ja, misschien dat ik wel ff bel.. we hebben toch een verzekering voor hem, dus kan het altijd weer declareren als ik langs moet komen..
Goeiemorgen allemaal, Ik heb zo'n fietskar gekocht voor achter de fiets, kunnen 2 kids in. Via MP en opgehaald in Harderwijk dus achteraf had ik ook wel kunnen meeten of naar het dolfinarium kunnen gaan. Nu zijn we alleen ff op en neer gereden. Peetje: wow 3 weken das wel erg lang, dan kom ik wel een keertje op de koffie bij je (als ik het niet vergeet)Het is de 20e vanaf 14.oo u Verder ff niet de puf om te reageren, ga snel aan de poets hier 8)
SUCCES vandaag Gwen, met de bieding(en), SPANNEND! Arme hond.... klinkt alsof ie inderdaad eenzaam is oid. Ik zou op t eerste gezicht denken dat ie pijn heeft in zn buik, en daarom kermt en thuis poept en plast. Maar als t alleen 's nachts is, klinkt t meer als een psychisch probleem.
Even snel tussen de bedrijven door Sandra: 18 mei komt mij het beste uit, waar wou je afspreken? Wat zei het ziekenhuis over Arend? Peetje: 3 weken...pffff heftig.... Wanneer moet jij eigenlijk weer aan het werk? Gwen: spannend spannend spannend! Ik zou in ieder geval even met je hond naar de dierenarts gaan, ik vermoed toch dat het een lichamelijk probleem is, maar dat kun je dat igg bevestigd krijgen of uitsluiten... Onzindelijkheid kan ook veroorzaakt worden door een gedragsprobleem, bijvoorbeeld jaloezie maar dat had ik dan eerder verwacht, niet nu nog... Is er misschien iets gebeurd in dat kamertje, is hij ergens van geschrokken misschien? Dat het alleen 's nachts is zou ook kunnen komen door bijv. een worminfectie, wanneer is hij voor het laatst ontwormd? En mocht het toch eenzaamheid zijn zou je misschien even een kussensloop ofzo van jou bij hem kunnen leggen voor je geur? Ik noem ook maar wat hoor Zou sowieso even de dierenarts bellen!
Gefeliciteerd met de 20e weekdag van Hester. Dadelijk na de fles ga ik lekker even naar het winkelcentrum. Het is mooi weer hier en ik had wat leuks bij de Hema gezien voor Deniz wat nu in de aanbieding is en even bij de Prenatal kijken (heb nog bonnen). Verder nog ff voor een nieuwe mobiel kijken (van mijn verjaardagcentjes) want die van mij is een beetje aan het overlijden. Ook nog voor mezelf kijken want ik heb nog een aantal bonnen liggen hiero. Dus als het goed is een goedkoop shopdagje
gefeliciteerd met je 20 weekjes Hester! Roelie, bedenk me net dat we sinds paar weekjes ook ander voer hebben.. wellicht ligt het daar aan? Ga eerst maar eens terug op oude voer denk ik.. kijken of dat helpt.. van de week moest hij namelijk ook al overgeven.. of wat denk jij? sowieso gaan?
Gwen: Ik zou gewoon even bellen. Misschien zeggen ze wel dat het idd aan het voer zou kunnen liggen en wie weet moet je toch even langskomen. Ach je betaalt toch niet voor niets de verzekering?
whaaaa makelaar belde net.. ze hebben weer een tegenbod gedaan.. *slik* ze willen er dan al wel half mei in.. woeps.. da's wel érg snel! Denk dat ik de makelaar van het door ons te kopen huis maar eens bel.. kijken of dat überhaupt mogelijk is..
pfff oke ik weet het niet meer hoor, Quinn heeft gewoon 160cc laten staan, iedere keer als hij een slok nam liep, kwam het er ook weer uit. Huilen natuurlijk weer. Hij is behoorlijk moe ligt nu wel weer in bed en hij is stil.
He jakkes Dees, wat zielig! Had hij wel honger, maar hield ie t niet binnen? Of had ie ook geen honger?
**inbraak** Muriel, wilde je even bedanken. Vanacht om 4:00 hebben we hem laten huilen en het hielp. Normaal pak ik hem dan op troost ik hem, maar daardoor gaat hij dus krijsen. Had hier op de site gelezen dat je hem niet mocht aanraken, tutdoekjes in zijn bed moest leggen en pas na 15 min mocht kijken dus na 15 min speentje erin gedaan en hij heeft heerlijk tot 6:30 geslapen. Gwen jij ook bedankt groetjes melina **uitbraak**
oh bah Dees.. hoe laat kan je bellen met KA? Bedoel.. dit is zo frustrerend! geef Quinn maar een dikke knuffel van me!
Ja hij had echt honger, hij viel de fles zowat aan zoals hij altijd doet als hij honger heeft. het was ook zijn tijd om te eten. Maar na een paar keer dat het eruit kwam wildehij dus niet meer, waar ik me iets bij kan voorstellen Vanmorgen ging het dan wel weer goed, dus er geen pijl op te trekken op deze manier. De ka belt mij, heb een afspraak staan om 12 uur, maar ze had al gezegt hou er maar rekening mee dat het 13 uur word. Dus moeten even afwachten
Oh maar dat zou zeker heel goed kunnen! Ben je cold turkey overgestapt op dat andere voer of heb je het eerst gemengd? Zou gewoon ff teruggaan op je oude voer, een weekje en kijken hoe het gaat! Als hij verder niet ziek is ofzo en het wisselen van voer helpt niet kun je alsnog naar de dierenarts maar dit zou het heel goed kunnen zijn!
Dees, misschien heel dom maar kan het ook zijn dat hij niet wil drinken omdat zijn mondje pijn doet van doorkomende tandjes? Het drinken gaat hier momenteel namelijk ook hopeloos, Jens brult al als hij de fles ziet terwijl hij wel honger heeft...maar dat zuigen doet hem momenteel hartstikke zeer... Quinn kreeg nog geen nutrix? Anders zou je misschien eens kunnen proberen om ipv de fles een bordje pap te geven van een lepeltje eten is dan minder pijnlijk?