@Wencke: wat dapper van je dat je je onvrede en teleurstelling gewoon hebt verwoord. Want het is ook gewoon ECHT niet leuk! Vrienden van Wim zijn nog steeds niet langsgeweest om Hester te bewonderen en dat steekt HEM zelfs (en hij is een MAN!), dus ik het is echt heel erg begrijpelijk dat je dit heel erg teleurstellend vindt van je eigen vriendinnen. dat je het gewoon hebt gezegd! Enneh... COOL van je dat je de laatste EN de eerste was gisteren en vandaag hihihihihihi
goedenmorgen dames pfffffffffffff wat een weekend (druk,druk,druk) IKKE dat zijn geen leuke berichten om het weekend mee af te sluiten sterkte en gecondoleerd zo'n jonge vent nog ROELIE blij dat het bij jullie ook wat rustiger is, en af en toe moet je er even uit met z'n tweeen. MURMEL joepie de poepie die Hester toch lekker doorgeslapen en wie weet is dit idd het begin van een nieuwe periode
Stasia...8.45.....wauwwwwwwwww Hier werkt de biologische klok van Jens prima, standaard 6 uur gaat zijn wekkertje
Hihihi, jij bent toch een SUPERmama? Die kunnen toch ALLES? H's luiers zijn ook sinds gisteren eindelijk weer normaal. En mijn rug wordt ook wel weer wat sterker, dus het lijkt allemaal ineens wel errug goed te gaan, hihi!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik las iets over Lelystad, dat is hier een half uurtje vandaan! Wanneer had je in gedachten?
Haha deze supermama moet nu heel nodig de was gaan doen aangezien Jens ons elke ochtend verblijd met een heerlijke smurrieluier die tot in de slaapzak doorloopt ale: En mijn studie ligt klaar op tafel en roept me....en ik heb zooooo weinig zin Maar mooi dat het bij jullie nu ook de positieve kant opgaat!
goeiesmorregens.. alles goed hier? ik ben ff de link kwijt van mijn laatste bericht.. weet niet meer waar ik gebleven was.. ben even te lui om het op te zoeken haha.. spannende dingen gebeurd/verteld hier gisteravond/vanochtend?
ROELIE gerard heeft op 20april en 18mei een race in Lelystad dus ik weet niet wat jou het beste uitkomt. zeg maar wat het beste is maakt mij niet uit (jippie ik verheug me er nu al op)
goedemorgen hier was het 7.00 Ik zit erg te tobben met hoeveel ik straks zal gaan werken, en hoe dat financieel allemaal moet. dus sorry als ik wat afwezig lijk. woensdag gaat Jons weer naar Rusland, voor 3 weken deze keer, maar ik zie er al minder tegen op. Dees: dit is inderdaad het laatste tournee van arie en sylvester Maria: had je anders tegelijk moeten kolven? dat lijkt me niks inderdaad ik zou dat liever privé doen. Wanneer begin jij nou precies? Stasia: oohjee dat is schrikken ja! Het kan misschien ok komen doordat hij beweglijker is, hier merk ik dat martijn veel meer spuugt omdat hij constant wil rollen. Muriel: wat lief dat je de kat van de buurtjes weer hebt gevonden! zelf verwonder ik me er atijd over waarom mensen hun kat buiten laten lopen. Debby: ooooh een abonnement op Artis dat is jeugdsentiment, mijn opa en oma woonden vroeger in A'dam en als we daar in de zomervakantie gingen logeren gingen we altijd naar Artis. Ik ga wel een keertje mee! Jen: ik denk dat je je gen zorgen hoeft te maken dat Esmay wat minder drinkt, LindaV: hee leuk zeg een fietskar! bedankt voor je nieuwe adres! Vanaf hoe laat is het te doen bij jou de 20e? Ik heb dan nog een verjaardag ook in de R'hof. Serafijntje: hee geweldig je jurk verkocht! ik krijg de mijne niet verkocht, ik had hem te koop staan voor 1800,- en kreeg biedingen van 150,- :S Dees: wat erg van die cliënt van je, gecondoleerd Wencke: als ze nu nog niet op kraamvisite zijn geweest dan zijn het geen vriendinnen hoor! Muriel: en dan alweer doorgeslapen, wat een toppertje die Hessie!