November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahaha, Maria, inderdaad.... mijn buurman is 'dood', ik wist t natuurlijk al, hij had al lopen opscheppen over zijn hartaanval-, coma- en sterfscenes, hahahaha.

Overigens, zijn echte IRL-vrouw speelde zijn exvrouw Dorine gisteravond. En die was die BN-er, maar t is helaas al vroeg mis gegaan :(

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig, Gwen, arme Mika... hoe kan die nou ineens zo ziek zijn? Heeft ie vast opgepikt op het KDV? Beterschap en knuffel m maar lekker veel xx

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh jammer dat je niet meer bent gaan winkelen, maar Wim is vast al dolgelukkig met de belofte :D. Hier is het wel donker, maar nog droog gelukkig ;).

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    pfffff ik ga nu even gestrekt op de bank, ben kapot... oud wijf.... :(

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, en nu even reageren!

Gwen: oh wat zielig! Ik hoop dat de ha iets heeft kunnen doen voor Mika! Oh die arme Mika, een penicillinekuur! Geef hem maar een dikke knuffel van mij!

Blondie: geen tips voor het babyzwemmen, behalve lekker genieten! Ryan vindt het echt heel erg leuk!

Maria: een stoere Maria kan toch ook haar emoties tonen, dan wordt het niet direct een watje! En Eva groeit dus ook lekker door, heerlijk hoor! Altijd fijn om te horen toch?! En Eva trekt haar eigen trui al uit, haha. Misschien is het wel een hint dat ze deze trui niet zo mooi vindt?! En over dat filmen...grrr...ik wilde Ryan vanochtend live rollen filmen, en meneer zag de camera en begon alleen maar te lachen en daarna een pruillipje. Niets rollen :evil: En werk jij ook op zondag? Omdat Melina het had over de minimeeting op 18 mei?

Melina: ben je weer terug? Kom je weer meekletsen?!

Over die tweelingen, het kan natuurlijk zo zijn dat de ene tweeling om 23.55 uur is geboren en de ander om 0.05 uur bijv. Dan zijn het 2 verschillende dagen :).

Jennie: wat fijn dat Esmay weer aan het groeien is! Super hoor!

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee Melina: betekent dit dat je weer gezellig mee komt kletsen?

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    bedankt voor de beterschapswensen! momenteel 39.6.. zal wel met die penicilline te maken hebben dat lichaam in opstand komt of zo..
    hoop maar dat het geen longontsteking wordt (gezien zijn achtergrond)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Gwen, dat is wel heel rot zeg! Heeft de ha nog iets gezegd, wanneer je weer moest bellen? Als hij bijv. boven de 40 komt of zo? En wel vervelend, ging hij net naar het kdv en dan krijg je dit...

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo boodschappen gedaan, angelus op gehaald bij gelezen en ga zo eten opwarmen.

Meiden vond het super gezellig en debby bedankt nog voor je goeie zorgen.
    Leuk om die kleintjes bij elkaar te zien.

Estrella is echter nu wel stil, misschien toch ff wennen al die babies voor haar, tja zij is alleen maar grote jongens gewend. hihihi

Zal vanavond ff proberen om de foto's op de pc te zetten.

Later ook uitgebreider reactie hoor!

ff eten doen.

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hier ben ik ook weer even. Ik ben de laatste tijd weinig van de partij, druk bezig met mijn werk (ik lig mijlenver achter, vooral qua administratie). Gelukkig heb ik nu wat stokken achter de deur. Gisteren een goed gesprek gehad in het museum en volgende week begin ik met dat culturele erfgoed project voor kinderen, waar ik het laatst over had. Maargoed, lekker bezig met mijn werk dus en maar weinig tijd voor het forum.

Ik heb alleen deze pagina en de vorige gelezen en ik zag hele leuke foto's voorbij komen van de mini meet bij Debby. Wow, wat een knappe kindjes en wat ziet het er gezellig uit! :)

Ik heb ook wel weer zin in een meeting, dus Melina: ik ga proberen om er 18 mei ook bij te zijn. Ik zou het in elk geval erg leuk vinden om je weer eens te zien en natuurlijk ook om Vangelis weer eens te bewonderen. Hoe gaat het nu met hem? En met jou? Ben je al begonnen met jouw nieuwe baan? Ik moet nog wel even uitzoeken hoeveel reistijd ik kwijt ben om naar jou te reizen. Als het langer is dan 2 uur enkele reis, dan laat ik het aan mij voorbij gaan (want dan ben ik heen & terug dus meer dan 4 uur onderweg). Maar nu ben ik vergeten of je in Lelystad of in Almere woont. :oops: Volgens mij woon je in de ene stad en werk je in de andere stad, maar ik weet het niet meer precies en jouw adres staat ook niet op de adressenlijst. Zou je me anders even jouw adres kunnen mailen, dan kan ik even kijken hoe lang ik onderweg ben van deur tot deur.

Maria, je werkt toch niet op zondag? Of heb ik iets gemist? :oops: Gefeliciteerd met het zoontje van de neef van jouw moeder. Vijf kilo!? :confused: Pfffff.... Is het kindje wel op 'natuurlijke wijze' geboren of met een ks gehaald? Ik vind het trouwens geen rare naam hoor, of zie ik iets over het hoofd en betekent het iets raars?

Jen, wat goed dat Esmay 440 gram is aangekomen in 3 weken tijd. Dat gaat de goede kant op! Fijn dat het ook beter gaat met drinken. Maar begrijp ik het nou goed dat ze een flesje van 240 cc heeft leeggedronken? Wow, dat is wel heel veel. :confused: Ik dacht eigenlijk dat je niet meer dan 210 cc mag geven.

