misschien is deze foto wat duidelijker.. (qua verhoudingen) Had die andere meer geplaatst omdat je daar die bruine streep beetje kon zien.
ieuw.. nee zelf nog nooit geproefd.. we gaan morgen pas met fruit beginnen Maar had ie al veel gehad dan?
Nee gelukkig niet, maar een paar hapjes, hij vond het vies en spuugde het meeste er dan ook weer uit...gelukkig maar! In het vervolg proef ik dus eerst wel even .
Deb: Lekker aan de shop/wandel geweest, was vammiddag heerlijk weer, hier teminste stasia: Fijn weekend in Breda! Jen: Ja 2 weekenden achter elkaar dit keer, heb afgesproken met mn leiding gevende dat ik de 1zondag van de maand mee help met een vrijwillerster Aangezien die maar schaars zijn, zijn we er zuining op. Dus iedere 1ste zondag van maand werken en plak ik gelijk daar me werk weekend aan en dan kan het wel eens gebeuren dat ik dan 2 weekende achter elkaar heb. Wat lekker dat jullie even kunnen bijtanken en goed van Esmay dat ze lekker goed geslapen heeft op een klein flesje. Wenke: Auwts tot bloedens toe zeg, hopelijk zijn jullie er snel vanaf Peetje: Spannend de eerste logeer partij, ben erg benieuwd hoe het gaat! Tari: Leuk het kamertje weer wat opgepimpt ben erg benieuwd naar de foto! Leuke foto van de trotse broer, straalt er ook echt vanaf, heerlijk om te zien Maria: Wow wat leuk zo'n uitgebreide reactie van jou! Gwen: Hey meis leuk je weer te zien hoor! Nee nog geen rsi , wel onwijs getrainde vingers hihihi Wat word Mika groot zeg wauwwww. Hier beginnen de oogjes heel langzaam te veranderen naar bruin, ben ik ook wel blij mee, ben gek op bruine ogen hihi Gwen ik kan oko niet mee, ik werk altijd op woensdag Roelie: 13 april heb ik al een afspraak staan, dus kan niet mee Nou geloof dat ik er zo wel zo beetje was hehe
whahhaha ja maar er komen ieder ekeer berichten bij denk ik dat ik bij ben, kletsen jullie er weer een pag bij hihi
Doet me ineens denken wat mijn moeder altijd tegen mij zei, Dees jij hebt piano vingers. Denk dat ik het nu maar omgooi tot typevingers
Estrella heeft alleen een geboorte (moeder)vlek in haar nek als sinds haar geboorte zat alleen altijd verstopt in de mega nekplooi, hihihi Het is geen grote hoor.
Mika heeft er één tussen zijn ogen én op zijn haargrens in de nek een paar. Die in de nek zijn wat "vuriger" van kleur.
no way.. schop je hem dan echt het bed uit? Als ik ziek ben laat ik me echt niet het bed uitschoppen..