wist dat jij die foto met de koffie kon waarderen, hahaha Maar eh voeding rekken bij een kindje van 8 weken. Tja ze moeten meteen van alles tegenwoordig, valt me al vaker op
Welterusten dames! Ook ik ga uitloggen, nog een kop thee zetten en laatste flesje voor Nynke klaarmaken.
meiden ben bezig met een nieuwe site voor Estrella, vind die van todler nogal onoverzichtelijk en lastig werken met een kalender/dagboek. http://estrella-anastasia.blogspot.com/ Ik hoor het wel wat jullie er van vinden. Nu ga ik echt
mijn meeting met roelie gaat morgen niet door vanwege het slechte weer hier ook een ooievaarsbeet oftewel aardbeivlek op zijn balletjes.de vlek veranderd eigenlijk nooit is gewoon heel erg aanwezig maar groeit gelukkig niet meer.
heb net mijn verjaardagskadootje vast gekregen van hicham. een nieuw fototoestel,ben er echt superblij mee. het is een nikon d40.echt een superding. heb ook al een superleuke foto gemaakt van rayan met zijn nieuwe oefening. zie de achtergrond op mijn hyves.
Goedemorgen meiden HIer weer een redelijke nacht, hoefde er maar 2 keer uit, om 4 uur en 7 uur een poging gewaagd, maar om half 8 vond Quinn het wel tijd voor een fles. Hey Ruby, Jammer dat jullie uitje niet doorgaat zeg. Wat een gaaf cadeau van Hicham, zoiets kan je goed gebruiken met 3 mooie kinderen.
ook goedemorgen zo klaar voor de nieuwe dag. was gisteravond pas om 24.15uur thuis ook Tim heeft een ooievaars beet in zijn zij dus die valt niet op ik denk dat we straks die gaan want Tim moet in bad met zijn zalf en word dan behoorlijk glad. dus zet het badje maar in de kamer op de grond (voor het geval hij uit mijn handen glipt)
Goedemorgen, Zo, om 9.00 uur was meneertje het wel zat in bed, dus ben ik een keer (ipv Arnoud) met hem naar beneden gegaan. Arnoud vroeg al wat ik ging ding, haha, maar gelukkig bleef hij lekker liggen. Mag ook wel eens! Vannacht was het behoorlijk laat (was om 2.00 uur thuis), maar het was dan ook supergezellig. Heb op een gegeven moment 4x achter elkaar gedraaid, wow...kon zo achtervallen. Maar het was weer super, volgende week zondagavond weer een party . Enne...foto met koffie...heb ik iets gemist Melanie? En wat een supergaaf cadeau Ruby! Dus dat wordt heeel veel foto's maken .
snik heb net onze oude topic zitten lezen, poeh dat waren spannende tijden zeg. Wat konden we lullen hihi Quinn slaap trouwens erg onrustig, hij verslikt zich iedere keer, gaat dan hoesten en is dan wakker Zo hebben we het nog niet gehad, en ben blij als het maandag is, want dit is voor hem geen doen. Ik heb trouwens weer een verkoudheid te pakken met een enorm vervlende vast zittende hoest Huisje ziekenboeg Straks maar eens douche en dan weer werken, bah heb geen zin vandaag, maar ja het moet he.