Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe groot en zwaar Hester nu is? Ik vind zelf dat Nynke best een dik propje aan het worden is, ze is één en al plooi , maar op het cb zeiden ze dat ze een mooi gewicht had. Ze zit wel iets boven gemiddeld, maar dat is al zo sinds haar geboorte. Haar grafiek toont een constante lijn, dus dat zit wel goed. Wat ik trouwens wel vreemd vind: ze heeft best lang nog maatje 56 gedragen, daarna heel kort maat 62 en inmiddels draagt ze maat 68.
Zo eindelijk Estrélla op bedje, heerlijk samen met haar in bad geweest. Hmm volgens mij houd ze niet zo van kleding. Als ze haar kleding uit heeft is ze lekker aan het spartelen, behoorlijk aan het spartelen. In bad was ze aan het zwemmen als een gek, massage vond ze heerlijk, maar dat aankleden en kleertjes aan. hmm protest. Nu al een nudiste. hahaha Serafijntje, Estrélla heeft dat ook hoor, ze zit aldoor boven aan de groeicurve. Een en al plooi. Zo was Zefanja ook, nou je heb hem gezien, zou je nu ook niet meer zeggen. Dus zou geen zorgen maken, haha komt wel goed. Maria, leuk dat je zo uitgebreid reageerd tegenwoordig. Lief hoor. En jij ook nog ff vrij, we beginnen tegelijk. Hoe vaak ga jij kolven op je werk? Dees zit Quinn niet mee meis hoop echt dat het snel beter gaat. Arm knultje. Jen, leuke avatar, je kan hem ook verkleinen met easy resize, kan je ook de kb's opgeven, wil het anders ook wel ff voor je proberen hoor. Stasia en Deniz, beterschap. Gwen ook voor Mika beterschap. Esther, veilig thuis gekomen, veel file gehad. Wat een heerlijk mannetje die Vincent, lachebekkie kan ook al lekker sjansen, hihihi ook met oudere vrouwen.
mama's even voor de duidelijkheid, ik heb de mail over het ontgiften nog niet gestuurd. kost wat tijd en ik moet dingen overschrijven het wordt donderdagmiddag of vrijdag.
ga nu afsluiten meiden tot morgen (zal nog dan nog ff een leuke foto van wat kleintjes bij elkaar opzoeken, maar ff geen zin meer) Truste!
Welterusten allemaal... ... en alvast een hele goedemorgen voor degenen die hier morgenochtend inloggen! (Ik ben er dan in ieder geval niet, want ik moet morgenochtend aan het werk in het museum. )
Ola! Zo laatste werkdagje weer van de week. Vanmiddag functioneringsgesprek en daarna babymassage. Dus wel een vol dagje. Zijn pas weer laat terug. We zijn zo'n beetje erachter dat Fenna weer in een sprongetje is beland. Het niet willen eten en het piepen bij het slapen, schijnt toch wel bij het sprongetje te horen. Hopen dat dit weer over gaat, want het is nu zo'n geprut met dat groentehapje. Alleen maar protest. Misschien ff wachten en over een paar dagen weer proberen. Meiden fijne dag vandaag en tot vanmiddag!
Morge Ik kom weer een beetje onder me steen vandaan, is toch wel een beetje koud. Vanacht 1, 3 en 6 uur eruit voor een speentje, en nu slaapt hij nog lekker. Laat hem even lekker slapen want we moeten zo naar de ha. Even voor zijn oortjes en jeuk die hij heeft. Ook maar even naar zijn longetjes laten luisteren omdat hij zo hoest. We zijn alle 3 echt flink verkouden, we lijken wel de zeehonden creche pieterburen met onze gehoest. Vanmiddag eindelijk de belafspraak met de ka, ben benieuwd. Vanavond heb ik een ouderavond op het kdv, gaat over ehbo bij kleine kinderen. we wilde eerst met zn tweetjes maar we hebben geen oppas. Zag weer erg leuke foto's voorbij komen meiden, erg leuk Dafje werkse vandaag en veel plezier met de baby massage! Muriel: Gefeliciteerd met Wim en Tessel Ga me maar aankleden en spulletjes bij elkaar pakken. Weet niet of ik er vanvond ben, ik denk dat ik weer vroeg me bedje induik
mogge IKKE niet te lang onder je steentje blijven zitten hoor even een tip die ik kreeg op cb voor Tim als hij verkouden is, het hoofdeind van het bed omhoog zetten. maar ik denk dat je dat al hebt ivm met zijn spugerij (reflux) veel plezier op de ouderavond. en rustig aan en heeeeeeeeeeeeel veel beterschap jullie alle drie
Morgen, zouden jullie even een lijstje kunnen maken (meebie ook in de agenda) zodat ik weet wie er willen komen de 18e? Minimeet 18 mei Lelystad - melina
Melina ik weet niet of ik dan kom, is het goed als ik dat in de week ervoor beslis? Ben niet zo goed in lange termijn afspraken
Goeiemorgen allemaal, Over gewicht gesproken, ik dacht dat Reese al vrij zwaar was maar ik was gisteren bij mijn vriendin met een 1,5 jaar oude zoon die nogal flink is dus ikke vragen wat hij woog destijds. ff ter vergelijking: Reese geboortegewicht: 3910 4 maanden: 7540 Zoontje van mijn vriendin geboortegewicht: 3500 4 maanden: 8700 Dus het valt allemaal wel mee met Reese Overigens is het mannetje nu dus ruim anderhalf en sinds hij aan het lopen is is er al een heel deel van dat "babyvet" verdwenen.
Goeiemoggel, Was op mijn werk maar nu weer thuis. Deniz is erg ziek. Nog steeds hoge koorts en vanaf vanochtend wil hij niet meer uit de fles drinken. Had de ha even gebeld en we kunnen om half 2 langskomen. Ibo heeft hem daarstraks wel een beetje thee kunnen geven. Maar uit een beker want de fles wil hij echt niet. Heb daarnet in zijn mondje gekeken en op het puntje van zijn tong zit een klein wit blaasje. Misschien heeft hij daar pijn aan als hij uit de fles drinkt. Ik laat het vanmiddag wel ff aan de ha zien. Mama is nu een beetje verdrietig Heb nu ff geen zin om te reageren op iedereen daarvoor excuses.