November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Alle zieke mama's en kindjes beterschap.

Muriel, Gefeliciteerd met Wim en Tessel

Ik zag weer leuke foto's voorbij komen.

Gwen, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis.
    ze snappen niet dat ik geen loonheffingskorting heb bij hun omdat ik natuurlijk nog aanvullend geld krijg van het UWV en daar zit de loonheffingskorting op. Maar gisteren heb ik begrepen dat ik dat terug kan vragen dus geen probleem meer.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben druk bezig met het inschrijven van school en school bezoeken. binnenkort krijg ik een intake gesprek dus is nu allemaal awachten. Moet nu druk opzoek naar een baan die ik straks eventueel naast school er nog bij kan houden.

En natuurlijk informeren hoe het zit met de kinderopvangtoeslag daar kan ik pas in juni voor bellen hoe of wat want de regels kunnen nog al eens veranderen.

ik kom de laatste tijd niet veel meer online gewoon omdat ik het te druk heb.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wimpie ouwe rukker ;)
    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nog vele jaren toegewenst!

ook de groeten van Rob!

3. stiekel

stiekel Bekend lid

middag dames

MURIEL
    felisiflapstaart met Wim en Tessel

STASIA
    beter tien keer voor niks als een keer te laat naar de ha met zo'n dropje ;) ;)

PEETJE
    Groningen is voor ons niet zo ver hoor want woon daar namelijk

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    :oops:

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zo ik had de aanvraag kinderopvangtoeslag ingediend en er stond bij dat het ongeveer 8 weken zou duren, ik heb nu (na 2,5 week) al de brief binnen.

ik krijg iets meer dan 200,- per maand terug. Ik heb onze inkomens hoger opgegeven dan in werkelijkheid en het aantal uren iets lager. Ik dacht beter aan het einde van het jaar terugkrijgen dan bijbetalen toch?

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihihihi, ik denk dat dikke Tessel nog nooit zo vaak is gefeliciteerd in zijn leven, hij knort er helemaal van vanmiddag, denk ik :D

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    voor degenen die verzekerd zijn bij CZ: hebben jullie ook de zetje zebra mobiele knuffel telefoon toegestuurd gekregen?

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh en op hema.nl krjg je tot 13 april 25% korting op een foto op canvas. voor wie daar interesse in heeft

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Yup hier ook de mobiele telefoon van CZ gekregen

Muriel: gefeliciteerd met Wim en Tessel :)

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik zie concurrentie bij baby van de maand, Estrella en Martijn doen allebei mee

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Debby >>>> dank je aan je hubbie! Ik heb mn GSM keurig terug! (en ik zal aan de factuur van deze maand wel zien welke vrienden in het buitenland jullie allemaal hebben gebeld, hahahaha).
    En lekker makkelijk: ik kon meteen het cadeautje voor Ryan dat ik gisteren was vergeten aan hem meegeven.
    't Is een van mijn lievelingsverhalen, vond t vroeger zooooo spannend!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat werkt Arnoud trouwens op een supergave locatie zeg, dat is wel errug leuk werken daar!

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    mag ik even klagen:

iedereen heeft het natuurlijk hartstikke druk (ik iets minder want ik werk nog niet) maar wat ik jammer vind is dat steeds meer mensen typen: ik stap er vanaf hier in, en ik lees niet terug. Of ik heb nu even geen zin om op anderen te reageren. Dat vind ik echt jammer, want dan denk ik soms waarom post ik dan nog. Tuurlijk gebeurt het iedereen wel eens dat ie het druk heeft, en dat geeft ook niks. Maar ik zou het wel jammer vinden als het straks helemaal verwatert, en dat we niet meer op elkaar reageren.

niet persoonlijk naar iemand bedoelt hoor, maar het viel me gewoon op. Ik vidn het jammer, meer niet.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Die kwamen onlangs als beste uit de test bij Kassa trouwens!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Peetje: klagen mag altijd he, dat hebben we afgesproken! Daar zijn we hier juist voor! ;)

Ik vrees dat het haast niet te voorkomen valt dat sommigen het echt te druk hebben om uitgebreid te reageren. Dat betekent dan natuurlijk niet dat alles niet wordt gelezen....
    En gelukkig zijn er soms dan weer de 'avondsessies', wanneer er meer mensen online zijn, dan kan er wat meer 'chatwise' gekletst worden!

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    En ik kwam dus net inloggen om te zeggen dat ik er ff niet ben en ergens weer ga inspringen :oops:
    Maar ik snap je wel hoor Peet, ik heb ook al tijden geen lange reaktie meer geschreven...maar ik lees wel echt alles zodat ik wel op de hoogte ben van iedereen...
    Maar goed....het gaat hier dus ff niet lekker, Niels is vannacht ziek geworden ik ben geloof ik 10 keer mijn bed uit geweest en heb 3 keer zijn hele bed kunnen verschonen :(
    Ik ben de hele dag aan het wassen geweest had geeneens een dekbed meer over wat een spuugdrama (en hij plaste van ellende ook nog 2 keer in bed)...Ik heb geloof ik 2 uurtjes geslapen ben echt doodop.
    Vanmiddag zouden we eigenlijk zijn kinderfeestje vieren...arme arme Niels hij is zoooooo verdrietig...
    Ik probeer vanavond nog ff te kletsen tenzij ik letterlijk omval dan ga ik vroeg mijn bedje in :)
    Muriel gefeli met Wim en Tessel en alle zieke mama's en kindjes: BETERSCHAP!
    (((knuffel)))

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nog ff over al die minimeets die er momenteel besproken worden...
    Ik ga er ff vanuit dat Melina dit hier wel leest...
    Ze vroeg me voor het weekend van 26-27 april
    Dan staat er nog eentje voor 18 mei
    Dan zouden we ook nog 25 mei naar Daphne
    En dan ook nog 31 mei dierentuin...

Ehhh mag ik het dan op 18 mei bij Melina en 31 mei dierentuin houden?
    Ten eerste red ik het allemaal niet qua tijd en ten tweede rijdt mijn auto niet op water, zoveel kilometers maken in een maandje kost me een klein kapitaal dat kan ff niet....

Daphne en Melina akkoord?

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik probeer altijd wel te reageren. Nu ff niet gedaan maar ik heb een goed excuus. Maar ik denk dat we het niet helemaal tegen kunnen houden.

Muriel Gefeli met je hubbie en je poezebeest.

Zo naar de ha geweest en dus niet voor niets. Deniz heeft ontstoken amandelen. Dus nu aan de peniciline en hopelijk gaat het over een paar dagen weer beter. Zijn temp blijft nu op 37,8 steken dus gelukkig is die hoge koorts voorbij. Hij heeft daarnet ook zijn fles weer gewoon op. Mama is heel blij. :D

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Stasia heel veel beterschap voor Deniz

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Och, jeetje, wat goed dat je naar de HA bent gegaan, Stasia!
    Heel veel beterscpa aan dat kleine ventje!

Deel Deze Pagina