zwaar irritant dit soort dingen Ik vind dat zoooooooooooooo suf.... ze weten toch dat H is geboren... daar krijgen ze gewoon melding van. Echt raar dat we dan geen reminder oid krijgen, als ze ons formulier niet hebben ontvangen.
Waaaaaaaaaaaaaaahhhh.... jeetje, dat is wel heel erg snel, ja. Is jullie nieuwe huis al aardig kant-en-klaar? Geen muurtjes die moeten worden gesloopt oid?
voor de kinderopvangtoeslag bedoel je? of de kinderbijslag? Ik heb trouwens allebei aan moeten vragen..
Ja is ook irri Maar moet je eens opletten als zij geld van jou moeten krijgen, zijn ze als de kippen erbij
Ja, inderdaad, meiden, waar zijn jullie? Nee, we hebben lekker samen gekaasfondued, verder niks. Zondag komen de familie + vrienden op de koffie.
Nee, de kinderbijslag. De toeslag voor de kinderopvang (op zich belangrijker, want veeeeeel meer!) hebben we wel netjes ontvangen.
Nee wat dat betreft kunnen we zo onze kont erin draaien. Alleen likje verf.. Maar goed, werk in de juiste branche.. dus ik ga maar een rondbellen. Maar we hebben maar een week in principe. Daarin doen we dan alleen de woonkamer en Mika's kamer helemaal.. de rest kan later wel een likje verf krijgen. Zolang ik maar kan "wonen" en Mika lekker kan slapen. Maakt me niet uit als ik tijdelijk in een kamer slaap die (nog) niet naar mijn smaak is.. Bedacht me vandaag dat ik jarig ben in mijn nieuwe stekkie haha.. zó leuk! Maar gelijk de housewarming dan denk ik
maarre, ik ga er weer vandoor.. morgen weer werken.. bleeeh.. over werk gesproken nog ff snel.. Dees, heb je mijn dinnetje nog wel eens gezien?
GWen hangse Uhhee nee eigelijk niet meer, maar ja denk dat ze veel op de woning is. Maar als ik haar zie ga ik zeker de groetjes van je doen, weet ze dat je hier zit anders kijkt ze misschien zo raar op
haha ja, heb wel verteld.. zij vroeg toen of je op die locatie werkte.. maar heb het er verder ook niet meer over gehad eigenlijk