November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hij is wel leuk he? Echt jeugdsentiment en de meeste kon ik ook nog meezingen.

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja super! Hee vanaf wanneer begint Ibo op zijn nieuwe vestiging?

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje en Debby Veel plezier van het weekend.

Ik zal er ook niet zijn vanmiddag en vanavond. Ik ga naar Breda toe vanmiddag en we blijven daar slapen. Morgen eind van de ochtend weer thuis dus morgenmiddag ben ik weer van de partij.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hij was gister al begonnen. Hij was om 10 uur thuis. Het was druk maar anders rond half 10 denk ik. Dus wel lekker. Hebben we nog wt aan onze avond.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ff peukje roken en lekker douchen.

6. stiekel

stiekel Bekend lid

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dames,

Wij gaan zo naar Breda. Fijn weekend en tot morgen.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden
    Ik ga werken
    ALlemaal een hele fijne dag gewenst

Toedels en tot vanavond?

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Roelie; Wat vervelend dat Jens nog zo'n last heeft van zijn tandje! Sterkte ermee... Ook jij een fijn weekend!

@Peetje; Fijn om te horen dat je je nu helemaal 100 % mama voelt! Herken het wel een beetje...Wat is Martijn een ondernemend mannetje zeg, dat hij al wil proberen te kruipen! Schattig....

@Debby; Hey leuk weer een salsaparty! Heel veel plezier!

@Stasia; Je leest het niet op tijd, maar toch; veel plezier in Breda !
    Misschien de volgende keer eens iets afspreken als je daar naar toe gaat?

@Dees; Sterkte met Piet....mannen zijn toch zulke watjes hè als ze ziek zijn! :) Werk ze vandaag ! (alweer weekend dienst trouwens?)

Nou hier zijn we de nacht goed doorgekomen! Ondanks het zeeer kleine flesje van gisterenavond werd Esmay pas om 08.00 uur wakker !

Vervolgens een flesje waarvan ze 160 cc opdronk en daarna weer lekker gaan slapen. Om 10.30 uur zijn we ons bed maar eens uitgerold en werd ook Esmay weer wakker...even gespeeld en geknuffeld en toen weer een gewone fles gegeven. Toch maar eens een M speen geprobeerd en dat ging hardstikke goed! De fles ging op het gemakje leeg zonder zich te verslikken oid! Dus we gaan eindelijk een maatje groter met de spenen..

4 flessen ga ik nog maar niet proberen vandaag, daar krijgt ze niet genoeg voor binnen...Als ik het wel zou doen krijgt ze maar 730 binnnen vandaag, da's een beetje te weinig...

Nou meiden, fijn weekend allemaal !

10. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wij zijn allebei aan de smerige smeerseltjes, hopelijk dat die rot-schimmel snel oprot! Beeh, vanochtend bloedde het toen Thije had gedronken, au! Ben wel heel blij dat ik de ingevroren melk toch kan gebruiken.

Over een tweede kindje: er valt niets te voorspellen. Ik kijk soms naar mijn twee kinderen en ik wéét dat ze allebei uit dezelfde twee personen voortkomen, maar verder... Ze zijn zo enorm verschillend. Sofia moeilijk en druk (al vanaf haar geboorte - is zo grappig: als ik nu terugkijk op toen ze net geboren was, herken ik haar heel erg in die pasgeboren baby), Thije zó braaf en meegaand.

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat een lieve foto in jouw banner, Wencke! Misschien heb je hem al wel een tijdje, maar mijn oog viel er net pas op... Wat akelig dat het vanmorgen bloedde. Hopelijk doen de smerige smeerseltjes goed hun werk en ben je snel van de spruw af.

