Heerlijk toch! Dat vind ik het leuke van een tweede, dan zie je vaak dat de jongste helemaal dubbel kan liggen om de oudere broer/zus . Heerlijk toch?! Over de meeting dinsdag, wat zal ik voor lekkers voor jullie in huis halen?
Ach, mij ook niet. Als ik naar Ryan kijk, denk ik "doe mij nog maar 10 zulke jongens ". Als het maar gezond is, dat is het belangrijkste!
Zo, mag me weer even door een behoorlijk aantal pagina's worstelen.. Dees, ja idd.. we zitten al op de nr. 2 melk nu. We zijn ook over op "standaard" ipv hypo-allergeen. Werking ervan is niet bewezen na 6 maanden.. en ja, scheelt wel 5,- per pak! Enne.. de 8400 grens bereikt.. dat jij nog geen RSI hebt.. pfffff Jen, wat fijn en leuk dat je toch meegaat naar Blijdorp!! Met mijn moeder gaat het wel iets beter. Ze heeft nu dat kastje bij zich. Is vanaf donderdag naar de camping gegaan om even lekker tot rust te komen. Hopelijk werkt het! Dafje, heb er ook wel over nagedacht om Nutrix in ieder fles te doen.. maar we beginnen morgen met fruit erbij. En heb vandaag van die bambix koekjes vanaf 6 maanden gehaald. Daar smult ie ook lekker van.. hij sabbelt wat én krijg toch wat binnen. Denk dat hij gewoon écht meer behoefte aan vaste voeding krijgt nu. Dus we gaan er maar eens vaart achter zetten. Wat goed dat fenna al een week medsvrij is! Hoe gaat dat eigenlijk? groeien ze daar overheen? Of tot welke leeftijd kunnen de klachten blijven en/of terugkomen? Wat grappig dat je zwager langskwam! Is dat van jouw of Jeroen's zus? Of zit hij daar tijdelijk voor werk of zo? Wanneer mag je trouwens "dat ene" verklappen?? Ben nog steeds nieuwsgierig!! Fenna haar eerste thee.. "gewone" thee? leuk zeg! Stasia, wat super die carrière move van Ibo! Snap alleen niet.. "zijn salaris blijft wel hetzelfde, dus in principe krijgt hij salaris verhoging" Maar hoe bevalt zijn nieuwe stekkie hem? Roelie, hoe gaat ie nu? nog steeds in vreugdestemming? Al e.e.a uitgepraat met René? Melanie, Gelukkig was zijn duimpje niet gebroken! hoe is het nu met Angelus? Wat een mooie/lieve foto trouwens van broer en zus! Rachel, hoezo begrijpt je baas niet dat je niet extra wilt werken? je hebt toch een contract voor minder uur? of zie ik dat verkeerd? Indigo, jammer dat je huisje toch niet is wat je er van verwachtte. Kan me voorstellen dat je je geen grote verbouwing op de hals wilt halen! Maar jullie huisje komt vast nog wel! Het komt zoals het komt. Wij hadden ook met ons huis.. de verkoper bleef stug op een eindbod.. wij ook.. ik zei, als het ons huis is dan gaan ze nog wel overstag. En ja hoor.. het heeft zo moeten zijn zeg maar. Maar wat balen van je klachten zeg!! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Maar wat voor pijn heb je precies? Echt gewrichten? Ik heb zelf namelijk iedere ochtend als ik wakker wordt 2 "dode" armen.. het begon jaren geleden met alleen een "dode" pink.. en nu is het helemaal pet.. allebei de armen.. Blondie, hoe bevalt het in je nieuwe huisje? En hoe gaat het met je zwangerschap so far? En ben je het afwassen al zat? Wencke, oef spruw.. kan je dan eigenlijk nog wel BV geven? Beterschap ermee! Weet je trouwens al of je de 21e kan? Maria, wanneer ga jij eigenlijk weer werken? Peetje, wat goed dat Martijn nu ook kan rollen van rug naar buik!! =D> Debby, veel plezier bij de salsaparty vanavond! Heeft Melina ons nu ook helemaal verlaten eigenlijk? Zijn er nog dames die 21 mei mee willen met de mini-picknick-meet? Gisteravond verjaardag gehad, lag ook twee schattige jongedames te slapen boven. Zó rustig..! pfff was gewoon jaloers.. haha.. Vandaag beetje wezen shoppen voor dingetjes in ons nieuwe stekkie. Wil echt een hele andere inrichting hebben.. we'll see wat het wordt! Wat voor kleur ogen hebben jullie kids eigenlijk? Mika heeft inmiddels beetje grijsblauw met in zijn linkeroog een bruine streep:
Hoi meiden! Ivm de nogal slechte weersvoorspelling voor morgen hebben Ruby en ik onze ballenbakdeet een weekje verschoven: Wie gaat er zondag 13 april mee naar Houten? Ik ga bankhangen met manlief die net thuis is, fijne avond allemaal!
