November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    33 weken zwanger:

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh meiden...ik mis mijn buik zo!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Mooie buik hoor Debby.

En lekkere opmerking van diegene zeg. En bedankt he, alsof we dat zelf nog niet weten. eh dah

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    leuke foto van Arnoud en Ryan. Stoer hoor.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen ook even foto's maken natuurlijk! Zooo leuk!

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo Estrélla ligt lekker op bedje en de jongens lagen er ook al om 7.15 uur in. Hopen dat we deze tijden vast kunnen blijven houden. lekker hoor weer eens de avonden voor ons zelf.

Alhoewel, adriaan staat buiten aan de auto van mijn schoonzusje te sleutelen, gezellig......

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    had mijn camera al klaar staan en je kruik ligt ook al klaar. Neem denk ik wel de kinderwagenbak mee voor het slapen.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar ik ga even relaxen en tv kijken! Zie jullie morgen meiden! En de andere meiden, fijne dag/avond en tot de 20e of de 31e mei ;) :D.

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is inderdaad wel lekker denk ik voor Estrella! En kamers genoeg hoor :)

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    tot morgen debby! en fijne avond.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hmm stil hier. Nou ja dan maar maar eens weer een foto plaatsen op het fotoforum.

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey meiden!

Spring er weer even in hoor....

Hier alles goed! Esmay drinkt de eerste twee flessen echt slecht, maar maak me er niet druk om. Ze is gewoon heel vrolijk en alert, plast goed...dus ze zal wel gewoon niet zo'n honger hebben denk ik..

Ze heeft vandaag op het KDV van haar rug naar haar buik gerold!

Dus de vooruitgang gaat super! Morgen ga ik even naar het weeguurtje, ben wel benieuwd of ze nu wat beter aan het groeien is...

Morgen ga ik maar eens proberen om de eerste fles wat later te geven en dan 4 flessen te geven van 180 + 6, maar eens zien waar het schip strand!

Heb lekker Debbie's reacties gekopieerd.... ;)
    Dat had ik nog tegoed van die keer dat ze dat bij mij heeft gedaan.. :)

Sandra: ik hoop toch echt dat ze iets aan het poepprobleem van Arend kunne doen, want dit is natuurlijk ook wel heel zielig!

Melina: wat goed dat Vangelis zo heerlijk heeft geslapen! Hopelijk werpt dit zijn vruchten af en gaathij vanaf nu ook zo heerlijk doorslapen!

Blondie: oh jeetje...hoe is het met je vader? Hij is toch niet van jouw paard afgevallen? Oh lees net dat zijn trots zwaar gekrenkt is .

Linda: ik weet niet of je het mailtje al had gestuurd, maar ik heb er geen gekregen...En ik wil nog even zeggen dat ik het echt super vind hoe je hetallemaal doet! Echt super meis.

Peetje: dat is nogal een verschil zeg van de Belastingdienst! En ik ben wel benieuwd naar je kettingkje, fotoooooo ! En wat lang zeg, 3 weken! Gelukkig zie je er nu wat minder tegenop!

Serafijntje: wat heerlijk dat je jouw trouwjurk heb verkocht. Vond je het niet heel vreemd om iemand anders in jouw trouwjurk te zien? En Nynke alweer 20 weken geweest, time keeps flying .

Melanie: Gefeliciteerd met Estrella's 5 maanden!

Roelie: arme Jens met z'n tandje...maar hij is wel vroeg of vergis ik me nu? Wat een lief berichtje trouwens van jou! Je 2500e berichtje die je aan ons novembermama's richt! En die opmerking van Niels over dr. Phil, hahahaha . Is wel duidelijk waar zijn moeder trouwens regelmatig naar kijkt .

Dees: vervelend van je client zeg, kan me voorstellen dat het toch altijd even verdrietig is, ondanks dat je weet dat het slecht gaat...
    Wat slecht zeg dat die KA niet meer heeft gebeld! Inderdaad morgen zelf maar meteen aan de bel trekken!

Daphne; hoe gaat het met Fenna zonder medicijnen? Gaat dat goed? En hoe was jullie weekend?

Stasia: spuugt Deniz al minder door het niet geven van groentehapjes? En wat heerlijk dat hij gewoon lief op jullie lag te wachten!

