Hahahaha Lopend je doos uit lol: Ik lig dubbel Serafijntje, lief dat je naar mijn mams vraagt Ze komt vrijdag naar huis (wel met 4 dagen in de week dagbehandeling/activiteitenbegeleiding). Dat is mooi, maar tegelijkertijd ook heel jammer. Want het betekent dat er op korte(re) termijn eigenlijk niks meer te verwachten is qua vooruitgang. Prettig is natuurlijk wel dat ze lekker in haar vertrouwde omgeving zit. Hopelijk heeft dat een positief effeect op haar. Lekker verwend met een nieuwe camera, Ruby Lekker genachtbraakt, Deb! De site van Estrella vind ik erg mooi, Melanie.
Goedemorgen dames Indigo jeetje zeg dat is niet niks dat jij en Yindi zich zo beroerd hebben gevoeld. Hele dikke knuffel voor jullie. Jammer van het huis, maar wel goed dat je nu achter die dingen komt in plaats van dat je het huis al had gekocht Roelie van harte gefeliciteerd. Goed hoor Ik ga voor je duimen dat je het erg naar je zin krijgt. Welkom weer in de grote mensen wereld. En toppie voor je Jens. Gwen spannend hoor die ontwikkelingen voor je huis in de verkoop en het huis dat jullie gaan kopen. Duim, duim duim Dees jeetje zeg ik had gehoopt dat het nu rustig aan zou gaan bij jullie en dat Quinn geen last meer zou hebben. Maar het lijkt wel weer van voor af aan te beginnen. Heel dikken knuffel voor jullie Wencke sterkte met de spruw
Als ik vanmiddag even tijd heb dames ga ik het ongiften even uitschrijven. Het is wel lastig. Ik heb dat 1 nu achter de rug. Gelukkig heb ik een handleiding waarop ik kan afturven wat ik heb gehad. Anders zou ik alles vergeten. Verder even rust vandaag. Aankomende week 2,5 dag werken kijken hoe dat gaat bevallen.
nou die huidarts heeft niet gelogen hoor hij was zo glad als een paling niet te zuinig. nu even een fles geven en dan lekker op bedje want Tim is nu behoorlijk rozig.
goede morgen Arie en Sylvester was super! echt dubbel gelegen. We hebben lekker uitgeslapen tot 10.30! Nu gaan we Martijn halen en meteen lekker wandelen want de zon schijnt hier. Maria: theo maassen is ook echt gaaf! in Eindhoven? en jij geen dierenvriend? dat had ik niet verwacht. ooh en gewoon aanvragen want die nutriciaclub kan toch ook voor de groente en fruit hapjes? Gwen: mooie fott's van Mika zeg! Esther: ik voed ook op verzoek met de fles, maar daar zit toch wel echte regelmaat in. Maar ik laat hem niet langr dan 4 uur zonder een voeding. ooievaarsbeet: hier niks te zien
Peetje gaaf zeg Arie en Sylvester, die vinden wij hier ook helemaal geweldig. Ze gaan trouwens stoppen he. Zo jammer
Ik geloof dat wij in Eindhoven gaan ja. Volgens mij is het een try out ofzo. Heb geen flauw idee. Volgende week zondag in ieder geval. Wat zijn er toch weer mooie fotos voorbij gekomen. En Tari je site ziet er goed uit. Een heel stuk overzichtelijker dan die andere ja. Hier geen ooievaarsbeet voor zover ik weet. Ook geen moedervlekken. Ben ik ERG blijj om aangezien ik een en al vlek ben. Zonder te overdrijven. RubyWat een leuk cadeau van Hicham zeg. Ik zal snel op je hyves gaan kijken. Muur Hoe was je nacht? Ik ga deze week naar A'dam voor het paspoort maar ik, haal em op en ga gelijk weer naar huis. Ik ga met de trein en wil tussen 2 voedingen in gaan. Gwen Ik moet 21 april weer werken, morgen over 2 weken dus. En wat is Mika al groot zeg. Hij is erg goed opgedroogd, en zeker als je bedenkt hoe klein hij was. Esther Wat fijn dat je mamsie naar huis mag. Ik hoop dat jullie nog lang met elkaar kunnen genieten, vooral van Vincent. Ze is volgens mij super trots op hem!! Linda Ben wel benieuwd naar je ontgiftingsverhaal. Stiekel[/b] Ikheb het denk ik gemist of er overheen gelezen maar waar is die zalf voor?? Hier een goede nacht. Na een week 5-6 uur kwam Eva vannochtend om 7.15 Precies wat ikhoopte want ik wil haar voortaan om 7 uur de borst gaan geven. Is de fijnste tijd icm mijn werk. Zat ik me een partij op te naaien over waar ik op mijn werk moet gaan kolven. Zeker omdat die andere collega ook moet kolven. Kom ik vannochtend tot de heldere ingeving dat wij helemaal niet op dezelde dagen werken! Ik ga namelijk op ma-di-wo- werken en zij werkt op do-vrij. Heb ik me al die tijd voor niks zitten opnaaien. Ik heb vannacht ook gedroodm over kolven ophet werk. Nou ja het was een nachtmerrie en ik werd badend in het zweet wakker. Ruby en Roelie, hier schijnt de zon.....
