoveel pijn hebt. Ikke: ik heb de grote knuffel, spaarpot en tutdoek. maar geen stoel. wel raar dat zoiets per bank verschillend is, ik ga dat toch eens navragen. Roelie: gefeliciteerd meid! wat goed zeg, maar ik had ook niet anders verwacht . en welke dagen kun je nu gaan werken? Blondie: heeft Reese op jouw avatar nou zijn speen op z'n kop? Dees: wat balen zeg! altijd he als je weer aan iets anders begint, dan is het weer een hoop geklooi. ik vind het heel rot voor jullie. Ooh ik lees dat hij een flesje opheeft zoner te spugen, jippie!! Gwen: heee wat een goed nieuws! Is alles met jullie nieuwe huis al rond? en wanneer kunnen jullie daar in? En gpoed nieuws van je moeder! daphne: foei! verblijden, niet verbleiden hahahhahahha Wencke: klinkt pijnlijk meid, sterkte ermee! Daphne: heeft Fenna zo'n honger dta je haar in elke fles nutrix geeft of hoort dat zo? Want ik hoorde dat ze er wel erg dik van worden. 2e kindje: Martijn is kei lief, maar niet super makkelijk. Misschien wordt onze 2 wel een super makkelijke rustige baby 20 weken verjaardag: wij vieren dat niet, ook niet als hij een half jaar is. Als hij 1 wordt krijgt hij een feestje hahahaha
Ja ze kwam steeds om de 3 uur, maar ze mocht het ook hebben van de ka en cb, want ze is lang en dun en ze was ook erg afgevallen door de griep
Peetje veel plezier vanavond bij Arie en Silvester! Over tweede (en volgende kindjes)...het zegt gewoon helemaal niks... Lars was supermakkelijk, Niels een nachtmerrie (haha) en Jens is de overtreffende trap van Lars qua makkelijk...de vierde word een horroverhaal zou je denken Maar ieder kind is verschillend je hebt er gewoon geen zeggen van. Ik denk wel dat soms gedrag te maken heeft met de plek in het gezin, je hoort vaker dat de tweede toch wat moeilijker is, maar vaak ben je dan zelf ook drukker, de tweede is vaak vlotter want heeft een voorbeeld aan grote broer/zus en bij een tweede vliegt de tijd helemaal snel... En van de derde hoor je vaak dat die zich gewoon naadloos integreert in het gezin, dat klopt met Jens wel... Ik kan me wel voorstellen hoor, als je nu zoveel problemen hebt met je kleintje dat je zoiets van : oh nee niet weer...maar aan de andere kant kun je dus ook (zoals ik nu met Jens) het zo treffen dat je denkt: oh wat heerlijk zo wil ik er nog wel 10. Wij noemen Jens het goedmakertje van Niels (nooit in bijzijn van uiteraard he!)
Oh er valt hier een kwartje...Daphne...Franeker...flashmobben? Haha jammer ik heb geen auto anders was ik wel gegaan (alhoewel tis een dik uur rijden!)
Goeiemoggel, Jen: Het zou idd een heel goed teken zijn dat Esmay de late fles niet meer wil. Gewoon proberen vanavond. Hoe heeft ze geslapen vannacht? Roelie: gelukkig dat jullie een sleutel van de auto hebben liggen anders had die collega wel een probleem gehad. Dees: Jammer dat dat topic er niet komt. Ik denk idd dat veel meiden er wel behoefte aan hebben. Het kan trouwens wel een tijdje duren voordat je de cd met de liedjes krijgt hoor. Ik was lid geworden op de 9 maandenbeurs en kreeg hem gister pas binnen.
Roelie, nee niet Flashmobben, we blijven niet aan de gang. Nee, ik ga op visite bij mijn nicht die is jarig. We blijven daar het weekend. Maar goed, blijft alsnog wel een eind rijden natuurlijk..
Goedemorgen, Ik meld me even snel, want ga vanmiddag lekker wandelen/winkelen of zoiets en vanavond SALSAPARTY . Ik heb wel bijgelezen, maar geen tijd om uitgebreid te reageren, dus ik spring er ook vanaf hier weer in. Maar wil wel even tegen Roelie zeggen: GEFELICITEERD met je baan! Super gedaan meis ! Fijne dag iedereen! Heel veel liefs, Debby
Meiden ik ga ervandoor. Nog ff langs een kledingbeurs en dan hop naar Friesland Ik denk niet dat ik nog kom buurten straks, dus ik zeg vast: Fijn weekend en tot zondag of maandag! Doeg!
mogge dames zo Arend is met zijn papa mee naar de trainingen van de autoracerij. hebben Tim en ik het rijk alleen gisteravond een verjaardag, vanavond een vergadering van de buurtvereniging en morgen weer een verjaardag. hoezo druk weekend JEN dat zal wel lekker zijn als ze overkan op 4 flessen. hier nu al ruim een week en kan gewoon merken dat ik ook wat meer energie heb. IKKE idd jammer voor jullie dat het er niet komt.(mijzelf ook trouwens) want het staat nu overal dus moet je gaan zoeken naar andere ervaringen ROELIE is de collega van je hubbie alweer op pad : : heb jij trouwens ook zin in een mini-meeting met mij? want jullie wonen toch vlak bij Lelystad of vergis ik mij daarin
DAFJE veel plezier dit weekend. en denk om je paspoort of id-kaart DEBBY ook veel plezier vanavond en swing maar lekker de pan uit