Hahaha Maria, ik snap ook helemaal niks van alle schema's die ik soms voorbij zie komen Alleen daarom zou ik al langer doorgaan met de BV. Lekker zonder klok een beetje aanrommelen. Zo voelt het tenminste vaak wel Melanie, wat een lieve foto! Deb, jaaaaaaaaaaaaaaa interesse voor kopie-ceedeetje Kan ik dan mooi dinsdag meenemen Gwen, wat een mooie streep heeft Mika in z'n oogje! Vincent lijkt lichtblauwe kijkers te gaan krijgen. Heel apart, want ik heb bruin/groen en JP grijze ogen. Mijn zwager heeft wel blauwe ogen, dus ik hoop niet dat ze raar gaan denken nu, Vincent heeft een flinke ooievaarsbeet achter op zn koppie zitten. En voorlopig denk ik dat hij witblond of licht rossig haar krijgt, dus als 'ie zo rood blijft dan is 'ie wel heel zichtbaar door zijn haren heen. We kunnen de 21ste vergelijken
Hihi kan me voorstellen dat het voor jullie idd ingewikkeld is, dat is jullie voordeel van een kant en klaar maaltijd. Moet zeggen dat wij hier nog steeds op vezoek voeden hoor, alleen voor de laatste fles maken wij hem wakker.
Debby hou me ook aanbevolen voor een kopietje. Esther, dat vind ik dus ook een voordeel. Ze komt wanneer ze komt, maar dat heb ik met de FV bij Angelus eingelijk niet anders gedaan hoor.
Yepsss, ook hier heeft de ooievaar flink gebeten. Nynke heeft meerdere plekjes op haar voorhoofd, op haar oogleden en in haar nek. Het is nu al veel minder dan net na de geboorte, maar eigenlijk wisselt het steeds (de vlekken zijn niet altijd even goed zichtbaar). Soms worden de vlekken ineens weer heviger, bijvoorbeeld als Nynke zich boos maakt. De kraamhulp vertelde ons dat de vlekken meestal in de loop van het eerste jaar verdwijnen, maar dat ze ook nog jarenlang (in mindere mate) kunnen blijven, zeker wanneer je kindje zich niet zo lekker voelt of zich druk maakt. Zie je bij Mika ook verschil, bijvoorbeeld dat het heviger wordt als hij zich niet zo lekker voelt?
Oh, dat wordt dan de meeting van de 'gebeten' kindjes. Degenen die tot nu toe komen, hebben allemaal een kindje met een ooievaarsbeet.
nee niet echt, net meer verbaasd dat iemand bij een kindje van 8 weken voeding aan het rekken was, omdat er maar 3 uur tussen zat.
Het is toch vrij normaal om zo'n jong kindje om de 3 uur te voeden? Wij hebben in elk geval ook nog heel lang om de 3 uur gevoed omdat Nynke nog niet zoveel tegelijkertijd kon drinken en daarom om de 3 uur behoefte had aan melk. Wij hebben daardoor nog vrij lang op 7 a 8 voedingen gezeten. Tjee, wat lijkt dat eigenlijk al weer lang geleden...
Ja lijkt mij ook vrij normaal, je kindje geeft op een geven moment vanzelf wel aan dat er langer tussen kan Wij volwassenen pakken toch ook eten als we trek hebben, bij de baby's is dat net zo, maar volgens mij word daar dus niet over nagedacht