Gwen, wat zielig dat Mika zo ziek is. Hopelijk helpt de penicilline kuur snel. Veel beterschap voor jouw lieve manneke. Verwen hem maar lekker met wat extra aandacht en knuffels. Voor jou veel sterkte. Hoe is het nu met jouw moeder? Misschien heb je het al geschreven, maar ik heb niet alles kunnen terug lezen. En ik las gisteren dat jullie huis is verkocht. Wow, dat is supersnel gegaan! Van harte gefeliciteerd! Zullen we de mini-Mika-meet dat maar een paar weken later plannen?

Als ik wat belangrijks heb gemist (of ga missen ;)), zou iemand mij dan een pb of e-mail willen sturen? Ik red het de komende tijd gewoon niet om dagelijks op het forum te zijn en als ik er wel even tijd voor heb, dan red ik het vaak niet om ALLES terug te lezen.

Ohja, nog even voor de statistieken... Nynke heeft vanmorgen haar 3e prikjes gehad (en lijkt net als de vorige 2 keren nergens last van te hebben) en ze is dus ook weer gewogen en gemeten. Ze is inmiddels (minimaal) 66 cm lang (gewogen met haar beentjes niet helemaal uitgestrekt) en 7225 gram zwaar. We gebruiken inmiddels ook al maat 4 van de luiers, omdat maat 3 te strak om haar bovenbenen zit. :confused: Ze is echt een klein dikzakje geworden. Omrollen lukt haar nog steeds niet, waarschijnlijk als 1 van de laatsten hier, maarja ze moet ook behoorlijk wat kilo's meerollen dus dat is extra moeilijk. :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee op zondag hoef ik niet te werken.
    Pfffff niet slim van mij.

Dat jongetje is natuurlijk geboren. Vader zei dat ook in het mailtje.
    Dus we konden nagaan hoe moeder zich voelde.....

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Serafijntje; ik bedoel dus 240 cc voeding. Dus 210 water + 7 schepjes en dan 2 theelepels nutrix, maakt 240....

Ik neem aan dat jij in hoeveelheid water dacht?

Net heeft ze dus weer een fles van 240 op... :confused:
    Zal wel een inhaalslag zijn van de afgelopen dagen denk ik zo...

De vreetzak... :)

13. Middag!

Nou de studiedag zoog aan alle kanten. Stom gezeur over wat we allang weten.. lezingen ipv workshops, alleen de lunch was lekker, maar verder: Geldverspilling eersteklas dus.. :( Heb er één ding aan overgehouden, en dat was....

Hoofdpijn! Grr! :evil:

Jammer, de 18e gaan we een weekendje weg.. anders was ik ook graag van de partij geweest!

Maria, goegemeente betekent zoiets al Jan en alleman.. oftewel, iedereen die erbij was..

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Meiden van de mini-meet; Wat een toffe foto's en wat leuk dat het zo gezellig is geweest vanmorgen en vanmiddag !

Het was dat ik thuis zoveel te doen had, anders had ik Erwin op zijn werk gedropt, zodat ik zelf de auto had gehad en dan was ik ook gekomen....
    Helaas.....volgende keer beter! Alleen niet 18 mei, want dan is Erwin jarig!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Frederik_Brom
    muur, ik zie nu ook dat hij the phone heeft gedaan.
    Wist niet dat hij dat was.

Wel grappig dat die 'dorien' dus ook zijn vrouw is. Ik heb me gisteren kapot zitten ergeren aan haar. Erg goed geacteerd dus!

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohja, je hebt helemaal gelijk. Ik bedoelde 210 water, dus inderdaad 240 cc melk. Maar tjee zeg, die Esmay kan er wat van! :confused: Fijn zeg, dat ze zo goed drinkt. Zal voor jullie ook wel een hele geruststelling zijn.

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Pfff Daphne, dat is dus een vermoeiende dag geweest. Zonde van je tijd. Balen dat je nu zo'n hoofdpijn hebt. Hopelijk is het snel over nu je weer thuis ben. Maar even aan wat leuke dingen denken! ;)

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Linda, ik las gisteren op het forum dat je een e-mail had geschreven over het ontgiften. Had je hem ook al gepost? Ik heb namelijk niets ontvangen en ben wel erg benieuwd naar jouw verhaal. :D

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Het valt me trouwens wel vaker op dat iemand op het forum schrijft dat zij een e-mail heeft verzonden naar 'iedereen', maar dat ik dan niets ontvang. Bijvoorbeeld het verhuisbericht van Blondie en de luiermail van Dees laatst. Ik heb geen idee hoe dat komt, maar kan het zijn dat ik bij sommigen van de lijst ben 'gevallen'? Of dat er een oude lijst wordt gebruikt, waar ik nog niet op sta? Of negeert mijn inbox de groepsmailtjes van de novembermama's? :rolleyes: Hoe dan ook, zouden jullie misschien allemaal even kunnen controleren of ik in jullie e-mail lijst sta? En zo niet, kunnen jullie mijn e-mail adres dan alsnog / nogmaals toevoegen? Ik vind het natuurlijk erg jammer om belangrijke mailtjes van jullie te moeten missen. ;)

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goede avond,

Nou, laat het goede maar weg. Hier een ziekenboeg. Ik voel me niet lekker en Deniz is ook ziek. Allemaal spugen en 39,5 graden koorts. Dus ik meld me bij deze af voor vanavond.

Deel Deze Pagina