yeps, hij vind het niet erg hoor, hij vind het heerlijk slapen op de bank. Geloof me als ik weinig slaap dan kan hij me wel schieten en ik hem want heb dan een humeur om te knallen En nu ga ik echt ben zo terug
Yep, H heeft er ook eentje in haar nek, in de haargrens, voor zover ze haar heeft dan Heb wel het idee dat ie de laatste tijd al wat minder vurig is.
Wat een leuke en lieve foto's, Melanie en Gwen! Tjee, Mika is echt al een jongetje en geen baby meer zeg! En Estrella lacht wel heel lief met haar grote broer.
Lieve Fenna, Hester was natuurlijk wel heel verdrietig dat er geen Ikke meer was, maar ze vindt het wel heel lief dat ze hem een keertje van je mag lenen
@Debby: ik wil dinsdag graag: verse cappuccino met veel romig schuim, overheerlijke zelfgebakken warme appeltaart en live-geklopte slagroom... (Maar gewoon een lekker bakkie met een koekje zou ook al super zijn, hihihihihi....)
Het nadeel is dat ik weer aan het "lijnen" ben en dan dus die appeltaart weer weg moeten gooien, dus helaas...en de koffie komt wel goed . En voor een lekker koekje kan ik denk ik ook nog wel zorgen
Ik zal gewoon iets lekkers en gezonds halen . Komt vast helemaal goed en anders komen jullie gewoon NOOIT meer
ehm.... maar dan begrijp je het niet goed.... je hoeft niets weg te gooien, want IK ben niet aan het lijnen, dus je hoeft m alleen maar voor ons te bakken hihihi
Anyway, ik ga mn bed maar eens opmaken, dan kan ik zodirect lekker in een fris bedje duiken. En nu maar hopen.... dat Hester WEER (jawel: jullie lezen het goed!) tot half 9 uitslaapt!