November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Succes iig Maria.. wel lekker dat ze ook al aardig doorslaapt!

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant

3. Haha, Blomdie, geweleig gewoom!

4. Niet meer actief

@Linda; Wat een topnieuws meid! Ben echt superblij voor jullie!

Het is maar goed dat die agenda voorbij komt, want ik was dus glad vergeten dat ik morgen naar de VK moet... :)
    Tja, die hersens he.... ;)

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee dames,

hier 2 vette drama dagen achter de rug. Misschien kan iemand me helpen:

sinds Martijn op standaard nutrilon zit spuugt hij veel meer, soms 2 uur na de fles spuugt hij nog wat. Hij spuugt niet super veel maar wel bijna na iedere voeding een mondje. Hij heeft veel kramp, is winderig, poept veel. Hij slaapt overdag nagenoeg niet! Huilt heel erg veel. kreunt. Na de voeding blijft hij met zijn tong bezig, steekt hem steeds uit enz. Hij ruikt constant naar zurige melk. Hij komt steeds korter voor voeding, soms 1,5 uur na laatste voeding alweer. Zijn tong blijft wit.

Ik heb het CB maar weer gebeld, kreeg een verpleegster. Die raadde voeding vor hongerige baby's aan. Die geef ik nu.

Maar ik ga twijfelen; misschien toch koemelk allergie, of verborgen reflux? Hij huilt echt overdag enorm veel. slaapt haast niet, hij kan niet wakker zijn en stil. wakker = huilen.

Herkent iemand dit? Ik ga vrijdag naar de arts bij het CB, moet ik daarna naar de huisarts? of direct naar de kinderarts?

Dees: Quinn heeft verborgen reflux niet? Hoe wist je dat? wat voor klachten heeft hij?

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey Peetje
    Ja klink idd als drama
    Zal Quinn even omschrijven hoe hij was, misschien kan je daarin Martijn wel vinden

Quinn kon uren blijven drinken, maar spuugde eigelijk nooit, leek wel een bodemloos vat zelfs met honrige baby's niet tevreden, kwam nog makkelijk na 2 a 3 uur. Maar gek genoeg nooit tevreden, na een voeding moeilijk boeren, Als ik hem op zijn bedje legde kokhalzen, heel onrustig ook in zijn slaap.
    Zijn tong was altijd wit en op een gegevn moment ontroostbaar, krijsen krijsen krijsen, echt pijn

Op een gegevn moment zag ik dat zijn voeding omhoog kwam, maar er niet uit kwam. Toen zijn de alarm bellen gaan rinkelen.

Hopelijk heb je wat aan deze info, geef het aan bij je ha, en laat je niet weg sturen. Je moeder gevoelens spreken meer uit dan een ha, jij kent je kindje het beste meis.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wou lekker op tijd naar bed, nou daar denkt Quinn dus anders over.
    Die zit nu klaar wakker "gezellig" op schoot :(

ik wil slapennnnnnn :(

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    poging 2, meneer ligt op bed slapend! Hopelijk tot een uur of 3 of 4 [-o<

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    weer wakker, speen erin en weer hopen!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Whaha nou zo op deze manier kom ik wel aan de 6000 berichtjes voor 2008 :)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en weer wakker, nu een reden, flinke poepbroek!
    Nou heb maar een flesje gemaakt, Piet is aan het verschonen.
    Hopen dat hij na het flesje weer over heerlijk gaat slapen!

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou flesje zit erin, meneer is doodmoe gaan slapen, dan krijgt hijaltijd van die lieve rooie wangetjes.

Nog even een peukje en wat drinken, en dan gaan wij ook eens een poging wagen er druk straks, eerst om half 10 naar de Osteopaat en dan naar de vk, slecht gepland maar heb ik het maar gehad.

Meiden sweet dreams!

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goedemoggel :)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook al weer wakker
    Quinn net zijn flesje gehad, maar heeft voor mij geen zin om weer terug naar bed te gaan. Dus maar aan de koffie om wakker te worden en te blijven. Zo douche en dan actie in die taxi

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik kan nooit terug na de "ochtendfles' op de een of andere manier lig ik dan alleen maar te woelen en te draaien.
    Dus hier chronisch slaaptekort want 's middags kan ik ook geen dutje doen,

16. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hier ook al vroeg wakker, 6 uur voor de ochtendfles en daarna ook op gebleven,want er moeten er zometeen ook 2 naar school :)

17. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

@Linda en Patrick, gefeliciteerd met het super nieuws.

voor de rest ben ik even vergeten me geheugen laat me nu ook ff in de steek.

