November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    H was de laatste keer volgens mij 63 cm en 6.100 gram. Lange slanke den dus ;)

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    COOLE set zo, met fiets en kar, LindaV! ZIet er echt heeeel sporty uit.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee zeehondje Dees... BETERSCHAP!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach Stasia... arme Deniz :( Wat een hoop kindjes die ziek zijn, zeg, echt niet leuk....

Geef m maar een knuffel van me... xx

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant

Volgens mij kunnen we deze het beste gewoon alleen in de agenda zetten en niet hier ook nog, want dat lijstje raakt dan geheid meteen weer zoek! ;)
    Ik kan helaas niet.... ben dan op vakantie!

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    moggel.
    Beterschap voor Deniz.

Leuke fiets. Matching kleuren ook!

KLeuke foto's kwamen er ook voorbij.

Dafje, succes met je gesprek, maar zo te lezen zijn ze dik tevreden over je.

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen

Jons is net opgehaald met de taxi en komt nog lang niet terug helaas. Martijn ligt in bedje.

Martijn is ook nog klein, was laatste keer 64cm en 6020gr. Hij is nu wel een stuk langer geworden maar niet echt veel dikker want alle shirts zijn het wijd. Hij draagt maatje 62 nu maar zou van shirts al 68 aankunnen.

Daphne: balen dat die studiedag zo saai was. Waar ging het eigenlijk over?

Stasia: jullie ook al koorts en ziek, hee balen zeg! doe lekker rustig aan en hou het goed in de gaten he

Maria: rozekleurig? moet dat niet rooskleurig zijn? hihihhi

Sandra: hee balen zeg met Arend helemaal naar Groningen? wat denken ze daar te kunnen doen voor hem?

Muriel: jij woont wel op stand dan als je tussen de BN- ers woont hihihih

Daphne: jippie de POP gesprekken zijn er weer bij jullie, bij ons heten het tegenwoordig evolutiegesprekken (??). Wel fijn dat ze tevreden over je zijn

Melanie: die estrella, die maakt heel wat mannen gek straks als ze bloot blijft lopen hahahah. geweldige foto van Zefanja met die pantoffels!

LindaV: ziet er straks uit zeg dat fietswagentje! Is dat in de nieuwe achtertuin?

Stasia: misschien spruw bij Deniz? wat erg dat hij zo ziek is, ik duim voor je meid. succes bij de HA

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja eigenlijk wel ja

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nouwwww.... dat wordt wel aanpoten voor je de komende weken... Ik hoop dat Martijn zich 3 weekjes voorbeeldig gaat gedragen...

Hihi, Martijn is dus ook een slanke den.... Nu maar hopen dat ie dat lekker de rest van mijn leven houdt... dat ie kan eten wat ie wil zonder aan te komen!

Ja, is wel grappig hoor, die BN-ers, wij wonen natuurlijk ook wel POEPsjiek in onze oude, scheefstaande dijkwoningen in een louche stukje A'dam, hahahaha.... echt zo'n yuppeneilandje.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja ik gun het alle kindjes dat ze slank blijven, en niet zo worden zoals ik.

ooooooooooooh dus dat is die supersjieke buurt, ben jij eigenlijk ook een BN-er?

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    neeee... ik word dan ook met de nek aangekeken.... haha
    maar ze zijn bang voor me omdat ik bij Metro werk... negatieve publiciteit hebben ze liever niet ;)

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooooooeh chantage

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    bah ik verveel me

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    tot hoe lang kunnen beebjes in de maxi? want martijn heeft niet veel centimeters meer over in dat ding

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik he het zelf even opgezocht:

Wanneer moet mijn kindje vanuit zijn eerste Maxi-Cosi baby-autozitje naar het opvolgende autozitje?

Wij adviseren u, uw kindje zolang mogelijk in het eerste autozitje; Groep 0 of 0+ dus achterstevoren te blijven vervoeren en wel omdat dit het veiligst is en bovendien meestal het meest comfortabel. Pas als het kindje met het kruintje van het hoofd net aan de rand van de kuip komt, is het tijd over te stappen naar het volgende autozitje. De lengte van de beentjes speelt daarbij geen enkele rol. Het is zeer onverstandig een kind te vroeg in een groter, voorwaarts gericht, autozitje te plaatsen.

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ben ik weer alleen, zo voel ik me wel echt een lowlife, geen baan, geen hobbies, geen leven........hahaha

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Daarnet weer even geprobeerd een flesje te geven en na een beetje sputteren heeft hij hem op :D Verder is zijn koorts aan het zakken. Vanochtend 38,7 daarnet 37,7. Het lijkt beter te gaan en ik heb het idee dat die fles hem wel wat energie heeft gegeven. Het was zo'n zieilig hoopje elende toen ik thuis kwam maar nu kijkt hij weer wat meer rond en is wat levendiger. We gaan toch maar even naar de ha want die moet wel naar dat plekje op zijn tong kijken. Verder in zijn gezichtje heeft hij ook een paar rode puntjes (geen pukkeljes). Ik vind dat we beter maar 10 keer voor niets naar de ha kunen gaan dan 1 keer niet gaan en dat er wel iets ernstigs aan de hand is.

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    9 - Muriel - Tessel jarig (14)
    9 - Muriel - Wim jarig (35)

Muriel: gefeliciteerd met Tessel en Wim!!

(Tessel was de kat toch?)

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    gelukkig zakt het weer iets, ik zou inderdaad ook even gaan naar de HA. better safe than sorry

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hoi hoi

Muriel, gefeliciteerd met Wim en Tessel!

Stasia, jij ook beterschap met Deniz.. zielig he.. ik ben ook naar de HA gegaan.. en ben blij dat ik het heb gedaan! Volg je moederinstinct!

Deel Deze Pagina