November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Goedemorgen!

Jen: goed nieuws! Mocht ook wel een keertje!!

Nacht: Helemaal prima! Het blijkt elke keer dat HOE EERDER we hem zijn laatste fles geven en HOE MINDER hij dan drinkt, DES TE LANGER hij slaapt. Ik weet het, het klinkt raar, maar dit is nu al de zoveelste keer. We wilden iets eerder geven, hij had om 16:15 uur gehad gister, zijn gaan vervroegen naar 19:30 (bijna 1 uur eerder, fles helemaal leeg) en toen 22:45 uur. Kleinere fles gemaakt, ook leeg, maar wel 33cc minder dan "normaal". Vervolgens geslapen tot half zeven!! Toen 198cc weggetikt, mijn knappe vent! En nu ga ik mijn auto krabben en ontbijten, dan hem wakker maken en (weer vervroegd) zijn flesje geven, anders heeft hij honger bij de VK, da's niet handig!

Fijne dag allemaal!

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    goedemoggel!

hier voor het eerst een lange nacht! Van 23:00-06:00! schrok ervan toen ik wakker werd haha..
    Maar daarna.. huilen.. huilen.. huilen.. huilen.. pffff
    Toch vrijdag maar eens aankaarten bij het CB. Begin inmiddels imuun te worden voor zijn huilen, hoor het al bijna niet meer :(
    Straks komt mevrouw van Felicitas hierlangs. Heeft iemand dat al gehad? Lijkt me 10 x niets.. maar goed.. :rolleyes:

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

vandaag is Hester jarig! :whistle:
    1 maand alweer... Time flies...

Ze is zelf helaas nog niet echt in een feestelijke stemming, ze is wat verkouden aan het worden denk ik. Bij haar spuug zat ook een lekkere groene klodder (s*rry voor de vieze details), arm kind...

Wel jammer, we zouden vanmorgen naar de terugkomdag van yoga gaan, maar de yogajuf belde af, ze was te verkouden.
    Was wel benieuwd geweest naar alle babies! Maar nu komen we in januari nog bij elkaar.

Dus ineens ligt de hele dag weer open, heerlijk.

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb weinig zin in de felicitas aansmeer mevrouw.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wat komt die felicitas madam doen dan?

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Moggel,

Moet ik nog reserveren bij Hotel NY voor morgenmiddag? Ik heb alleen meegekregen dat Stasia wel wil komen en Jennie niet. Dus Masha, Muriel en Dees: willen en kunnen jullie morgen meeten? Ikzelf laat het een beetje van jullie afhangen. Als we met minimaal 3 dames zijn, kom ik en anders lijkt het me zinvol een andere datum te prikken. Wat vinden jullie?

7. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

LINDA van harte met jullie geweldige nieuws.

ben gister nog even bij de ha geweest met Tim.
    meneertje heeft een bobbel onder zijn navel.

en jawel hij heeft dus een mooie navelbreuk zoals mijn ha dat omschreef.

groetjes sandra

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Moggel :)

Zo dat was nachtje doorslapen nummer 4! Gisteravond 22.00 de laatste fles en vanmorgen 6.00 heb ik hem wakker gemaakt…hij sliep nog lekker maar ja ik moet er 2 naar school brengen dus ik moest hem vroeg voeden…
    Vandaag is René weer aan het werk en het is afzien hoor, maar gelukkig ligt Jens nu lekker te slapen kan ik even snel bijlezen en reageren!

Ik heb trouwens een wipstoeltje mét trilfunctie besteld voor Jens, meneer wil de hele dag het liefst op de arm zodat hij alles kan zien en bij mij is…krijg wel spierballen zo maar niks in huis gedaan dus ik heb deze gekocht:
    http://www.bartsmit.com/shop/productDet ... tID=146184
    Hopelijk komt ie vandaag binnen!

Debby: ik heb je mailtje gekregen meis ik ga ‘m zo snel mogelijk beantwoorden!

Melina: babydeet lijkt me leuk we wonen idd dicht bij elkaar! Heb je een datum in gedachten?

Jen: ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen met je aanstaande ex-werkgever…wat de reden ook is voor je ontslag, de manier waarop is natuurlijk not done…ik hoop dat je snel een nieuwe leuk baan vind bij een beetje meer sociale werkgever!

Hope: leuk om weer wat van je te lezen, Djaro is een poppie zeg!

Sammie: klote zeg dat je zo erg ongesteld bent…ik weet niet of het normaal is zoveel bloedverlies waarschijnlijk wel maar anders bel je de vk of ha even?

