Hoi Peetje, Ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben er ook 1 van. Eerst schreef ik hier ook geregeld mee. Alleen ik merk gewoon door al het solliciteren en dergelijke dingen en Fayenne die mij constant bezig houdt dat het steeds moelijker wordt om hier te reageren. Ik lees wel steeds alles mee alleen voor mij voornamelijk in de avond uren. In Aug/Sept zal het voor mij nog moeilijker worden en naar school en een baan en mijn huishouden en natuurlijk mijn gezin natuurlijk helpt mijn man dan ook. Ik kan nu alleen op woensdag en vrijdag rustig achter de pc zitten want dan is Fayenne naar het KDV. Ik heb ook overwogen om er mee te stoppen alleen mis dan de gezelligheid van het forum en het lezen hoe het met jullie beebs gaat. Het ligt absoluut niet aan jullie hoor want jullie zijn allemaal top meiden.
Goeienmiddag dames. Veel meetings zo in april en mei en dat zijn voor mij nou ook net de drukste maanden met verjaardagen, Sorry Melina ook ik kan dan niet, jammer, maar mijn vader is 17 mei jarig. Had me wel gezellig geleken. Peetje, je hebt wel gelijk jammer dat er minder (uitgebreid) gereageerd word naar elkaar, maar ook ik maak me daar schuldig aan. Beken eerlijk. Soms wil ik dat op een later moment doen en tja dan komt er altijd wel eentje tussen. Sorry dus van mijn kant. Blondie, Mooie combi zo je fiets en fietskar. Zit er sportief uit. Roelie, arme niels weer ziek, beterschap voor hem en een knuff voor hem en jou. Logisch hoor dat je dan niet reageerd. Berg met was heb je dan, herkenbaar! (helaas, hahaha) Stasia, arme Denis ontstoken amandelen. Bah. Beterschap voor jullie. Gwen hoe gaat het nu met Mika? Dees beterschap voor Quinn. Muriel nog gefeliciteerd met Wim Hier geen mobiele telefoon van CZ, waarom kregen jullie die dan? Anders ga ik ze eens ff bellen, betaal genoeg premie, toch? hihi
Stasia, beterschap met de amandelen! Peetje, snap het wel, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook echt de puf niet heb om uitgebreid te reageren. Roelie, vind het wel heel jammer. Want ik kan niet de 18e... maar het is niet anders. De 31e zijn we natuurlijk (bijna?) allemaal van de partij Vind het wel enorm jammer dat ik met de meeste minimeets niet kan. Te volle agenda blijkt maar weer.. Zo valt de minimeet hier een beetje in het water vrees is.. Alleen Stasia zou dan komen en evt. Melina, maar ik weet niet of Melina nog komt als jij ook niet komt. Zijn er nog meer gegadigden?
Oh wat erg...ik wilde ook gaan schrijven dat ik even inlog (en alles heb gelezen) en weer uitlog. Arnoud en ik zijn vandaag precies 4 jaar bij elkaar en ik neem hem als verrassing mee uit eten. Hij weet nog van niets . Sorry Peetje! maar ik ben het inderdaad welmet je eens, ik doe ook altijd erg mijn best om op iedereen te reageren en vind het ook altijd jammer dat niet iedereen die tijd meer heeft. Maar ook wel logisch...iedereen krijgt het drukker. Muriel: gefeliciteerd met Wim en de kat! Hahah, samen jarig. En bedankt voor het cadeua, Arnoud komt net aanrijden, dus moet afsluiten, voordat hij mijn verrassing leest! Meiden met zieke kinderen: beterschap! Ik kom morgen even uitgebreid reageren! Knuffel, Debby
Muriel, gefeliciteerd met de kat en met Wim Debby, ook gefeliciteerd! Neem het er lekker van Zo pop-gesprek gehad hier en het was me toch positief. Heb een giga veer in mijn reet gestoken gekregen Fijn hoor om te horen dat je vooruit gaat en het goed doet Oh en een leuke bijkomstigheid ik mag kleuters blijven doen! Jeej!
Dafje: Gaaf man dat je gesprek zo goed is verlopen en dat je lekker de kleuters mag blijven doen. Maarre.........doet die gigaveer geen pijn? En over 25 mei. Ik wil nog steeds komen hoor (als ik nog mag komen ). Ik vind de andee meetings iets te ver weg zeg maar. Aalsmeer is goed te doen (maar een half uurtje rijden). O jee, lucht alarm..........ff mijn zielige mannetje troosten.
