Ik heb er ook echt zin in! En ik denk dat Esther via de A9 via Haarlem rijdt. Dan komt ze niet over A'dam, maar dat kan natuurlijk wel, als ze dat gezelliger vindt .
Gwen SUPER! Mooi planning toch, geen dubbele lasten en eh inderdaad minimeet door laten gaan en ze allemaal aan het werk zetten! Linda auwts arme trots van je pa, hahaha tja eens moet de eerste keer zijn toch? Debby klinkt als een gezellig dagje. Heerlijk toch, maar eh waarom viel het winkelen tegen?
Melanie: we moeten ook nog iets afspreken bij Roelie en bij Daphne...zullen we morgen even de agenda's trekkeN ?
Peetje jemig 3 weken weg, maar denk dat je dat wel gaat redden hoor! al zal het soms best zwaar zijn, maar je weet gewoon dat hij er niet is, dat vind ik altijd makkelijker dan dat je moet gaan zitten 'wachten' van wanneer ze terug komen
Dames voor de minimeeting morgen, vanaf een uurtje of half 11 sta ik voor jullie klaar . Je kan de auto achter het huis parkeren en dan ook achterom komen (dat mag wel ). Ik zal zorgen dat de deur van de schutting openstaat, want deze wil nog wel eens een beetje klemmen . Al het lekkers is in huis, de lunch staat klaar, en Ryan staat met open armen op jullie te wachten, dus wat willen jullie nog meer . Serafijntje: wat heerlijk dat je jouw trouwjurk heb verkocht. Vond je het niet heel vreemd om iemand anders in jouw trouwjurk te zien? En Nynke alweer 20 weken geweest, time keeps flying . Melanie: heb je eigenlijk nog opvang voor Angelus gevonden, na school? Want ik neem aan dat je morgen gewoon komt? En ik lees net dat Ryan z'n verloofde ook al 5 maanden is geweest! Kleine meisjes worden groot . En je mag hier wel even je slaapgebrek inhalen morgen hoor . Roelie: arme Jens met z'n tandje...maar hij is wel vroeg of vergis ik me nu? Wat een lief berichtje trouwens van jou! Je 2500e berichtje die je aan ons novembermama's richt! En die opmerking van Niels over dr. Phil, hahahaha . Is wel duidelijk waar zijn moeder trouwens regelmatig naar kijkt . Dees: vervelend van je client zeg, kan me voorstellen dat het toch altijd even verdrietig is, ondanks dat je weet dat het slecht gaat... Trouwens over het spugen e.d.: ik merk ook wel dat Ryan zich meer verslikt. Soms zelfs door zijn vele geklets of zo. Misschien is het gewoon even de leeftijd? Daphne; hoe gaathet met Fenna zonder medicijnen? Gaat dat goed? En hoe was jullie weekend? Stasia: spuugt Deniz al minder door het niet geven van groentehapjes? En at heerlijk dat hij gewoon lief opo jullie lag te wachten! Ik merk dat Ryan dat ook wel vaak doet, maar ik hoor hem vaak bij de eerste klets al, hahaa. Wencke: wow, ik vind het super dat je het tegen je vriendinnen hebt durven schrijven hoe je je erbij voelt! Ik heb ook zo'n vriendin en durf het niet eens tegen haar te zeggen... Muriel: en Hester is ook aan het doorslapen! Super. Peetje: je mag natuurlijk altijd een keer mee naar Artis, gezellig! Ik ga straks verder reageren...de kleine man vindt het niet leuk in bed...
o dat is balen Debby, dat is zeker frusterend. Maar hey je bent ook pas 5 mnd terug bevallen hoor, geef jezelf even de tijd en de kans (maar ik herken het hoor, haha
Wow Ryan STAAT op ons te wachten, hmm heel knap. , o ff pauze, dochterlief wil wat eten en dan bedtijd voor haar.
Ja, dat i wel de snelste route, maar ik kan me voorstellen dat ze na dik een uur rijden het ook wel lekker vindt om even van plek te wisselen in de auto
Ach ik weet het hoor...kon vanmiddag wel janken in die winkel! Bah bah en nog eens bah. En zaterdag stond ik met iemand van onze danscursus (een vrouw) te praten en toen vertelde ik dat ik 5 maanden geleden was bevallen en zo en dat ik graag wat kilo's nog wilde afvallen en toen zei ze ook van "ja, je hebt nog een zwangerschapsbuikje" ....
Dat is zeker waar . En bovendien...wie wil nu niet bij jou in de auto zitten . Ik denk trouwens dat wij gisteren vlak bij jullie huis langs zijn gereden, wij gingen naar Artis en rijden altijd via Noord door de IJ-tunnel.
Zo, Arnoud is weer terug van de bieb en heeft Ryan weer overgenomen, dus kan even verder met mijn reacties Sandra: ik hoop toch echt dat ze iets aan het poepprobleem van Arend kunne doen, want dit is natuurlijk ook wel heel zielig! Melina: wat goed dat Vangelis zo heerlijk heeft geslapen! Hopelijk werpt dit zijn vruchten af en gaathij vanaf nu ook zo heerlijk doorslapen! Blondie: oh jeetje...hoe is het met je vader? Hij is toch niet van jouw paard afgevallen? Oh lees net dat zijn trots zwaar gekrenkt is . Linda: ik weet niet of je het mailtje al had gestuurd, maar ik heb er geen gekregen...En ik wil nog even zeggen dat ik het echt super vind hoe je hetallemaal doet! Echt super meis. Peetje: dat is nogal een verschil zeg van de Belastingdienst! En ikb en wel benieuwd naar je kettingkje (zie het de 20e wel!). Zo, het is gelukt! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Nou...als er niemand met mij wil praten, ga ik even kijken of ik jullie nog kan spammen met leuke foto's van Ryan
Hebben jullie nog gehuild toen jullie wisten dat jullie zwanger waren of zo? Ik heb vreselijk gehuild toen we erachter kwamen (het was toch een grote verrassing voor ons) en toen ik voor het eerste het hartje hoorde kloppen. Toen heb ik ook zitten huilen als een kleind kind, haahah.