Zo, ik ga Reese uit bed plukken en dan op ziekenbezoek bij opa. Dames die meeten vandaag, veel plezier
Minimeet Ik las iets over een minimeet toen ik hier gister binnen kwam stormen op 18 mei in Lelystad, ik wil wel aanbieden om het dan bij mij thuis te doen?! Als er intresse is hoor ik het wel! Vind het wel leuk als er dan veel meiden komen misschien kunnen we dan net als bij Ilse doen, dat iedereen wat meeneemt? Anders ben ik zo bezig haha Vangelis heeft vanacht ook heerlijk geslapen, Muriel je bent echt een engeltje hahaha ik zie er heerlijk fris en fruitig uit vandaag!
Ik ben dan aan het werk. Hebben jullie het gelezen? Er is al een juli-moeder bevallen van een tweeling. Ze zijn op verschillende dagen bevallen. Ik weet overigens niet hoe dat zit met 2lingen. Hoeveel tijd er max kan/mag zitten tussen de 1e en de 2de. Ik kreeg er zo'n carola gevoel bij. Al hoeft niet elke 2linng op het forum een fake te zijn natuurlijk.
Een neef van mijn moeder in Argentinië mailde me net dat hij vader is geworden. Kind weegt bijna 5kg, arme mama dus. Ovirigens heeft hij wel een rare naam gekregen, maar dat is in Argentinie wel vaker zo. Lautaro heet de jongen
@Maria; Ik krijg bij zo'n verhaal ook een carola-gate gevoel moet ik zeggen.....Heb eigenlijk ook geen idee hoeveel tijd er tussen 2 kindjes van een tweeling "mag" zitten... Jeetje 5 kilo ! Da's inderdaad arme mama..... En die naam, wel apart, maar vind het wel wat hebben! Ben net met Esmay op het weeguurtje geweest, althans, wat het weeguurtje zou moeten zijn. (Deze is dus voortaan niet meer op dinsdag, maar op donderdag) Ja, weet ik veel..... Maar goed, deze mama is helemaal gelukkig! (Ze is toch gewogen) Mevrouw woog 5700 graam schoon aan de haak ! Dus 440 gram in 3 weken aangekomen.......... De tweede fles ging ook super, vroeger dan de bedoeling was (ongeveer een uur eerder) maar er ging 240 cc op ! Dus wij vieren een klein feestje vanavond... Nu ligt ze alleen te brullen in bed, dus ga haar maar even een speentje geven.
Jeetje het is hier echt uitgestorven vandaag ! Hoe saai, ben ik vrij, heb ik even tijd tussen het poetsen door, is er hier niks te doen...
net bij de HA geweest en penicilline gekregen.. zit allemaal slijm in zijn longetjes. Net 39,6 koorts Bleeeh ben er helemaal vervelend van.. zó zielig gewoon.. sorry voor mijn ego-berichtjes, maar ben ff de "draad kwijt" hier.. en moet ff van me afschrijven..
Oh Gwen wat balen...., maar wel goed dat je naar de HA bent gegaan! Ik hoop dat hij snel opknapt van de peniciline! Kan me voorstellen dat het je allemaal beangstigd hoor....Knuffel en vertroetel hem maar lekker, da's nu even het enige dat je kan doen... Jij ook een dikke knuffel !
Zo, de meiden zijn weer weg en het huis is weer opgeruimd. Was erg gezellig, bedankt meiden dat jullie zijn geweest! Even een paar leuke foto's . Hester bespringt Ryan
http://s254.photobucket.com/albums/hh87 ... I_8347.flv Wel het geluid aan doen, hoe gezellig kunnen 4 novemberbaby's kletsen
Leuke foto's Debby! Het was ook errug leuk om jullie allemaal weer te zien en om alle babes en beebs zo bij elkaar te zien Alleen lekker snuggerrrrrrrrrrrrr dat ik mn telefoon bij jullie heb laten liggen .... Uit pure sjaggerijnigheid ben ik toen ook niet meer gaan winkelen, want het regende/sneeuwde ook keihard toen we thuiskwamen, dus da's niet prettig shoppen. Wim moet het morgen dus maar doen met een kaartje en een belofte ('we gaan naar Cirque du Soleil'). Is ie vast ook blij mee....