Hallo meiden Pff wat een dag zeg, vanmorgen naar de ha geweest, om half 10 een afspraak nou dat werd dus 10.15 Hij heeft even Quinn helemaal nagekeken en schrok wel van zijn exceem plekken, hij krijgt nu zalf ervoor. Zijn oortjes en longetjes zijn ook negekeken en die waren helemaal in orde, maar wel een fikse verkoudheid We moeten het wel in de gaten houden of het niet erger word of het te lang duurd aangezien hij kma heeft heeft hij aanleg voor astma Na de ha gelijk maar door na de apotheek, zalf opgehaald, druppels voor zijn hoesten van vsm en dacht doe slim neem gelijk voeding mee, nee zeg ging die muts weer lopen miepen, ohww en waneer heb je die machteging gehad, en is die wel geschreven door de ha, waarom friso? Dat duurde ook nog eens 15 min. Ik zou om half 11 op me werk zijn, dat werd dus kwart over 11 De ka ook nog gesproken, het hele verhaal uit gelegt, het is nu gewoon moeilijk te pijlen ivm zijn verkoudheid, we moeten het evn in de gaten houden. Als het na zijn verkoudheid allemaal goed gaat 3 maanden lang gebruiken, dan proberen om af te bouwen, gaat dat goed kunnen we ermee stoppen, gaaat het niet goed weer 3 maanden proberen en dan zou hij er eigelijk wel over heen gegroeit moeten zijn. Quinn heeft het behoorlijk zwaar met zijn verkoudheid, slaapt nog meer dan hij al dee, voeding gaat moeizaam. Toen ik hem opgehaald had en op me werk kwam, kwam na een fikse hoestbui zijn hele fles er weer uit. Zo zielig he. OP het kdv hadden ze op een gegeven moment maar zij sokjs over zijn handjes gegaan omdat hij we zo mega aan het krabbelen was, hij heeft nu de bij naam Quinn de Kickboxer Zal zo even een foto plaatsen van zijn hoofdje zo zielig Hij ligt nu weer lekker op bed. Hier zijn wij bijde ook erg verkouden, alweer en ghoesten enorm en sla de ouderavond maar over en duik denk ik lekker op tijd mn bedje in. Zo nu even reageren: Sandra: Het bedje van Quinn staat inderdaad al gekanteld, op het kdv doen ze het ook al. Blondie: Mooie fiets combi zeg, ziet er erg stoer uit! Stasia Jemig Denniz heeft het dus ook flink te pakken, arme man! Quinn lijkt na een fles ook meer op te knappen, is soms echt een wereld van verschil Jeetje ontstoken amandelen, arm mannetje Kinderopvang: Heeft bij ons zeker wel 8 weken geduurd voordat wij wat terug hoorde. Wij hebben het wel volledig ingevuld met de uren enzo Peetje: Klagen mag altijd weet je toch. Snap wel wat je bedoeld,maar ik snap ook wel dat sommige meiden het onwijs druk hebben. Dus dubbel, heb soms gewoon niet de puf om overal op te reageren na een drukke overmoeide of rottige dag. Roeli: Jemig meis, blijft bij jullie ook een ziekenboeg zeg arme Niels! Heel veel beterschap meis en doe een beetje rustig aan. (zover mogelijk natuurlijk) Deb: gefeliciteerd met jullie 4jarig samen zijn, ben erg benieuwd hoe Arnoud op je vverrasing reageerd en hoe heeft het gesmaakt? Dafje: Super dat je gesprrek zo goed is verlopen! Pas je wel op als je gaat zitten met die veer in je .... Waar is Ruby eigelijk? Nou geloof dat ik zo wel weer was
Ach get Roelie, das ook niet lekker. Blijft ook allemaal een beetje kwakkelen en ziek zijn daar bij jullie he? Mag ook wel een keertje stoppen nu met het gedoe van het niet slapen en ziek zijn en rommelen. Beterschap voor Niels iig!
Haha Stasia en Dees, nee, heb hem er gelukkig weer uitgeplukt voordat ik ging zitten haha. Jeroen zij ook al: prikt dat niet? Wat zijn we weer gevat vandaag Dees, wat een gedoe met Quinn toch steeds. En die stome apotheek bij jullie daar wordt je toch echt niet goed van he? Ze willen zeker dat het van Mead Johnson is die voeding? Ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien en gewoon die voeding scannen en meegeven, niet zo zeiken. Doen ze hier ook niet, hier geven ze ze ook gewoon mee. Vragen steeds wel: had je een verklaring ingeleverd: ja en dan krijg ik weer twee blikken mee. Morgen weer twee blikken halen en dan nr. 2 Beterschap met de ziekenboeg bij jullie thuis. Die zeehondencreche mag wel weer snel over zijn bij jullie hoor!
Ik wil ook wel gewoon de 25ste bij jou en dan de 31ste dierentuin hoor! Maar 4 meetings binnen 4 weken wordt me gewoon te gortig Ik hoor wel ff wat Melina het beste uitkomt... En ik meld me bij deze af voor vanavond, ik ben echt zoooooo moe....ga ff lekker in bad en mijn bedje in. Morgen heb ik een lekker rustig dagje kan ik dan eindelijk weer eens lekker uitgebreid lezen en reageren. Fijne avond allemaal!