Wencke: wow, ik vind het super dat je het tegen je vriendinnen hebt durven schrijven hoe je je erbij voelt! Ik heb ook zo'n vriendin en durf het niet eens tegen haar te zeggen...

Muriel: en Hester is ook aan het doorslapen! Super.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goh Jennie, heb jij ook al zo'n vriendin...dat ben ik toch toevallig niet he :D?

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahaha...ja toevallig heb ik er wel 1, of wat....zelfs wel een paar...

EN nee, dat ben jij niet!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij heeft iedereen wel zo'n vriendin. En gelukkig ben ikd at niet...kan ik gelukkig toch rustig gaan slapen ;).

Fijne avond iedereen!

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

:) Jij ook een fijne avond! En welterusten alvast !

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou, aangezien er niemand is, ga ik ook maar lekker op de bank ploffen met een boekje....

Fijne avond allemaal en alvast welterusten!

18. stiekel

stiekel Bekend lid

DEBBY
    jij (jullie) wilde ook nog een mini-meeting met Roelie doen?
    misschien een optie 18 mei.
    want dan heb ik ook met haar afgesproken :) :) :)
    als we het rond kunnen krijgen tenminste.
    ik zit die dag in lelystad en is dan maar een half uurtje rijden voor mij(ons)naar Roelie.
    dus misschien een idee?(hoop het wel)

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Zo is weer lekker druk geweest hierzo, gezellig maar geloof dat iedereen al weer vertrokken is ook.
    Morgen even een afspraak maken met de ha (ja alweer) voor Quinn, sinds hij de provocatie heeft gehad was zijn exceem weer terug gekomen en het blijft nu de laatste 2 weken heel hard terug komen op zijn gezicht, lijkt het of hij is aangevallen door een kat met al die krabbels, zo zielig. Dus maar even kijken wat dat nou weer is.

Was vanmiddag ook maar eens naar de apotheek gelopen want die hadden mij ook nog niet gebeld.
    Ze was wel al langs de ha gelopen maar hij had nog niks ingevuld dus ik weer boos natuurlijk
    Onderweg naar me werk werd ik weer gebeld door de apotheek en de machteging is eindelijk rond, en het is voor 2 jaar, jemig wat lang.
    Dat is in iedergeval wel geregeld. Nu de rest nog.

Verder ben ik een kut stemming, beetje elende thuis, maar ga ik me hier niet over uitweiden aangezien er nog steeds megelezen word hierzo en het hun geen reed aangaat. Zo hihi.

Ik duik even lekker onder die steen daar in de hoek, die ziet er wel verdekt uit namelijk.

20. Hehe, eindelijk bijgelezen! Ff reageren:

Gwen, Bambix koekjes… hmm, zijn dat die kleine koekjes of de liga’s zonder vulling? Grappig he hoe ze zo’n behoefte kunnen hebben aan vaster voedsel, ik vind het heel bijzonder om te zien. Over reflux groeien ze als het goed is heen en dan gaat zo tussen de 6 maanden en een jaar gebeuren. Gelukkig heeft Fenna het kort nodig gehad.
    Mijn zwager is de broer van Jeroen, je weet wel: die lieve knappe, leuke en bescheiden man van mij. Hij is naar Noorwegen om daar leider te zijn voor een half jaar bij youth with a mission. Die trainen mensen om het zendingsveld in te gaan. Hij blijft daar nog eens jaar, omdat hij weer de training gaat geven.
    Mag nog steeds niet verklappen denk ik…
    Fenna kreeg kabouterthee, das speciaal voor baby’s en kinderen. Zonder theïne. En dat maak je gewoon als gewone thee, dus water koken, thee maken, af laten koelen tot drinktemp.
    Wat apart die bruine streep door Mika’s ogen. :) Fenna heeft ook grijsblauwe ogen met een randje bruin om de pupil.
    Leuk om uit te zoeken wat je gaat doen in jullie nieuwe huis he? Kon ik zo van genieten :)
    Ow spannend met het bod op jullie huis! Dat gaat snel zeg!
    Wow verkocht! Gefeliciteerd! :whistle:
    En kids mogen inderdaad niet naar het KDV als ze koorts hebben/ziek zijn.

