Dees je hoeft niet telkens sorry te zeggen hoor. Ik begrijp het volkomen waarom je niet in de mood bent om te reageren. Je hebt al genoeg aan je hoofd met je kleine manneke. Dus geen sorry meer hoor, wanneer je wel weer zin hebt om te reageren komt het vanzelf. Het is geen moeten, toch?
Ah Dees dat geeft toch niks, we zijn hier toch allemaal lekker ego Moet jij vaak weekenden werken trouwens?
Hij was 24 jaar, hij had een complexe handicap Ieder jaar een longontsteking en van zich zelf al heel benauwd, eigelijk wist ik het al dat hij te kwam overlijden, maar dan nog he.... De medicijnen tja, hij geeft gelukkig weinig pijn aan, alleen als er een hele golf uit komt is het huilen. Verder slaap hij gewoon zo weinig en onrustig en lijkt het omhoog komen alleen maar erger te worden.
dankje wel je bent lief! Is ook geen moeten, maar vind het altijd wel fijn als ik op de meeste kan reageren, maar zal het (proberen) niet meer te zeggen
nee 2 weekende in de maand, dus om en om. Beging altijd de eerste weekend van de maand en dan om en om, dit waren dan wel 2 weekenden achter elkaar, maar dat kwam nu even zo uit. Vind het heerlijk hoor weekenden werken, voor ons bijde trouwens, zo heeft piet ook lekker de tijd met Quinn
Dat lijkt mij straks ook lekker, dat René gewoon een hele dag alleen heeft met de jongens...is toch heel anders dan wanneer mama erbij is...ben heel benieuwd in wat voor slagveld ik dan thuiskom
hihihi ja was ik in het begin ook zo bang voor, maar tot nu toe gaat het heel goed Maar jullie hebben 3 jongens, maar denk wel dat er meer begrip komt van de man,
Dat word lijstjes voor hem maken Roelie. Ik vind weekenddiensten dus niets. Zijn juist de enige dagen waarop ik adriaan ziet. Oke doorde weeks 's avonds ook maar dat is pas van af 18.30 uur.
En berichtje 2500......jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj! Ik wil dit bijzondere berichtje dan graag opdragen aan alle bijzondere mama's van het novembermama topic...jullie zijn allemaal lief! En hoewel ik de laatste tijd niet actief meepost denk ik wel dagelijks aan jullie allemaal...ik hoop me straks weer wat beter te voelen en weer wat meer motivatie te hebben om hier wat aanweziger te zijn...door de gebeurtenissen van de afgelopen tijd hier thuis maar ook hier op het forum heb ik momenteel weinig zin in meeschrijven...maar ik lees wel alles.... Dikke knuffffff voor mijn forumdinnetjes!
JAAAAA 2500! You go girl. Hahah en ja hele a-4tjes. Zo ging/gaat dat hier ook hoor. Ach het werkt en hij vind het prima.
Gefeliciteerd! hihi Wat een lief berichtje en ook erg begrijpelijk, geef je zelf de tijd en alles een plek te geven. Dat het thuis weer lekker gaat lopen, want dat heeft behoorlijke ingehakt natuurlijk (hoe staat het er eigelijk mee?) Hele dikke knuffffff terug
Het gaat redelijk hoor, René is nu een paar dagen vrij dus we hebben eindelijk eens even echt tijd voor elkaar...heerlijk we hebben elkaar de laatste weken amper gezien of gesproken... Ik merk dat ik iets beter in mijn vel ga zitten, het hele ziek/griep/verkouden gebeuren begint over te waaien dat scheelt ook, ik krijg weer wat energie...alles lijkt weer wat positiever. Ook financieel zijn de zorgen opgelost daarmee valt ook heel wat van mijn schouders...kan me dus ff helemaal inleven in Jen, hier ook een paar hele zware maanden gehad waarbij ik gewoon letterlijk niet meer kon pinnen Alles hier op het forum heeft er, ondanks dat ik me had voorgenomen me er niet druk om te maken, ook wel ingehakt...wil het niet oprakelen maar ik vind het nog steeds niet leuk dat er iemand zo radicaal is weggegaan door een 'ruzie' met mij...de hele manier waarop...dan denk ik jeetje alles wat we hier gedeeld hebben het afgelopen jaar stelt zeker niet zoveel voor? Dat heeft me wel aan het denken gezet.. Maar goed, geen zin om daar verder bij stil te staan
Muriel: Hij krijgt al een tijd nutrix en dat ging altijd goed. Sinds ruim een week ook groente erbij, en volgens mij is hij toen ook gaan spugen. Ik stop er even mee en kijk het eventjes aan. Anders de 21e even aankaarten bij het CB. Serafijntje: Lekke dat je je trouwjurk vrkocht hebt. Hoeveel heb je er nog voor kunnen krijgen? Dees: Ik neem het je ook niet kwalijk dat je even niet reageert hoor. Is toch wel even schrikken als iemand overlijd. Roelie: Gefeliciflapstaart met je 3000 berichtjes.
Wel fijn dat je weer beter in in je vel komt zitten, want jullie zijn idd een flinke zieken boeg geweest, en dat kost energie, plus dat alle sgewoon door moet draaien. Fijn ook dat Rene een paar dagen thuis is geweest, je wandeld zo snel langs elkaar heen he op een gegeven moment, moeilijk hoor. MAar vind dat je het goed doet hoor, en soms een flinke ruzie kan de lucht klaren, weer even de bijde benen op de grond. Er is hier een hopo gebeurd inderdaad, heel lastig allemaal en vind het geen oprakelen want we hebben allemaal een band opgebouwd, hoe sterk ook. Dat is toch ineens weg Had vandaag ook nog ons oude topic een stuk gelezen en we deelde alles heerlijk. Maar meis neem je tijd ik vind het begrijpelijk en je hoeft je niet schuldig te voelen. Dikke knuff