Goedemiddag, Zo weer terug uit Breda. Mannetje ligt op bed en Ibo moet zo aan het werk. Gister toch iets vreemds gehad. Deniz lekker gedouched en na de douche raakt hij compleet in paniek en niet meer stil te krijgen. Zo hard krijssen nou dat hebben wij nog nooit meegemaakt. Gelukkig kwam mijn moeder even te hulp want ik zat gewoon mee te huilen. O wat vind ik dat erg dat je ziet dat je kleintje zoveel verdriet heeft en je niet weet waarom. Verder heb ik het idee dat hij veel meer aan het sugen is sinds hij bijvoeding krijgt dus ik stop er ff mee en ga kijken of het spugen weer weg gaat. Gwen: Ibo krijgt het zelfde salaris maar hoeft minder uren te maken. Dus hij krijgt in principe meer snappie? Deniz heeft in zijn nekje ook een aantal kleine rode vlekjes. Jen: Zeker kunnen we een keertje afspreken als ik weer die kant uit moet. Laat het tegen die tijd wel weten. Debby: Hier ook weleens banaan gegeven en het zelf ook geproeft en ik vond het lekker. Dus waarschijnlijk niet goed meer ofzo Ruby: Wow das een tof kado!!!! Nu lekker veel foto's maken. Jammer dat het uitje niet doorgaat vandaag, en ik kan volgende week niet. Ik ben al 2 weekenden op pad en wil het volgende weer even lekker rustig aan doen. Die week daarna ben ik ook die zondag al weer op pad.
tari nog een leuk feitje over de blog... je kan de datum van de 'entry' aanpassen. Ik doe dat heel vaak, dan schrijf ik een blog en dan pas ik de datum aan naar de dag waarop het daadwerkelijk gebeurde. Zo zou je vanaf de test zg maar de blog kunnen vullen met feitjes.
AMARANTA wij zijn bij de huidarts geweest voor Tim zijn eczeem heeft nu 3 zalfjes gekregen 1 voor dagelijks in bad (even onderdompelen,insmeren en weer in bad) 1 voor 2keer dags insmeren (eczeem uitdrogen) 1 hormonen zalf 2 keer per week en over 3 weken weer terug komen bij huidarts DEBBY idd dan was die van jullie niet goed want normaal is het wel lekker(alleen te dun) geef zelf het liefst gemengde fruit is ook wat dikker RUBY staat de comp al vol met foto's hahahaha
Hester heeft ook nog geen moedervlekken, daar hadden we het hier toevallig laatst ook al over. Want ik zit namelijk ook onder. Maar het schijnt dat ze helaas ook juist pas na een paar maanden of zelfs een paar jaar ontstaan. Want als ik op mijn babyfoto's kijk, zie ik mijn 'Madonna-vlek' op mn bovenlip ook nog niet Hester heeft weer doorgeslapen, ze begon nu wat te brabbelen om 7 uur. Relaxed! Jammer dat je niet even kunt 'daten'. Enneh... mijn aanbod staat nog steeds hoor, dat ik t voor je ophaal! Je hebt wel aan haar uitgelegd dat dit dus voortaan altijd zo moet? Hihi, lachen dat je je voor niks hebt zitten opvreten.... hoe herkenbaar Ja, hier ook al de hele dag! Heeeeeerlijk weer!
@Ruby: wat een goed cadeau van Hicham, echt leuk! En een mooi ding ook, wij hebben de oudere versie, de D50, echt geweldig goed.
@Stasia: ach wat zielig dat Deniz ineens zo overstuur was Als je het idee hebt dat hij sinds de bijvoeding meer spuugt zou ik daar idd nog even mee stoppen. Wat geef je hem nu normaal gesproken? Groente? Nutrix?