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jen, wij hadden vorige week iets soortgelijks. Nynke leek ineens minder interesse te hebben voor haar melk. Ze dronk haar flesjes niet helemaal leeg en speelde steeds met haar speen. Ik dacht in eerste instantie ook dat dat misschien het moment was om over te stappen van 5 naar 4 voedingen. Maar voor de zekerheid probeerden we een andere speen (met 3 gaatjes i.p.v. 2) en het probleem was accuut opgelost. Nynke drinkt nu weer al haar 5 flessen leeg. Blijkbaar was ze toe aan een nieuwe (snellere) speen. Misschien is dat bij Esmay ook wel het geval.

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Debby, heb je lekker geshopt? Nog wat leuks gezien en/of gekocht? Veel swing plezier vanavond! :)

14. stiekel

stiekel Bekend lid

JEN
    hoeveel krijgt Esmay nu dan?
    want als ik bij Tim alles optel zit hij ook maar op 780.

s'morgens 210/7 plus 2 schepjes nutrix
    s'middags 180/6
    s,middags 180/6
    s'avonds 210/7 plus 2 schepjes nutrix

en rond 18.00uur als hij niet slaapt tenminste zijn groentehap

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Stiekel, lekker druk weekend heb jij. Gelukkig wel met een rustig begin van de dag zo, samen met Tim. Wat fijn dat hij al voldoende heeft aan 4 flessen. Die ene voeding scheelt toch maar weer. Hier zitten we nog steeds op 5 (van 200cc).

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Roelie, wat sneu dat Jens zoveel last heeft van zijn tandje en daardoor erg huilerig is. Verwen hem vaandaag maar met wat extra aandacht en liefde. ;) Veel plezier met jouw vriendin vanmiddag!

17. stiekel

stiekel Bekend lid

ja lekker rustig zo
    want tja het raceseizoen voor gerard is weer begonnen
    normaal ga ik ook mee hoor maar niet tijdens de traningen

en idd het scheelt wel kwa flessen maar ik heb eigenlijk het idee dat hij nu te weinig krijgt.
    omdat hij dus ook niet elke dag groente of fruithap krijgt.
    of vergis ik me hierin.
    ik weet het echt niet meer van Arend te herinneren.
    mijn geheugen is niet zo best meer :rolleyes:

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Peetje, wat heerlijk dat je weer zo lekker in jouw vel zit. Goed om te horen (lezen) dat je je voor 100% goed voelt als mama. Is het strippen van de zolder helemaal gelukt? Wat een karwei, zeg. Hiep hiep hoera voor Martijn die zelfstandig van rug naar buik kan rollen. :whistle: Goed hoor. Nynke rolt nog helemaal niet. Ze verplaatst zichzelf al wel: kruipen kun je het niet noemen, maar ze duwt zichzelf met haar beentjes omhoog. Ook draait ze zichzelf op deze manier. Dat is best een grappig gezicht: dan leg ik haar in de box en even later ligt haar hoofdje op de plek waar eerst haar voetjes lagen. :confused: Veel plezier in het theater vanavond!

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben natuurlijk geen arts en ik heb er geen verstand van, maar 780 cc lijkt me inderdaad wel weinig. Je moet toch anderhalf keer zijn lichaamsgewicht geven? Dus als hij bijvoorbeeld 6 kilo weegt, dan 900 cc melk geven? Of geldt die regel alleen voor pasgeboren kindjes? Nynke drinkt precies een liter per dag (ze zou wel meer willen, maar dat krijgt ze niet ;) ). Maargoed, ieder kindje is weer anders en als Tim hier voldoende aan lijkt te hebben zal het wel goed zijn, toch? Als het binnenkort warmer weer wordt en Tim dus ook meer gaat zweten, zou ik wel proberen om hem iets meer vocht binnen te laten krijgen. Maar als je twijfelt, kun je het natuurlijk ook even navragen bij het cb.

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, ik zie nu net pas dat jij anders rekent dan ik: jij rekent de hoeveelheid water, ik reken de hoeveelheid melk. Ik weet eigenlijk niet wat juist is voor dat regeltje van anderhalf keer het gewicht van de baby. Toch maar even nakijken...

Deel Deze Pagina