November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik zat van de week met Niels in de wachtruimte bij de KNO...loopt er een vrij grote man langs in 3 delig pak,kaal hoofd...zegt Niels keihard:

Kijk mama daar loopt Dr. Phil!

De hele wachtkamer lag in een deuk :) :) :)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden ik ga er ook eens op tijd in, aangezien ik de blafhoest heb.
    Ik wens iedereen truste en sweet dreams

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wahahahahhahahahhahahah geweldig!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nu ben ik echt wel

Toedels

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    We moeten er idd heel erg voor oppassen dat we niet langs elkaar heen gaan leven...we gaan sowieso binnenkort eens even met zijn tweetjes uit eten (hehe het kan financieel weer) en als de nieuwe James Bond uitkomt gaan we naar de bios...die date staat alvast :)
    Maar het is hier gewoon altijd rennen, hollen, vliegen en dan ga je heel snel langs elkaar...eigenlijk bizar maar we communiceerden de laatste tijd via briefjes op de keukentafel...jullie wisten meer en beter waar ik mee bezig was dan mijn eigen partner :oops:
    Maar ja je kunt nog zo de goede bedoeling hebben tijd voor elkaar te maken, het moet in de praktijk ook nog lukken he...
    Ondanks alles vinden we elkaar nog steeds lief dat is het belangrijkste...

En over het forum...misschien dat doordat ik zo slecht in mijn vel zat het extra hard aankwam, maar het heeft me echt gekwetst en mijn hele denkbeeld over dit stukje heel erg op zijn kop gezet...ik had het gewoon niet verwacht dat Ilse zo radicaal zou vertrekken, zelf haar postings zou laten verwijderen (al heb ik wel een idee waarom ze dat gedaan heeft)...heb me daar een aantal dagen toch heel erg klote onder gevoeld...

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Truste Dees!
    Ik ga er zo ook vandoor...wens jullie allemaal een fijne ongestoorde nachtrust!

7. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hahahaaaaa, geweldig van Dr. Phil!

Ik ben er dit weekend wederom bijna niet geweest. Heb niet zoveel te melden, we hebben lekker rustig aan gedaan, de kindjes zijn redelijk uitgeziekt, ik ben vanochtend even bij een nichtje op kraamvisite geweest en ik heb net hier even bijgelezen.

Slaap lekker allemaal!

8. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Goeiemorgen! Ha, dit is me nog nooit overkomen!

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Pff... Ik had gisteren op Hyves (de Hyve van mijn vriendinnen-uit-Groningen-groepje) een stukje gezet dat het me nog steeds dwarszit dat de helft niet op kraamvisite is geweest (nee, nog steeds niet...). Dat ik er niet meer heel erg kwaad over ben, maar dat ik het toch nog wel graag kwijt wilde omdat ik het anders ga opkroppen en het er ongetwijfeld op een minder geschikt moment allemaal alsnog uitkomt. Iedereen weer op de achterste benen, dat ik moet ophouden mensen te beschuldigen (huh?) etc. Ik geloof niet dat het op prijs gesteld wordt dat iemand meld dat ze niet te spreken is over de gang van zaken. Toch ben ik blij dat ik het opgeschreven heb, het luchtte echt op! Voel me wel weer een echt (zeik)wijf, maar dat moet dan maar. Ik moest toch nog maar eens serieus gaan nadenken over wat ik eigenlijk van vriendinnen verwacht en wie dus vriendinnen zijn en wie niet....

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden!

Hey Lenthe nu ben jij als eerste :) eens moet de eerste keer zijn he hihi

HIer een goede nacht gehad, lag er lekker op tijd in,maar ja een nadeel van een tv op je slaapkamer, je gaat alsnog te laat slapen :)
    Quinn kwam om 6 uur weer, maar hoefde er maar 2 keer uit en toen was het half 8.

Verder doe ik het overdag rustig aan, vanavond weer werken.

Word volgens mij vandaag een telefoondag.
    De ka
    De apotheek
    Me werk die vast en zeker nog zal bellen over de overleden client.
    Piet is me vast gaat bellen. dat is iedere dag zo.
    hihhihi druk druk druk

Lenthe,
    Jemig zeg volgens mij moeten hun zich maar eens afvragen hoe ze met vriendinnen om moeten gaan.
    IS toch niet zo heel raar dat je teleurgesteld bent dat nog niet al je vriendinnen op kraamvisite zijn geweest. Ik vind je echt geen zijwijf hoor meis, als vriendinnen zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen.