Heb hier gisteravond goede sier gemaakt bij onze nieuwe buren. Ik ben nogal een kattofiel, en ben erg gevoelig voor katten in nood. De poes van deze Engelse buren was al een week spoorloos en ze wonen er nog niet zo lang. Dus paniek natuurlijk, ze hadden al posters opgehangen en overal in de bus gedaan. Ik hoorde gisteravond een heeeeel zielig gemiauw. Wim vindt altijd dat ik dan overdrijf en dat het gewoon een poes buiten is. Maar uiteindelijk ging hij toch even kijken (ik lag al in bed). En ja hoor.... daar zat een zielig poesje bij de buren voor een dichte deur. Ze hadden daar een feestje dus ze hoorden het niet. Wim belde aan en het idd het verloren schaapje. Ze waren 'over the moon'. Buuf is hooghoogzwanger en hormonen stroomden over haar wangen, hihi. Maar wel erg tof dat t beestje terug is, ik zou er ook kapot van zijn.
Wow, wat een heerlijk weer vandaag! We zijn lekker naar Artis geweest en hebben direct een jaarabonnement gekocht . Dus dat wordt lekker regelmatig naar Artis . Melanie: de nieuwe site van Estrella wordt erg mooi zeg! Heel overzichtelijk! Hoe maak je die site? heb je daar geen speciale software voor nodig? Linda: ben erg benieuwd naar het ontgifitgingsverhaal. Esther: wat fijn dat je moeder vrijdag thuiskomt! Ik hoop dat het inderdaad allemaal goed bevalt! Indigo: helemaal vergeten inderdaad over het huis . Jammer dat het niet door is gegaan, maar als er zoveel moet gebeuren, gaat het inderdaad te veel kosten. Maar wel fijn dat je er op tijd achter bent gekomen! En gewoon rustig verder zoeken. Er komt vast nog wel iets op jullie pad. Dees: ik dacht dat jij foto's aan het uploaden was op Hyves? Op heb ik erover heen gekeken? Kon geen nieuwe foto's vinden... Gwen: was jullie huis eigenlijk al verkocht? Er waren toch mensen die nu een bod hadden gedaan? Maria: wat heerlijk dat Eva zo mooi op tijd kwam vanochtend! Hopelijk houdt ze dit nu ook vol, zou wel lekker zijn als je straks ook aan het werk moet inderdaad. En wel fijn zeg dat je net deandere dagen werkt dan jouw collega, kan je dus toch rustig zitten kolven. Stasia: kreeg je moeder Deniz uiteindelijk wel stil? En heb je nog enig idee wat het geweest zou kunnen zijn? Muriel: ook Hester heeft het dus begrepen! Heerlijk, hopelijk houdt zij ook deze goede lijn vast . Wel lief van Wim dat hij uiteindelijk toch even ging kijken.
We waren trouwens even met Ryan in de vlinderkas in Artis en toen kwam er een verzorgster eraan dat ze de vlinders uit de kas ging halen die eruit konden (dus de vlinders die uit de cocon waren). Dus wij gingen evenkijken. Alle kindjes die erbij stonden mochten dan een vlinder op hun vinger laten zitten en deze dan naar fruit of naar een boom brengen. Heel erg lief. Stond er dus ook met Ryan en hij kreeg op een gegeven moment ook een vlinder, maar de vlinder wilde niet. We hebben het maar zo gelaten, want we zagen die grijpgrage handjes al zo'n vlinder kapotknijpen,
Hahah, Dees, ik lees net dat niet JIJ, maar Melanie foto's aan het uploaden was op Hyves, dus ga daar even spieken .
Helleu! Zo hé wat een weertje vandaag! We hebben het er dan ook even flink van genomen en zijn richting mijn ouders op de camping gereden en daar een flinke wandeling gemaakt. Héérlijk! Mika heeft er gewoon een kleur van gekregen! Daarna nog even langs ons (toekomstige) huisje gereden.. oeh.. zó spannend allemaal! Debby, ja we hebben vrijdag een bod gekregen. Wij hebben een tegenbod gedaan.. nu horen we hopelijk morgen weer van hen. Ik ga ff op de bank neerploffen.. ben knock out haha.. misschien tot straks!
Hey meiden! Heb even geen puf om te reageren.... Vanmorgen om 08.30 moesten we in Dordrecht staan voor een honkbalwedstrijd (en verslaafd als ik ben aan honkbal ga ik dus, bijna, altijd mee, zo ook vandaag) We schrokken pas om half 8 wakker... Esmay heeft dus weer voortreffelijk geslapen en wij ook ! Alleen vandaag wil ze niet echt drinken en slapen... Vanmorgen 100 cc, de tweede fles maar 60 cc , de derde fles 180 cc en de vierde fles 160 cc ..... Ze is verder gewoon tevreden, lijkt gewoon geen honger te hebben.. Lacht alles bij elkaar en wil overal bij zijn! Heel gezellig, maar ook vermoeiend. Zeker als je al heel de dag barstende koppijn hebt.. Ik ben dan ook vanavond maar niet gaan dansen. Wel jammer, want nu ben ik al 2 keer niet geweest en volgende week kan ik ook niet... Nou ja, het is niet anders!