Fem: geloof me, ik weet soms ook niet wat ik eerst en laatst doen moet ik maak echt dagen van 6.00 tot 23.00 non stop….pfff als ik per uut betaald zou krijgen had ik een leuk salaris :D
    Maar geloof me maar je vind straks een ritme en dan lukt alles beter echt waar ze worden groter en makkelijker!

Dees: hoe gaat het met Quinn? Hier ook een ziekenboeg hoor, Lars en Niels snotteren, ik hoest me de longen uit mijn lijf….aaarrgghhhh pokkewinter!

Lenthe: ik ken het gevoel van het niet kunnen combineren van moederschap en sex…ik kan het ook pas als de kids echt slapen en ik moet niet een kreuntje horen….en toen mijn borsten nog erg lekten moest ik er helemaal niks van weten pffff mijn lichaam was niet vrouwelijk maar moederlijk zeg maar…het komt idd door de hormonen en ook dat word straks wel weer beter…

Ilse: mannen zijn watjes :) Geloof me ze zouden een bevalling niet eens overleven hahahahaha. Beterschap voor jullie!

Linda/Blondie: ben benieuwd naar je sollicitatie!

Linda: een dikke vette knuffel meis wat een super nieuws voor jou en Patrick! Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat verlopen!
    Hoe is het trouwens verder met je moeder afgelopen?

Dafje: gefeliciteerd met Fenna haar normale poepluier!
    Hier trouwens nog nooit een normale poepluier gehad, alleen maar dunne smurrie en da’s toch wel raar bij fv…ik weet nog dat Lars echt van die konijnekeuteltjes produceerde…ik kijk het nog even aan en dan ga ik toch de ha bellen misschien voor de zekerheid over op hypoallergeen voeding (nu gewone groene nutrilon 1)…maak me nog niet echt zorgen maar toch…

Ohwww Ruby d’r laptop gestolen dat is balen! Pfff straks is ze alle foto’s enzo kwijt…

Pfff kom vanmiddag verder lezen en reageren ben blijven hangen bij Vistransploft Willep de Vries :D

Xxx Roelie

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb me een fotoalbum aan laten smeren.
    Die boekenseries zijn wel leuk maar enorm duur.

10. Ik heb alles van me af kunnen houde bij felicitas :D Joepie!

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wilde er toch al een kopen

12. Roelie, Dun is hier normaal... Fenna heeft nooit vla-achtige substanties gehad, altijd iets dunner.. twas nu tussen oranje en bruin? Maar met normaal bedoelde ik dunner dan klei, dus minder moeite met poepen :)

Peetje, ook hier nog steeds krijsen, gillen, en schreeuwen.. Vooral als je de fles eruit haalt want dan komt meteen de voeding mee omhoog en als je haar dan over je schouder legt...pfoe, dan mag je je wel schrap zetten.. Ik heb geloof ik de krassen van haar handjes in mijn nek staan van het tegenstribbelen, het doet gewoon zo'n pijn bij d'r. Maar die boer met er wel uit, anders blijft hij de hele tijd dwars zitten en dan zijn we nog verder van huis.. tis moeilijk he? Fenna spuugt zich nu ook weer het ongans, net als voorheen. Dus ik geloof echt niet (ook al is het na 2 dagen) dat ze koemelkallergie heeft, maar dat het gewoon de reflux is, of algehele allergie zoals ik vroeger ook had. Ik heb een afspraak voor na de kerst bij de ka weer, maar mocht ook vrijdag komen. Als het morgen nog steeds zo is als nu, dan bel ik voor de vrijdag.

13. Is het al gelukt met kolven trouwens Maria?

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb niet meer gekolfd sinds die ene keer. Heb dr geen tijd voro gehad.

15. Geen tijd? Hoe komt dat toch ;)

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik vind het idd ook zonde van de tijd als het er zo weinig zijn dus dames kom op............heb wel zin in een minimeeting.

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Felicitas is weg.. pff wat een verkoop praatje zeg..
    vond die boekjes ook erg leuk, maar mij te duur om iedere maand te gaan betalen hoor..
    Heb wel zo'n medisch boek gekocht. Wel makkelijk om achter de hand te hebben ;)

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Die heb ik ook nog overwogen, maar wij hebben hier zo'n gezondheids almanak liggen endaar staat ook van alles in.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ehm, ehm, ehm, geen tijd...ehm, ehm, ehm...

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik krijg geen felicitas mevrouw over de vloer :)

Trouwens goed nieuws: ik ben aangenomen, per 1 februari begin ik weer.
    En dan ben ik meteen Remco's nieuwe collega 8)

Deel Deze Pagina