en wie woont er vlak bij posterholt in de buurt? misschien dan ook een mini-meeting met iemand. ga meestal niet mee daarheen maar voor een meeting doe ik alles
Ja helaas nog wel, aan de ene kant snap ik er niks van, aan de andere kant ook weer wel. snappie? Whhaah ja die heb ik wel eens gezien idd, geweldig, jammer dat ze Reportage zo aan het herhalen zijn.
Hier ook iedere ochtend een pretpakket, blehh vind ik zo zwaar op me me maag in de ochtend hihi Na de eerste fles komt altijd de rest, jummie want dan heb ik nog steeds niet gegeten
nou ben benieuwd want ik krijg tussen 10.00 en 11.00 uur een telefoontje van het zh voor Arend. kijken wat ze van plan zijn want ik weet niet meer wat ik met dat kereltje en zijn poeperij aan moet.
Roelie: Ik heb reportagen ook gezien maar wat Dees zegt het waren herhalingen. Jammer vind ik dat altijd. Sandra: Hopelijk komt het zh straks met een oplossing. Maar poept Arend zo veel of juist niet?
PEETJE zo 3 weken alleen met je ventje dat is niet niks maar gelukkig dat je er wat minder tegen op ziet IKKE ja lekker is dat op de nuchtere maag zo'n pretpakket Tim doet het meestal bij de 2de fles dus niet zo vroeg
ik zit hier helemaal paraat.. hopen en wachten tot de makelaar belt met een tegenbod van onze potentiële kopers.. duimen jullie ff mee dat ze er vandaag op terug komen? [-o< Wie heeft er hier trouwens verstand van honden? Roelie is net weg he.. Onze hond piept enorm ´s nachts sinds een week of 2.. slaapt Mika eindelijk wat beter door.. is het de hond die ons wakker houdt. Hij slaapt altijd in zijn eigen kamertje, maar hij durft er zowat niet meer naar binnen.. Heeft al paar keer hele kamertje onder geplast en soms ook gepoept.. als hij bij ons op bed ligt is er niets aan de hand. Vanncht begon hij dus weer dus heb ik hem uit zijn kamertje gedaan naar de woonkamer, daar slaapt hij overdag ook goed.. begon ie dus wéér te piepen en heeft dus nu ook daar gepoept en geplast vannacht. We doen al een extra grote ronde nu ´s avonds.. zou niet weten wat het is.. Zou het iets met incontinentie kunnen zijn? Maar overdag horen we hem niet.. of jaloezie? Vind het zo wat om de dierenarts te bellen.. ´s nachts piept mijn hond zo.. overdag nergens last van..
STASIA Arend poept niet. toen hij 2,5 jaar was heeft hij een verstopping gehad en durft niet meer gebruik nu dus ook al 2,5 jaar laxeermiddelen. dit krijgt hij dagelijks maar als ik bv 2 dagen niks geef heeft hij alweer een verstopping hopeloooooooooooos gewoon ook eten is een drama daardoor geworden want hij denk als ik eet moet ik poepen,en dat zegt hij ook
Spanennd Gwen ik ga zeker voor jullie duimen! Weet niet hoe oud jullie hond is, maar misschien een soort van angst, blind worden? NIet alleen willen zijn of een beetje jaloezie?
pfff Quinn heeft zich al weer 5 keer wakker gehoest door verlikking, zo zielig, als ik het kamertje inkom voor zijn speen zie ik alleen maar vermoeide oogjes
GWEN de duimen draaien hier hoor op volle toeren misschien dat de hond het niet fijn vind om alleen te zijn misschien
Hij is bijna 6 en slaapt al die tijd al alleen in een eigen kamertje.. dus dat lijkt me niet.. jaloezie lijkt me het meest logisch.. maar ben zo bang dat er wel iets is en dat ik het op jaloezie gooi.. maar zou echt niet weten wat..
Je zou voor de zekerheid altijd even langs de dierenarts kunnen gaan, als ze niks kunnen vinden dan hoef je je daar geen zorgen over te maken
Hier word ook druk geduimd. Ach gosh, Arend heeft er wel erg veel last van als hij daardoor ook al niet wil eten.