November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Roelie badderse en truste alvast!

2. Ach arme quinn helemaal vol met krassen... Hoop dat dat snel weer wegtrekt... Wat een last heeft hij er dan van he?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Het is net dat hij gekrabbeld is door de katten.
    Moet je nagaan dan zijn de nageltjes echt kort he.

Normaal is zijn gezichtje heel mooi egaal, nu is het allemaal rode vlekken en krassen :(

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi

Ik wilde niemand een schuldgevoel aanpraten hoor, ik heb nu nog tijd zat dus voor mij is het "hendig lullen" (makkelijk praten)

Ik ga zo aquafitnessen en niemand kan op Martijn passen, nu past de buurman op. Ik zet de babyfoon daar neer en ze hebben de sleutel avn ons huis. Ik vind dat best een akelig idee, maarja anders kan ik nooit iets gaan doen als Jons in het buitenalnd is. want het sporten is op woensdagavond en dan hebben mijn ouders en schoonouders toevallig Franse les en de andere 2 gaan bridgen. dus ja.........duimen dat het goed gaat.

Roelie: ooh wat sneu van Jens! en nu zijn kinderfeestje moeten missen, dat is een ramp voor een kind.

stasia: arme Deniz! Is dat door een virus ofzo gekomen?

Melanie: ik kreeg hem vandaag ineens via de post binnen, in een doosje van CZ

Debs: ben benieuwd hoe verrast arnoud is, wat lief van je! veel plezier vanavond!

Daphne: hee mooi zeg, dat je POP goed ging. En moet je nog aan bepaalde competenties werken :s. Je woonde in Almere toch? misschien dat ik toch bij je kom meeten.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dees: och arme quinn, en wat een doos bij die apotheek zeg! eerst al dat gedoe met die machtigingen en nu weer dit gezeur. bah!

6. Peetje Aalsmeer ;) En gezellig hoor!

En vwb de comp. ja, er zijn nog een aantl competenties voor wat betreft werken met collega's die ik wil verbeteren. Dat komt mede door de ellendige zwangerschap waar ik goed ziek van ben geweest in de eerste maanden en het weer opstarten na een lange periode weg te zijn geweest (verlof) van school. Dat was weer even wennen qua oppakken van de taken die ik voorheen had. Maar ik ben daar volop mee bezig. Had dit zelf al aangekaart bij mijn leidinggevende en zij gaf aan hetzelfde te denken daarover. Dus dat komt vast weer goed.

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Ik weet niet of het te doen is naar Aalsmeer maar ik kan je evt. ook wel in Delft van het station halen en dat we dan samen rijden. Het zou wel gezellig zijn.

Zo er ligt er eentje op bed. Hopelijk slaapt hij nu wel gewoon weer door. Was gister echt heel zielig, om het uur wakker dan even troosten en weer verder slapen. Dus ik heb vannacht echt nauwelijks geslapen.

ow de film (starwars) begint...........laters.

8. Ow ja heb twee filmpjes op Fenna's blog gezet. Onze gillende keukenmeid :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw ff kijken

Quinn gilt niet meer sinds hij aan het hoesten is, zo jammer wij lagen altijd in een deuk hihi

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo zij kan hoog gillen zeg!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw, die gaat nog hoger dan Hester, hahahaha! Leuk joh!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij zitten hier net te checken of wij de kinderbijslag al binnen hebben, maar nee, niks...
    Hebben jullie het al wel binnen?

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Rachel, is dat "studiebaan" niets voor jou?

Peetje, soms komt het gewoon even niet uit.. dan wil ik wel iedereen op de hoogte houden maar heb ik geen tijd om alles terug te lezen. Maar ik probeer altijd om tijd vrij te maken om e.e.a terug te lezen. En gelukkig is het nu zo rustig dat dat ook nog kan.. er waren tijden dat ik het écht niet meer bij kon benen. Maar goed, als mensen zo nu en dan alleen even hun neus laten zien vind ik dat ook prima. Natuurlijk niet alléén maar ego berichtjes.. maar de één heeft nou eenmaal meer tijd dan de ander

Ik mis Indigo en Ruby al een tijdje of nie?

Roelie, beterschap met Niels!

Stasia
    , oef.. ontstoken amandelen.. heeft ie ook die amoxicilline of zoiets gekregen?

Debby, gefeliciteerd met jullie "4-jarig kennen".. hopelijk heb je een gezellig avond!

Daphne, wat super dat je gesprek goed ging! Dan weet je weer waarvoor je het doet, toch? Altijd fijn als je werk gewaardeerd wordt!

Dees
    , jeetje wat een verhaal.. arme Quinn! Zo zielig dat gezichtje! geef hem maar een dikke knuf van me!

Muriel
    , vieren jullie de verjaardag ook vandaag?

Hier gaat het gelukkig iets beter. De koorts zakte langzaam af vandaag en nu is hij koortsvrij. Hij heeft volgens mij nu alleen last van die medicijnen. Krijste net de hele buurt bij elkaar. Kan me herinneren dat ik die medicijnen ook had voor mijn borstontsteking en toen was ie er ook goed ziek van.. Net maar paracetamolletje gegeven en uiteindelijk heeft ie de strijd opgegeven en viel in mijn armen in slaap. Net héél voorzichtig in bed gelegd, op hoop van zegen! Zelf momenteel wel keelontsteking en snothoofd.. zo besmettelijk als wat blijkbaar.. maar goed.. super mama he.. vooral doorrrrrrgaan
    Patrick heeft vandaag beide contracten getekend voor de huizen. Ik moet overal ook nog een paraaf opzetten en vrijdag tekenen onze kopers ook het contract. Dus hopelijk volgende week rond deze tijd is alles definitief en kunnen ze er alleen nog onderuit door financiering.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook nooit een bevestiging oid gehad en kunnen ook nergen iets terugvinden en online bij de SVB staat ook niks geregistreerd... heeeel vaag....

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja op 1 april al gehad

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Indigo: waar blijf jij nou, meissie? Hoe ist nu? xx

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja, hier kinderbijslag ook al ontvangen. maar weer snel van de rekening afgehaald haha

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dan zou ik maar even bellen want dat hebben wij wel gehad

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hier de bevestiging (toeslag) ook al redelijk snel ontvangen!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw Gwen jij ook al in de lappenmand, beterschap meis!

Ohww de contracten al getekend super!
    Gaat snel nu he

Deel Deze Pagina