Hallo meiden, Daar was ik al weer, goh lijkt wel of ik niet werk IK ga eerst eens even zorgen dat ik een bak koffie krijg (dat klinkt gemeen ) Dan ga ik zo eens even reageren. Nou Heb vandaag wel wat cliëntjes gehad, om 16uur en die moesten om 17uur weer terug want ze moesten eten en de rest van de dag nopes. Ik viel op een geven moment zowat in slaap. Quinn heeft heerlijk papa lopen treiteren, hij krijgt het voor elkaar om een speen te krijgen in de box, van mij krijgt hij die niet, vind die dngen voor in bed en in de wagen en meer niet. Ook heeft Quinn voor het eerst gestaan Als Quinn op de commode ligt dan trekken we hem altijd overeind aan zijn handjes tot zitten en nu trok hij zijn benen recht tot staan. Ook was hij heerlijk gaan dansen in bed, totdat hij met zijn hoofd tegen de bovenkant aan kwam en ja dat doet zeer. Dus Quinn heeft papa heerlijk bezig gehouden
FF snel nog dan... Gwen lieve foto van Mika! Jee wat groeit die knul hard! 21 mei lijkt me heel gezellig, maar is op een woensdag, misschien moet ik werken maar ik zit anders sowieso met 2 kids op school tot 12.15 En Melina heeft idd het forum voorgoed verlaten
Nou goed, kijk maar of je dan kan.. misschien dat iemand de meet trouwens in de agenda kan zetten? *edit* staar er al in zie ik.. En ja idd.. Mika groeit als kool.. (in de lengte dan) maar dat vind ik sowieso van alle beebs! Als ik wel eens naar oude foto's kijk denk ik..
Ik kan ook niet de 13de, heb een etentje bij mijn teammanager met de rest van het team en alle aanhang!
Gwen, zo wat is mika al veranders, lekker bolkoppie krijgt ie. Kan het niet laten, nog 1 voor het lach bewijs. oke nu stop ik er mee hoor.
Wat wordt Mika groot! Jeetje...wat gaat het toch hard he?! Zo grappig, want bij Ryan zie ik het niet zo heel snel, maar als ik nu naar Mika kijk, denk ik wow! En ik werk helaas op woensdag...jammer! En Ryan heeft nog steeds blauwe ogen, denk ook dat het zo blijft. Haha die Quinn, die heeft Piet zeker gezellig bezig gehouden!
hahaha Debby ik bedoelde dat het mij niet uit maakt, wat je haalt voor dinsdag hoor vind alles prima, hahaha Ik zou het wel leuk vinden als ze een meisje krijgen, maar dat omdat ik dat wel leuk vind voor estrella tussen al die jongens.
ah lief! en bol koppie valt wel mee.. ligt meer aan de foto denk ik.. zijn koppie is wel nog klein vind ik namelijk..
We gaven Ryan trouwens vanochtend banaan (uit eenpotje) en het smaakte toch ranzig! Volgens mij was het niet goed meer...ik ehb het potje maar weggegooid. Arm kind...hij vond het ook helemaal niet lekker. Maar ik proefde pas na die tijd . Hebben jullie al eens banaan uit een potje geproefd/geprobeerd?