Dike knufff

Koffie tijd :D

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Roelie, je bent lief! Fijn dat je alles nog ff op een rijtje zet van de afgelopen tijd . Het is niet niks geweest. In ieder geval goed te horen dat jij en Rene weer iets dichter bij elkaar lijken te komen. Als Ilse nu ook nog terug zou komen, dan gaat de zon helemaal weer schijnen. Alhoewel ik erg bang ben dat die deur potdicht zit door het resolute vertrek van Ilse :(
    Anyways, Knuf voor jou!

Dees, gecondoleerd.

Wencke, maak van je hart geen moordkuil. Knap dat je het hebt gezegd en ik ben het met je eens. Als je tegen je vrienden je teleurstellingen niet mag uiten, wat is er dan nog over van die vriendschap? Komt wel hard aan, hoor :(

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    3 mama's onder elkaar met de kids die op dezelfde dag geboren zijn

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Nou wij schrokken om kwart voor 9 wakker :confused: Meneertje lag gewoon lekker te kletsen en te wachten tot hij zijn bedje uit mocht.

Wencke: Groot gelijk dat je het hebt laten weten dat dat je dwars zit. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendinnen niet zouden komen. Dat ze dan gelijk op hun achterste poten gaan staan daar stel ik vraagtekens bij. Ik vraag me af of dan wel echte vriendinnen zijn :(

Roelie: Fijn om te horen dat het iets beter gaat tussen jullie. Lekker vooruitzicht een avondje uit met zijn tweetjes.

Zo ik ga hier lekker even genieten van een kopje thee en een ontbijtje.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihihihi, wat SCHERP van jou!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :whistle: :whistle: Hester heeft gisteren en vannacht OOK doorgeslapen! :whistle: :whistle:

Zal ze het dan eindelijk begrijpen?

Alleen ging ze gisteravond nog even een klein half uurtje alle toonhoogten van haar stem uit proberen door de babyfoon, KEIhard! We kwamen echt niet meer bij van het lachen :)

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaah applausje voor Hester =D> Deniz werd vannacht ineens gillend wakker. Slecht gedroomd denk ik. Een speentje gegeven en hij ging weer verder slapen.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Dees: he, wat naar van dat overlijden, dat is en blijft triest en verdrietig, zo'n jong iemand, ook al zag je het aankomen.

@Roelie: goed dat René en jij wat 'date-plannetjes' hebben staan!

@Melanie: gelukkig kruipen jullie weer uit de lappenmand!
    (en bij Roelie natuurlijk ook!)

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Lenthe...nachtbraker en vroege vogel tegelijk :)
    Fijn dat de kindjes weer wat beter zijn! Slopend is dat he...
    Jammer dat het zo loopt met je vriendinnen, maar het liep al niet goed toen Sofia geboren was toch? Zo zonde, maar dan merk je dus wel echt dat jouw leven een hele andere draai heeft genomen en dat zij dat gewoon niet kunnen volgen...
    Misschien als ze zelf kindjes krijgen ze toch opeens het licht zien en beseffen dat het voor jou echt niet leuk is...maar ik vind het echt heel sneu voor je...
    Ik zei laatst nog tegen iemand, vriendschap laat zich niet omschrijven in woorden, het laat zich zien in daden...

Dees: hoe gaat het nu met Quinn nog steeds onrustig?
    TV op slaapkamer uuuhhhh ja ik ken het probleem...heb gisteren nog Reportage gezien over vreemde voorwerpen in het menselijk lichaam...indrukwekkend :)

Esther: Hoe gaat het nou met jou, trek jij het nog een beetje, het gejongleer met kindje, huishouden en werk? En is JP er ook weer helemaal bovenop?
    Over Ilse...ik moet eerlijk zeggen dat als ze hier ineens weer zou inloggen en gewoon weer zou willen meeschrijven alsof er niks gebeurd is ik daar wel moeite mee zou hebben hoor...
    Waar ik vooral moeite mee heb is dat ze gewoon het hele forum vaarwel heeft gezegd...alsof de mooie tijden en alles wat ze deelde met jullie niks meer voorstelt door een aanvaring met mij?
    En zo voel ik het wat betreft Melina ook, dat weet ze ook, ik vind het zo jammer dat zij door een aanvaring met Dees ons allemaal vaarwel heeft gezegd...en ik vind het jammer dat het dan opeens via hyves of msn moet tis gewoon niet hetzelfde...zo jammer allemaal en dan denk ik:
    ik weet weer precies waarom ik beter met mannen overweg kan dan met vrouwen :)

Ik ga mijn mannetje troosten pffff tis echt hopeloos de laatste dagen :(

En waar is iedereen het is hier stillllllllllllllllllllllll!?

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Aaahhh zielig is dat, je hebt dan vaak geen idee waar het vandaan komt he? Vast een nare droom inderdaad, dat ie een lege melkfles tegenkwam ofzo ;)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Het is juist helemaaaaal niet stil, Roelie!

Deel Deze Pagina