Ooops...dat was dus rennen! En hebben jullie Esmay meegenomen naar de honkbalwedstrijd? Ach...als Esmay verder geen honger heeft, dan zal ze wel genoeg hebben neem ik aan! Wel jammer van het dansen...maar ja...met hoofdpijn dansen is ook echt niet fijn!
Jen: mooie foto te paard (en ik zeg niks van houding, het is hier geen Bokt en zelf ben ik ook geen wereld ruiter haha) Dafje: veel plezier in Friesland Peetje: ja de speen zit op zijn kop, ik gaf hem zo aan hem en hij bleef erop sabbelen dus ff foto gemaakt Maria: de vaatwasser is er nog niet was een miscommunicatie) maandag komt ie als het goed is. 20 weken echo is op 14 mei en ik ben benieuwd of het dan een Franske of Francine is Roelie: 13 april gaat ook niet helaas, dan hebben we een communie feest Tari en Gwen: leuke foto's van jullie kids Wencke, wederom beterschap. Heeft Thije er nu ook last van of toch niet? Gwen: aparte streep heeft Mika in zijn ogen, wel mooi. Ben benieuwd of dat zo blijft Ruby: leuk verjaardagskado heb je gehad Tari: leuk blog van estrélla, inderdaad veel overzichtelijker als die toddler site Ik heb vandaag een fietskar gekocht, kan ik lekker gaan fietsen en kan Reese gezellig met mama mee. Er kunnen 2 kids in dus ook al gericht op de toekomst zal van de week ff foto's maken en laten zien
Oh ja, over Blijdorp. Wij hebben gratis toegang tot Blijdorp (omdat we een abonnement op Artis hebben) en wij tellen dus niet mee voor de groepskorting. Ik las dat er meer zijn die bijv. de airmiles ervoor willen gebruiken en dus ook niet voor de groepskorting meetellen. Het scheelt Euro 1,50. Dus misschien een nieuwe telling maken en anders gewoon afwachten. Maar ik vond het wel reeel om even te zeggen.
Sowee, wat is het hier rustig geweest vandaag. Iedereen genoten van het mooie weer? Ik heb vanmorgen lekker gesport en vanmiddag .... mijn trouwjurk verkocht! Ik had hem al een tijdje op marktplaats staan, en er waren ook al wat dames wezen kijken maar iedere keer bleek de jurk te klein/krap te zijn (ofwel de dames waren te dik ). De vrouw die vanmiddag kwam paste hem echt precies, alsof hij voor haar was gemaakt. Hij hoeft zelfs niet eens korter gemaakt te worden. Zij blij, ik blij!
GEFELICITEERD ESTRELLA! Jij was al een hele grote meid, dus jij telt al in maanden Hoop dat je een mooie vermaanddag hebt gehad (aan het zonnetje zal het niet hebben gelegen!)
Goh, Serafijntje, lijkt me wel gek om al die vreemde vrouwen in jouw jurk te zien, of viel dat mee? Toch ook wel weer leuk dat je jurk een tweede leven krijgt, anders hangt ie toch maar te verstoffen in de kast.
Hier op een huilerige en hangerige baby na alles goed! Tandje is er echt goed door nu, te zien en te voelen (auwtsjjjjj) Vandaag dus geen ballenbak,de weersvoorspelling was slecht (hagel, sneeuw)...tsja dat zagen we niet zitten maar het had achteraf prima gekund...nou volgende week gaan we hoe dan ook! Vandaag weer lekker puppies geknuffeld bij vrienden oooohhh wat een droppies ik heb echt genoeg honden maar anders....
Nynke, 20 weken weer zo'n mijlpaal. Inderdaad Estrélla al weer 5 mnd! Hier ook van het mooie weer genoten. Lekker even naar opa en oma, bamboestruiken halen voor de tuin. Daarna meteen bij ons in de tuin gezet. Debby leuk een abbo op Artis. Haha ja was ik en de nieuwe foto's op hyves. Ruby, superkado, lekker veel foto's maken om er mee om te leren gaan, heel vervelend. Hier puilt de computer ook uit van de foto's. Gwen, en nog steeds zin in je huisje, toen je er langs reed? Indigo hoe gaat het meis, alweer een beetje beter samen met Yindi.