Dees, haha die Quinn weet hoe het moet als papa thuis is met hem :) Merken ze ook eens wat voor een moeite het soms kost.
    Wat een gedoe nog steeds met Quinn. De Ka dus ook niet gebeld. Stom gezeik ook elke keer. En ellende thuis?! Pff…
    Wel lekker dat de vergoeding nu ein-de-lijk rond is!

Melanie, wat een heerlijke foto’s! Super die knul van jou zeg. En Estrélla vind het allemaal wel best he?
    Leuk ook aan de blog! Mooie foto zeg! Lekker overzichtelijk he zo’n blog?!
    Nog gefeliciteerd met Estrélla’s 5 maanden!

Wencke, wat ontzettend pijnlijk zeg. Hoop echt dat het snel over is hoor.. pfff…

Hier ook een ooievaarsbeet, op het ooglid en op het voorhoofd. Had het al eens gevraagd aan het cb en de ka. Kan nog zichtbaar blijven tot een jaar of twee en daarna ws alleen wanneer je kindje huilt of boos wordt.

Ruby, Wat een mooi cadeau! Dan kan je lekker veel foto’s schieten nu. :)

Debby, heerlijk gedanst dus! Lekker zo genieten he? Wow, mooie foto van Ryan en Arnoud! Die is echt lief. Die andere kan ik helaas niet zien…

Blondie, handig zo’n wagen, zit vaak toch wel omhoog als je wilt fietsen.

Serafijntje, jeej 20 weken :whistle:

Muriel! Hoera voor Hessie! :whistle: En 20 weken! Ze wordt zo groot :)

Peetje, tjonge drie weken! :confused: das lang zeg! Pff..

Jen, Volgens mij kan Esmay best naar vier flessen als ik dat allemaal zo lees :) , maar als jij het niet aandurft moet je het niet doen, jouw gevoel klopt vaak het beste hoor!

Het weekend was heel gezellig, behalve toen de halve goegemeente op de verjaardag van mijn nichtje zich ging bemoeien met hoe we Fenna wel of niet een groentehapje moesten geven. Ze protesteerde nogal, want ze kreeg vers en die stukjes blieft ze nog steeds niet, maar goed dat terzijde. Gelukkig kan ik het allemaal aardig langs me heen laten gaan. Alleen ik snap dan niet dat uitgerekend mijn vader dan nog even op de tafel moet gaan rammen om haar aandacht te vragen, terwijl ze zit te krijsen van ik wil die troep niet en ik probeer uit alle macht om haar aan het eten te krijgen. Stom gedoe familie! :S
    Op zondag zijn we naar het huisje gereden waar we met het familieweekend in september heen gaan, om te kijken wat we daar zoal kunnen doen. Wij organiseren het dit jaar met mijn nichten, aanhangsel en achterneef. Was ook erg gezellig, we hebben heel Friesland, half Drenthe en Utrecht en Noord-Holland doorgecrosst :) Kon wel even minimeeten met bijna iedereen uit Noord-Nederland haha. Zei het nog tegen Jeroen, kunnen wel ff langs bij Roelie, Gwen, Serafijntje, Ilse, Melina, Linda, en vast nog wel meer :) Maar ja, dat rijden nam al genoeg tijd in beslag. Hadden in een weekend meer dan 400km gereden :confused:

Vandaag weer aan het werk en vanavond ook, dus kom net binnenwaaien en in de tijd dat ik vanmiddag thuis was probeerde ik bij te lezen, maar dat viel niet mee, en vanavond weer verder bijlezen en toen waren er weer een aantal pagina’s bij. Tjonge.. nou het is me wel gelukt! Sorry als ik nog wat vergeten ben, maar dan heb ik er vast overheen gelezen.

Morgen studiedag, dus dan zal ik ook wel afgepeigerd thuiskomen, maar zal morgen weer es proberen om bij te kletsen!

Oja, met de meds (of eigenlijk zonder dus :) ) gaat het goed! We zijn erg blij met ons meisje! Ze doet het zo goed nu! Ook de uitslag/eczeem/droge huid is door de nieuwe zalf nu zo goed als weg, alleen nog wat korzelig huidje, maar dat is veel beter dan dat schilferige en stukjes open huid.

Zaterdag is ze halfjarig en dan krijgt ze haar eerste fruithapje en donderdag krijgt ze bambix. Ben zo benieuwd hoe ze dat vindt!

Deel Deze Pagina