Normaal ga ik naar de voeding van 7u ook nog even lekker terug naar bed maar helaas heb ik vanacht een spier verrekt in mijn linkerbovenbeen en kan nu bijna niet meer lopen erg vervelend.

Hier gisteren eind controle gehad van de VK alles was goed.
    Nog ff kunnen na kletsen met de VK over de bevalling. echt super.

Manlief was gisteren officieel jarig hij hoort nu ook bij de 30ers. Zit hem er steeds mee te pesten haha.

18. Niet meer actief

@Peetje; Waarom ben je eigenlijk gestopt met de Omneo? Heb ik ff niet meegekregen hoor...

@Dees; He da's weer een rommelig nachtje geweest voor jullie...
    Succes bij de Ostheopaat en de VK!

Hier weer een goede nacht achter de rug; 23.30 uur laatste dles, vervolgens om 04.00 uur en 07.30 uur!

Groot nieuws; Ik word deze week gebeld door Nationale Nederlanden voor een sollicitatiegesprek! Via een oud collega van mij ben ik binnengekomen op een functie die eigenlijk alleen intern beschikbaar is!
    Moet dan wel een stukje met de trein, maar is goed te doen van Zevenbergen naar Rotjeknor! Ik ga keihard duimen dat dit iets wordt, want dan heb ik eindelijk eens een goeie werkgever!

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad, 24.00 - 5.30
    Vanaf half 7 is het helaas weer mis. Ik heb besloten niet allemaal af te wachten op het CB enz. en ik ga straks met Martijn naar de huisarts. Ben aan het denken wat ik Martijn en Jons zal geven met kerst. Hoewel Jons een nieuwe plasma TV heeft gehad vorige maand dus die mag eigenlijk niks meer.

Krijg zo een college op visite en daarna naar de huisarts, dus ik ga vast mijn spullen pakken en Martijn de fles geven.

Linda: wat een geweldig nieuws meid!

Dees: ik vind het heel herkenbaar. Ik geef Martijn nu hongerige baby voeding en dat maakt geen verschil! Een 1,5 uur na de vorige voeding wil hij alweer meer! Hij 'zoekt' dan echt, fopspeen werkt niet. ZIjn tongetje is altijd wit. Overdag huilt hij heel erg veel, slaapt meestal maar een half uur tot max een uur aaneengesloten overdag. Kokhalzen doet hij niet, maar wel veel slikken alsof hij 'herkauwt'. Hij blijft met zijn tong door zijn mond gaan. Hij ruikt vaak naar melk. Het vreemde is dat hij 's nachts wel slaapt, en dan is er nog het vele poepen. Ik ga straks naar de huisarts want wordt een beetje wanhopig. Kunnen ze testen of een kind (verborgen) reflux heeft?

Jen: ik moest stoppen met Omneo van CB omdat hij teveel poepte. Nu met standaard poept hij ook idd minder maar nog steeds gemiddeld 5 a 6 poepluiers per dag. Hij is erg winderig, ik denk voortdurend dat hij gepoept heeft.

Jen: hee dat is mooi nieuws! Ik zal duimen dat je sollicitatie goed gaat!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Rachel nog gefeliciteerd met je mannetje.

Jen das goed nieuws! Nu maar hopen dat je aan wordt genomen. NN is zeker een goede werkgever. Volgens mij krijg je van hun ook je abbonement voor het openbaar vervoer. Althans dat was jaren geleden zo. Een kennis heeft daar nl. gewerkt dus vandaar dat ik dat weet.

Zo ik ga me even aankleden en dan even naar de praxis. Ik ga van die leuke lampjes kopen die je in je bad kan doen. Heb wel geen bad maar onder de douche zijn ze ook grappig. Zit een zuignap op dus hoppa tegen de tegels en ik heb leuk gekleurd sfeerlicht in mijn badkamertje :D

Deel Deze Pagina